Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

novy1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr wrz 15, 2010 11:17

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: novy1985 » pn wrz 20, 2010 20:13

heh...miałem na myśli strzeżony w godzinach nocnych;) poza tym chyba lepiej przejść się do sklepu i mieć auto niż już wszędzie chodzić;)



greg

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: greg » pn wrz 20, 2010 20:17

nie zrozumiałeś mnie - chodzi mi o to że musisz sobie auto jakoś zabezpieczyć żeby nie odjechało - bo parking strzeżony to półśrodek. Ja jeżdżę wszędzie i zostawiam wszędzie - nie myślę czy go ukradną czy się włamią. Po 1 zabezpieczenie po 2 autocasco



novy1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr wrz 15, 2010 11:17

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: novy1985 » pn wrz 20, 2010 21:19

Jakieś zabezpieczenie pewnie założę...ale to tez półśrodek...zresztą każde obejdą jak bardzo będą chcieli...a AC posiadam..nie wyobrażam sobie nie mieć tym bardziej po ostatnich wydarzeniach...



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: edzio » pn wrz 20, 2010 21:33

najlepsze jakies własne,wymyślone mały pstryczek,czy coś,bo to fabryczne dla speca jest do rozbrojenia w minutę.



greg

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: greg » pn wrz 20, 2010 21:51

novy1985 pisze:Jakieś zabezpieczenie pewnie założę..
odcięcie linii K przed zegarami ale tak żeby nie dało się dostać po wyjęciu zegarów, odcięcie sygnału od czujników :położenia wału i obrotów ale musi być tak zamaskowane żeby nie było widać różnicy w wiązce. Powiesz, ze półśrodek - linia K - potrzebna im do wyłączenia immo (nie można odcinać linii przy wtyczce bo jest wiele innych punktów), odcięcie czujników jest w razie gdyby goście przyszli z własnym komputerem



novy1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr wrz 15, 2010 11:17

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: novy1985 » wt wrz 21, 2010 08:39

Brzmi obiecująco, ale...jak to się ma do ewentualnych napraw? To jest odcięcie podobne do odcięcia zapłonu z ukrytym przyciskiem czy dosłowne?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: edzio » wt wrz 21, 2010 08:47

dosłownie,tylko nie odcinaj żadnych czujników ,bo będzie ci błędami walic,jak nie załaczysz ,a włączysz zapłon.



greg

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: greg » wt wrz 21, 2010 11:52

edzio pisze:dosłownie,tylko nie odcinaj żadnych czujników ,bo będzie ci błędami walic,jak nie załaczysz ,a włączysz zapłon.
sprawdzałeś? że straszysz.
novy1985, linia K - ukryty włącznik gdziekolwiek w aucie używany tylko podczas diagnozy zegarów lub sterownika silnika (czyli tylko wtedy właczasz - gdzie go zamontujesz twoj asprawa - możesz nawet i w bagażniku - tylko daleko trzeba jechać z kablami)
odcięcie czujników - niestety ukryty włącznik uruchamiany przed rozruchem



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: edzio » wt wrz 21, 2010 20:50

greg pisze:linia K - ukryty włącznik gdziekolwiek w aucie używany tylko podczas diagnozy zegarów lub sterownika silnika (czyli tylko wtedy właczasz -
No no najlepiej linię K silnika rozłączyc to go nawet sam nie odpalisz .Super porady :bigok:



greg

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: greg » wt wrz 21, 2010 22:39

edzio pisze:No no najlepiej linię K silnika rozłączyc to go nawet sam nie odpalisz
ty jednak teoretyk jesteś. pokaż mi linię K idącą do wtyczki diagnostycznej bezpośrednio ze sterownika silnika. Konkretnie z którego pinu mądralo.



greg

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: greg » wt wrz 21, 2010 22:42

dla ułatwienia powiem ci tak - wyjmij zegary i spróbuj się połączyć ze sterownikiem silnika
Co ja gadam - przecież ty nie będziesz brał śrubokręta do ręki bo pobrudzisz sobie ręce. :hmm:



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: edzio » wt wrz 21, 2010 22:49

greg pisze:ty jednak teoretyk jesteś. pokaż mi linię K idącą do wtyczki diagnostycznej bezpośrednio ze sterownika silnika. Konkretnie z którego pinu mądralo.
nie ma czegoś takiego ,linia k w pewnej swojej części jest też linią kodową .Są prostrze i skuteczniejsze sposoby zabezpieczenia.Co ci po rozcięciu lini jak ktoś przyjdzie ze swoim sterem silnika itd....



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: edzio » wt wrz 21, 2010 22:53

greg pisze:dla ułatwienia powiem ci tak - wyjmij zegary i spróbuj się połączyć ze sterownikiem silnika
Co ja gadam - przecież ty nie będziesz brał śrubokręta do ręki bo pobrudzisz sobie ręce.
oczywiście nie będe go wykręcał ,tylko wyjmę bezpiecznik od jego zasilania i efekt ten sam,cały czas o tym mówię ,że jeżeli gdzieś przetnie przed samym sterem to go nie odpali.



greg

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

Post autor: greg » wt wrz 21, 2010 22:59

pozwól że ci wyjaśnię- linia K - diagnostyczna idzie od wtyczki diagnostycznej do licznika. Z licznika wychodzi już inna linia, która się komunikuje ze sterownikiem. Czyli - odcięcie linii K - nie wpłynie na komunikację sterownik - licznik - auto odpali ale.. nie da się wyłączyć immo i nie da się oczytać pinu itd.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości