[mk3 GTI] 1.8 20V Turbo by Docenty
Moderator: G0 Karcio
[mk3 GTI] 1.8 20V Turbo by Docenty
Witam, na początku napisze ze temat od nowa aby był porządek od A do Z, autko przeszlo wiele zmian w tym niezła część nietrafionych modów... Łatwiej wykasować było poprzedni temat niż czyścić tyle stron spamu i śmieci
a więc od początku:
Poprzednikiem golfa było polo 86c2f coupe z wszczepionym silnikiem od mk3 1.6 ABU
tak to wyglądało:
a teraz co do obecnego projektu:
MODEL: Golf Mk3 GTI
SILNIK: 2.0 8V -> 1.8 20VT
MOC: ~130 -> 2xx
MODY POD MASKA: chiński IC 550x180x65, wybierak skrzyni z 1.8T, linki z Corrado, drążek zmiany biegów z mk3, pedał sprzęgła z mk3 TDI, stożek z K&N, wydech przelotowy 2.5" z nierdzewki i końcowym z dwoma ściętymi końcówkami z kwasiaka
ZAWIESZENIE: Air Ride na gwincie H&R
UKLAD HAMULCOWY: przód wentylowane tarcze 288, tył zwykłe 240
KOLA: Dare BBS RS 4x9" et15 +215/40/16-> anodowane na niebiesko Rotiform NUE 17" 8j i Nankang NSII 185/35
NADWOZIE:
w 2010 wymienione progi zrobiona podłoga, przednie nadkola, reperaturki tylnych błotników wspawane tak aby poszerzyć auto po 2 cm na strone ale zachować ori sierpy, wycięte ranty w nadkolach, ori pakiet GTI, maskownice progów, obudowy lusterek, blenda klapy Us zaspawana, brak znaczka, wycieraczki, Vento Front smoked, grill starego typu
-> pomalować w biały mat+ sierpy, dokładki w carbon
WNETRZE: MFA, ABS, klima, ele szyby, centralny na pilota scyzoryk+ komfort, elektryczny szyber, kubełki Recaro Speed + elementy deski i cała zabudowa obszytą czarną alcantarą
AUDIO: Alpine IDA x300, Pioneer G17, sub Ground Zero Iridium Ltd+ wzmak JBL GT monoblok, całe auto jest wygłuszone, a przedni zestaw wisi na dystansach MDF
Plany:
-klatka
-przeskoczyć granicę 3xx PS
Po sprzedaniu Polówki zacząłem poszukiwania koniecznie mk3 GTI w trzech drzwiach i do tego czarnego Szukałem 2 miesiące i po kilkudziesięciu albo i wiecej godzinach szukania pojawiła się oferta z 1 zdjęciem i 2 zdaniami opisu... no to bach za telefon, pogadałem i tel do kumpla czy jedzie dla towarzystwa obejrzeć. Miałem 40 km wiec naprawdę niedaleko, po dojechaniu i oczywiście pogubieniu się kilka razy dotarliśmy do celu... Pierwsze wrażenie troche gorsze niż sie spodziewałem... Zamek tylnej klapy nie działał, w środku bagażnika syf i wzmak magnata ze skrzynia JBL... radyjka w środku brak to sie pytam co sie stało, a właściciel ze dorzuca do auta i leży pod siedzeniem... okazało się poźniej ze to jeden z najwyższych modeli pionka... środek o dziwo bardzo zadbany pomijając śmieci i resztki alarmu na podłodze... Patrze na licznik i nie ma TOTAL... no to od razu odpalam... o dziwo za 1 strzałem ALE z tyłu buchnęło na niebiesko... odkrecam korek, traci obroty ale nie gaśnie, nalotu białego brak... patrze jakiś filtr stożkowy bez obudowy... przyglądam sie dokładnie a to K&N no nic.... oglądam dalej i zacząłem oglądać baaaaardzo dokładnie i nie był nigdy bity... i znowu ALE przednie błotniki zeżarte od dołu, w podłodze 2 dziury wielkości pięśći, szportowy wydech na strumienicy i końcowym Sebringu z dwoma armatami fi150 no to jazda próbna... Zbiera sie nieżle ale to nie jest 115 km... wiec pewnie przepala olej... po rozgrzaniu sypał marchewkami i srał troche olejem :] o dziwo wszystko w aucie działało nawet klima i szyber audio seria Nokii z DSP oprócz radia i suba... i co najdziwniejsze w całym aucie to próg zeżarty ale od strony kierowcy a pasażera zdrowy (tak jak w przypadku podłogi) Po negocjacjach i sporym obniżeniu ceny umowa podpisana na 1000zł ^^
zaraz po zakupie, zalaniu do pełna i względnym umyciu:
Na drugi dzień zawiozłem auto do blacharza/lakiernika aby zaczął działać, kupiłem komplet progów i reperaturek na tył... po rozebraniu do gołej blachy razem z blacharzem doszliśmy do wniosku dlaczego był zeżarty tak a nie inaczej... powodzianin... załamałem sie bo myślałem ze wpadłem na minę... ale jak już powiedziałem A to na B sie nei skończyło... Przyjeżdzałem sprawdzać jak sie prace toczyły ale jak krew z nosa, po ściągnieciu sierpów ukazałą się piękna firanka... wiec nowe reperaturki zostały tak wspawane aby przyszłościowo poszerzyły auto ale z zachowaniem ori sierpów (spawane z czterech nowych reperaturek)...
powiedziałem ze niech sobie postoi wiecej ale zeby nie był na szybko zrobiony... wiec stał grubo ponad miesiąc...
ale po odebraniu i umyciu ukazał się ładny seryjny czarny GTI
potem zabrałem się za konkrety mechaniczne w nadzieji ze remont głowicy wystarczy, wiec poszedł cały nowy rozrząd z nową pompą wody... ale po sciągnieciu głowicy okazało się że nie opłaca się jej remontować bo dół też nie był w najlepszym stanie... Palił od strzała wiec poki co tylko rozrząd wrzuciłem razem z rozrządem wpadł gwint TA, a srebrne do tej pory koła psiknąłem w czarny mat. Błędnym posunięciem były cleary w zderzak- badziewie jest tak chinskie ze wogole się nie da tego spasować...
Jadąc do dziewczyny na obiad do teściów przejeżdzałem przez las, a że lustro było pod ręką postanowiłem porobić kilka fot, i moim zdaniem wyszło całkiem ładnie jak na serię jedynie zglebioną
potem przyszła zima a autko było do jazdy na codzień to i gleby już nie było i nic się z autem nie działo... Po długich namyślaniach i próbach VT zakupiłem sobię replikę BBS RS GT2
Po założeniu oponek i spasowaniu gwintu tak zacząłem sezon na przód wpadł srebrny znaczek GTI ale ten front do mnie od początku nie przemawiał... ale to dalej :] kilka fot pod blokiem gdzie mieszkałem i na jakimś polu
Moja maska wymagała odświeżenia, lustra były poobijane od kamyczków a tylna listewka była tylko pospawana i w podkładnie. Zapadła decyzja na folie carbon od 3M... moja koncepcja była ciemna :] i taki bandzior mi bardzo odpowiadał
kolejnym elementem czarnego frontu były lampy... Vento frontów, projektorów i ala mk4 było od groma a ja lubię być orginalny zaczałęm poszukiwania bazy do lamp i wypadło na prążkowane cleary h4... kupiłem i zacząłem poszukiwania soczewki i kupiłem sobie lampy z rozbitej audi a4 b7 oczywiście musiał to być biksenon i jak największej średnicy po wybebeszeniu lamp, dostałem ładne wielkie, skrętne soczewki Problemy pojawiły sie przy wkładaniu tej soczewki... tzn najwięcej czasu pochłonęło dopasowanie i ustawienie odpowiedniej wysokości... Po kilku dziesięciu godzinach dopasowania, spawania plastiku, lutowania, wiercenia, kręcenia miałem oryginalnie wyglądające soczewki z ori maskownicami z audi a do tego są to najlepiej świecące lampy jakie do tej pory miałem okazję widzieć...
Po robieniu rozrządu wiedziałem że nastąpi czas zmiany silnika... o dziwo jeździł bezawaryjnie ale nadarzyła się okazja kupna nowego silnika ADY z przebiegiem 90k wiec nie zastanawiałem się długo :] oczywiscie znowu poszedł rozrząd, oleje filtry i wiązka została rozbebeszona, zrobiłem porządek w kablach i pochowałem co nieco do tego użyłem specjalnej taśmy materiałowej z firmy która zajmuje sie wiązkami do audi Pompa wspomagania dziwnie piszczała to przeczysciłem ją i zalałem dobrym olejkiem głowica poszła do szlifu i tak po założeniu czapki wydmuchałem sobie ponad 15bar. Wydech też mnie raził od zawsze więc od początku pusto w nierdzewce a na tył polerowane kraniki od 1.9tdi. Rożowe wstawki byly nie bardzo udanym pomysłem
Następnie postanowiłem zadziałać coś z wnętrzem i tak wpadła kremowa skóra i czarna kiera
w trakcie swapu wyszły kwiatki różne, wysrał mi się rozrusznik a potem świece więc kupiłem sobie platynowe Boscha... następnie sprzęgło zaczęło lapać wysoko... ufff okazało sie tylko ze to linka nie była odpowiednio naciągnięta... a przy okazji miałem malować przedni zderzak bo miał wypadek ale nadarzyła sie okazja kupna USa wiec nie zastanawialem sie i jest :]
Potem dziewczyna potwierdziła to co mówiłem czyli pomarańcz do niczego nie pasuje więc całość została ściemniona i od razu lepiej sie zrobiło ale brakło szerokosci...
Auto przestało być na codzień więc w ostatni dzień przed zniknięciem w stodole pod kocykiem postanowiłęm pocykać trochę fot i wjechałem tam gdzie nie powinienem podjechali niebiescy ale obyło sie bez mandatu
I jako że nadszedł czas pisania pracy inżynierskiej postanowiłem połączyć przyjemne z praktycznym i tak został napisany temat "Projekt i wykonanie zawieszenia pneumatycznego do samochodu osobowego"... Zacząłem spędzać dziesiątki godzin w internecie szukając jeszcze wtedy sporo info z zagramanicznych for po jakimś czasie zaprojektowałem sobie model 3D okuć, policzyłem i okazało się że jest idealnie kolejna sprawa do $$$ którego po studencku zawsze brakuje wiec powoli sobie zacząłem zbierać graty. Wiedziałem ze chcę 2 czarne kubełki więc za wczasu kupiłem sobie pasy 3pkt. Oprócz tego kupiłem sobie szerokie blendy i przezroczyste kierunki aby ładniej spasować front. Oprócz tego kupiłem sobie czyste szkła bo jedno w lampie mam pęknięte a dostać prążkowane to masakra jest Po kilku miesiącach miałem całkiem spory zapas złączek, dziesiątek metrów węży i innych pierdół
na nowy sezon miało być szeroko więc kupiłem sobie idealne dla mnie kółka tj ori BBS RS ale w 5x120 i 7j... po wyliczeniu i przeliczeniu wyszło, że nie upchnę tego tak jak chcę wiec poszły dalej w świat a wpadły nowe kółka z dare tym razem w idealnych parametrach wszystkie 9j z et15, w rozstawie 5x100 i 4x100 już z centrowaniem na 57,1. W wigilię poleciałem założyć oponki 205/40 po kilku strzałach oponki wskakiwały na felgę
przód na pozytywie bez dystansu (wrxuce ok -1.5)
i tył na 0st z dystansem (przy dystansie 10mm powinno być -1.5 a jesli bedzie 20mm dystans to pewnie 2.5-3 st powinno byc Si)
w związki ze moim zdaniem najsłabszym elementem tego auta była jego moc... wiec pojawił sie na koniec silniczek:
filmik jak działa Air
[youtube]qvd-HF_-bRg[/youtube]
w chwili czasu wstępnie włożyłem zawias i nawet niespecjalnie spasowywałem niczego wiec wyszło jak wyszło
zapowiedz wnętrza
wnętrze w kremowej skórze sprzedane, wpadły juz czarne elementy, na swieta jak sobie wroce to zabudowa
a oprocz tego to wpadly nowe lampiony na zadek i jeszcze negatyw z przodu, delikatny ale koło sie w miare schowało, jak wpadna 195/40 to juz bedzie git malina
i dziś jako ze niedziela to wypadalo umyć dziada i przetrzec lakier :] ale chyba jednak w sezonie bedzie na nowo malowany
i naladowane 6 bar
przyszedl mi już głośniczek (całkiem spory jest i dlatego bedzie zamontowany odwrotnie
przód ok 1.5-2 st tył to juz mocne 3 :]
air już poskładany do końca, wnętrze prawie też pierdoły zostały, woski i gotowy do sezony już będzie
[youtube]97OGPbiUXuw[/youtube]
a póki co up :] i nowe gadzety :]
szyny uspawane i poskręcane dopasowac te fotele z hondy to jakiś koszmar... ;/ w hondzie prosto na 4 sruby i już a Vw to jakies kij wie co na jakims trojkącie :]
i zmiana frontu i dupci ^^
kilka fotek z nysy nie mojego autorstwa :] jak ktoś ma to wrzucać proszę :]
brewki wrzucone na zlot dla beki xD
przód zredukowane kąty na ustawieniu zbieżności do -1.5 i stety niestety stoi wyżej... ale jakoś naciągne nadkola jeszcze :]
elementy w kolorze foto robione kalkulatorem :] grill starego typu w drodze, na przyszły weekend montaż a za 2 tyg polerowanie maski i klapy :]
i element na który najdłuzej czekałem
co dało następujący efekt ;]
udalo sie spasowac tyl, zostal przod dzis wkleilem rowniez szybe do uesa i czekam na tablice w rozmiarze
i moje ulubione w postaci rozkraczonej żaby
taka se foty z nudów
przygotowania do sesji w VW trends
skany z gotowego numeru ;]
i sama sesja ;]
i najnowsze foty w postaci silnika w komorze
a więc od początku:
Poprzednikiem golfa było polo 86c2f coupe z wszczepionym silnikiem od mk3 1.6 ABU
tak to wyglądało:
a teraz co do obecnego projektu:
MODEL: Golf Mk3 GTI
SILNIK: 2.0 8V -> 1.8 20VT
MOC: ~130 -> 2xx
MODY POD MASKA: chiński IC 550x180x65, wybierak skrzyni z 1.8T, linki z Corrado, drążek zmiany biegów z mk3, pedał sprzęgła z mk3 TDI, stożek z K&N, wydech przelotowy 2.5" z nierdzewki i końcowym z dwoma ściętymi końcówkami z kwasiaka
ZAWIESZENIE: Air Ride na gwincie H&R
UKLAD HAMULCOWY: przód wentylowane tarcze 288, tył zwykłe 240
KOLA: Dare BBS RS 4x9" et15 +215/40/16-> anodowane na niebiesko Rotiform NUE 17" 8j i Nankang NSII 185/35
NADWOZIE:
w 2010 wymienione progi zrobiona podłoga, przednie nadkola, reperaturki tylnych błotników wspawane tak aby poszerzyć auto po 2 cm na strone ale zachować ori sierpy, wycięte ranty w nadkolach, ori pakiet GTI, maskownice progów, obudowy lusterek, blenda klapy Us zaspawana, brak znaczka, wycieraczki, Vento Front smoked, grill starego typu
-> pomalować w biały mat+ sierpy, dokładki w carbon
WNETRZE: MFA, ABS, klima, ele szyby, centralny na pilota scyzoryk+ komfort, elektryczny szyber, kubełki Recaro Speed + elementy deski i cała zabudowa obszytą czarną alcantarą
AUDIO: Alpine IDA x300, Pioneer G17, sub Ground Zero Iridium Ltd+ wzmak JBL GT monoblok, całe auto jest wygłuszone, a przedni zestaw wisi na dystansach MDF
Plany:
-klatka
-przeskoczyć granicę 3xx PS
Po sprzedaniu Polówki zacząłem poszukiwania koniecznie mk3 GTI w trzech drzwiach i do tego czarnego Szukałem 2 miesiące i po kilkudziesięciu albo i wiecej godzinach szukania pojawiła się oferta z 1 zdjęciem i 2 zdaniami opisu... no to bach za telefon, pogadałem i tel do kumpla czy jedzie dla towarzystwa obejrzeć. Miałem 40 km wiec naprawdę niedaleko, po dojechaniu i oczywiście pogubieniu się kilka razy dotarliśmy do celu... Pierwsze wrażenie troche gorsze niż sie spodziewałem... Zamek tylnej klapy nie działał, w środku bagażnika syf i wzmak magnata ze skrzynia JBL... radyjka w środku brak to sie pytam co sie stało, a właściciel ze dorzuca do auta i leży pod siedzeniem... okazało się poźniej ze to jeden z najwyższych modeli pionka... środek o dziwo bardzo zadbany pomijając śmieci i resztki alarmu na podłodze... Patrze na licznik i nie ma TOTAL... no to od razu odpalam... o dziwo za 1 strzałem ALE z tyłu buchnęło na niebiesko... odkrecam korek, traci obroty ale nie gaśnie, nalotu białego brak... patrze jakiś filtr stożkowy bez obudowy... przyglądam sie dokładnie a to K&N no nic.... oglądam dalej i zacząłem oglądać baaaaardzo dokładnie i nie był nigdy bity... i znowu ALE przednie błotniki zeżarte od dołu, w podłodze 2 dziury wielkości pięśći, szportowy wydech na strumienicy i końcowym Sebringu z dwoma armatami fi150 no to jazda próbna... Zbiera sie nieżle ale to nie jest 115 km... wiec pewnie przepala olej... po rozgrzaniu sypał marchewkami i srał troche olejem :] o dziwo wszystko w aucie działało nawet klima i szyber audio seria Nokii z DSP oprócz radia i suba... i co najdziwniejsze w całym aucie to próg zeżarty ale od strony kierowcy a pasażera zdrowy (tak jak w przypadku podłogi) Po negocjacjach i sporym obniżeniu ceny umowa podpisana na 1000zł ^^
zaraz po zakupie, zalaniu do pełna i względnym umyciu:
Na drugi dzień zawiozłem auto do blacharza/lakiernika aby zaczął działać, kupiłem komplet progów i reperaturek na tył... po rozebraniu do gołej blachy razem z blacharzem doszliśmy do wniosku dlaczego był zeżarty tak a nie inaczej... powodzianin... załamałem sie bo myślałem ze wpadłem na minę... ale jak już powiedziałem A to na B sie nei skończyło... Przyjeżdzałem sprawdzać jak sie prace toczyły ale jak krew z nosa, po ściągnieciu sierpów ukazałą się piękna firanka... wiec nowe reperaturki zostały tak wspawane aby przyszłościowo poszerzyły auto ale z zachowaniem ori sierpów (spawane z czterech nowych reperaturek)...
powiedziałem ze niech sobie postoi wiecej ale zeby nie był na szybko zrobiony... wiec stał grubo ponad miesiąc...
ale po odebraniu i umyciu ukazał się ładny seryjny czarny GTI
potem zabrałem się za konkrety mechaniczne w nadzieji ze remont głowicy wystarczy, wiec poszedł cały nowy rozrząd z nową pompą wody... ale po sciągnieciu głowicy okazało się że nie opłaca się jej remontować bo dół też nie był w najlepszym stanie... Palił od strzała wiec poki co tylko rozrząd wrzuciłem razem z rozrządem wpadł gwint TA, a srebrne do tej pory koła psiknąłem w czarny mat. Błędnym posunięciem były cleary w zderzak- badziewie jest tak chinskie ze wogole się nie da tego spasować...
Jadąc do dziewczyny na obiad do teściów przejeżdzałem przez las, a że lustro było pod ręką postanowiłem porobić kilka fot, i moim zdaniem wyszło całkiem ładnie jak na serię jedynie zglebioną
potem przyszła zima a autko było do jazdy na codzień to i gleby już nie było i nic się z autem nie działo... Po długich namyślaniach i próbach VT zakupiłem sobię replikę BBS RS GT2
Po założeniu oponek i spasowaniu gwintu tak zacząłem sezon na przód wpadł srebrny znaczek GTI ale ten front do mnie od początku nie przemawiał... ale to dalej :] kilka fot pod blokiem gdzie mieszkałem i na jakimś polu
Moja maska wymagała odświeżenia, lustra były poobijane od kamyczków a tylna listewka była tylko pospawana i w podkładnie. Zapadła decyzja na folie carbon od 3M... moja koncepcja była ciemna :] i taki bandzior mi bardzo odpowiadał
kolejnym elementem czarnego frontu były lampy... Vento frontów, projektorów i ala mk4 było od groma a ja lubię być orginalny zaczałęm poszukiwania bazy do lamp i wypadło na prążkowane cleary h4... kupiłem i zacząłem poszukiwania soczewki i kupiłem sobie lampy z rozbitej audi a4 b7 oczywiście musiał to być biksenon i jak największej średnicy po wybebeszeniu lamp, dostałem ładne wielkie, skrętne soczewki Problemy pojawiły sie przy wkładaniu tej soczewki... tzn najwięcej czasu pochłonęło dopasowanie i ustawienie odpowiedniej wysokości... Po kilku dziesięciu godzinach dopasowania, spawania plastiku, lutowania, wiercenia, kręcenia miałem oryginalnie wyglądające soczewki z ori maskownicami z audi a do tego są to najlepiej świecące lampy jakie do tej pory miałem okazję widzieć...
Po robieniu rozrządu wiedziałem że nastąpi czas zmiany silnika... o dziwo jeździł bezawaryjnie ale nadarzyła się okazja kupna nowego silnika ADY z przebiegiem 90k wiec nie zastanawiałem się długo :] oczywiscie znowu poszedł rozrząd, oleje filtry i wiązka została rozbebeszona, zrobiłem porządek w kablach i pochowałem co nieco do tego użyłem specjalnej taśmy materiałowej z firmy która zajmuje sie wiązkami do audi Pompa wspomagania dziwnie piszczała to przeczysciłem ją i zalałem dobrym olejkiem głowica poszła do szlifu i tak po założeniu czapki wydmuchałem sobie ponad 15bar. Wydech też mnie raził od zawsze więc od początku pusto w nierdzewce a na tył polerowane kraniki od 1.9tdi. Rożowe wstawki byly nie bardzo udanym pomysłem
Następnie postanowiłem zadziałać coś z wnętrzem i tak wpadła kremowa skóra i czarna kiera
w trakcie swapu wyszły kwiatki różne, wysrał mi się rozrusznik a potem świece więc kupiłem sobie platynowe Boscha... następnie sprzęgło zaczęło lapać wysoko... ufff okazało sie tylko ze to linka nie była odpowiednio naciągnięta... a przy okazji miałem malować przedni zderzak bo miał wypadek ale nadarzyła sie okazja kupna USa wiec nie zastanawialem sie i jest :]
Potem dziewczyna potwierdziła to co mówiłem czyli pomarańcz do niczego nie pasuje więc całość została ściemniona i od razu lepiej sie zrobiło ale brakło szerokosci...
Auto przestało być na codzień więc w ostatni dzień przed zniknięciem w stodole pod kocykiem postanowiłęm pocykać trochę fot i wjechałem tam gdzie nie powinienem podjechali niebiescy ale obyło sie bez mandatu
I jako że nadszedł czas pisania pracy inżynierskiej postanowiłem połączyć przyjemne z praktycznym i tak został napisany temat "Projekt i wykonanie zawieszenia pneumatycznego do samochodu osobowego"... Zacząłem spędzać dziesiątki godzin w internecie szukając jeszcze wtedy sporo info z zagramanicznych for po jakimś czasie zaprojektowałem sobie model 3D okuć, policzyłem i okazało się że jest idealnie kolejna sprawa do $$$ którego po studencku zawsze brakuje wiec powoli sobie zacząłem zbierać graty. Wiedziałem ze chcę 2 czarne kubełki więc za wczasu kupiłem sobie pasy 3pkt. Oprócz tego kupiłem sobie szerokie blendy i przezroczyste kierunki aby ładniej spasować front. Oprócz tego kupiłem sobie czyste szkła bo jedno w lampie mam pęknięte a dostać prążkowane to masakra jest Po kilku miesiącach miałem całkiem spory zapas złączek, dziesiątek metrów węży i innych pierdół
na nowy sezon miało być szeroko więc kupiłem sobie idealne dla mnie kółka tj ori BBS RS ale w 5x120 i 7j... po wyliczeniu i przeliczeniu wyszło, że nie upchnę tego tak jak chcę wiec poszły dalej w świat a wpadły nowe kółka z dare tym razem w idealnych parametrach wszystkie 9j z et15, w rozstawie 5x100 i 4x100 już z centrowaniem na 57,1. W wigilię poleciałem założyć oponki 205/40 po kilku strzałach oponki wskakiwały na felgę
przód na pozytywie bez dystansu (wrxuce ok -1.5)
i tył na 0st z dystansem (przy dystansie 10mm powinno być -1.5 a jesli bedzie 20mm dystans to pewnie 2.5-3 st powinno byc Si)
w związki ze moim zdaniem najsłabszym elementem tego auta była jego moc... wiec pojawił sie na koniec silniczek:
filmik jak działa Air
[youtube]qvd-HF_-bRg[/youtube]
w chwili czasu wstępnie włożyłem zawias i nawet niespecjalnie spasowywałem niczego wiec wyszło jak wyszło
zapowiedz wnętrza
wnętrze w kremowej skórze sprzedane, wpadły juz czarne elementy, na swieta jak sobie wroce to zabudowa
a oprocz tego to wpadly nowe lampiony na zadek i jeszcze negatyw z przodu, delikatny ale koło sie w miare schowało, jak wpadna 195/40 to juz bedzie git malina
i dziś jako ze niedziela to wypadalo umyć dziada i przetrzec lakier :] ale chyba jednak w sezonie bedzie na nowo malowany
i naladowane 6 bar
przyszedl mi już głośniczek (całkiem spory jest i dlatego bedzie zamontowany odwrotnie
przód ok 1.5-2 st tył to juz mocne 3 :]
air już poskładany do końca, wnętrze prawie też pierdoły zostały, woski i gotowy do sezony już będzie
[youtube]97OGPbiUXuw[/youtube]
a póki co up :] i nowe gadzety :]
szyny uspawane i poskręcane dopasowac te fotele z hondy to jakiś koszmar... ;/ w hondzie prosto na 4 sruby i już a Vw to jakies kij wie co na jakims trojkącie :]
i zmiana frontu i dupci ^^
kilka fotek z nysy nie mojego autorstwa :] jak ktoś ma to wrzucać proszę :]
brewki wrzucone na zlot dla beki xD
przód zredukowane kąty na ustawieniu zbieżności do -1.5 i stety niestety stoi wyżej... ale jakoś naciągne nadkola jeszcze :]
elementy w kolorze foto robione kalkulatorem :] grill starego typu w drodze, na przyszły weekend montaż a za 2 tyg polerowanie maski i klapy :]
i element na który najdłuzej czekałem
co dało następujący efekt ;]
udalo sie spasowac tyl, zostal przod dzis wkleilem rowniez szybe do uesa i czekam na tablice w rozmiarze
i moje ulubione w postaci rozkraczonej żaby
taka se foty z nudów
przygotowania do sesji w VW trends
skany z gotowego numeru ;]
i sama sesja ;]
i najnowsze foty w postaci silnika w komorze
Ostatnio zmieniony czw kwie 04, 2013 21:40 przez Docenty, łącznie zmieniany 31 razy.
to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
[Golf mk3 GTI] by Docenty
No patrze ruszasz od nowa;)
Dobrze ze zaczynasz od gruntownych zmian czyli blacharka a potem to juz wszystko pojdzie i pakiet GTi
Powodzenia w modzeniu daj jakies fotki z wewnatrz
Dobrze ze zaczynasz od gruntownych zmian czyli blacharka a potem to juz wszystko pojdzie i pakiet GTi
Powodzenia w modzeniu daj jakies fotki z wewnatrz
Re: [Golf mk3 GTI] by Docenty
zbliża się dzień odbioru autka od blacharza więc trza zadbać też o część mechaniczną więc i kompletuje graty, do tego jakiś fajny olej, głowica do kompletnego remontu hmm... przy okazji rozrządu ^^ i w sumie nie wytrzymałem... musiałem kupić gwint :] i łażąc po inter sporcie zainteresowałem się bilą nr 8 która wyląduje w aucie :]
to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
[Golf mk3 GTI] by Docenty
Docenty,
Widać że zabawa zaczyna się od początku na modelu wyżej.
Powodzenia w realizacji zamierzonych planów, dużo radości z jazdy i niechaj Ci nowy nabytek sparawia jak najmniej kłopotów.
Pozdrawiam.
Widać że zabawa zaczyna się od początku na modelu wyżej.
Powodzenia w realizacji zamierzonych planów, dużo radości z jazdy i niechaj Ci nowy nabytek sparawia jak najmniej kłopotów.
Pozdrawiam.
[Golf mk3 GTI] by Docenty
narazie to blacharz sie bardzo ociąga... :< :< i znow mi przełozył termin odbioru... ale ważne ze będzie na tip top i w końcu rusze głowice
UP 20-09-2010
a tu taki diwajs
UP 20-09-2010
a tu taki diwajs
to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
- POOREK
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 1587
- Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:26
- Lokalizacja: Pionki k. Radomia
[Golf mk3 GTI] by Docenty
skąd takie diwajsy ?
była: Czarna pomarańczka in Hawaii Style
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
[Golf mk3 GTI] by Docenty
Widzę nowy projekt a miało być Audi. Te Lampy na tył oryginalne czy samoróbki? Ten pasek na przednim zderzaku też chyba w złym miejscu przyklejony...
[Golf mk3 GTI] by Docenty
paska juz nie ma a lampy samoróbki, na halo jest folia a tył motipowe szpreje do lamp
to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
[Golf mk3 GTI] by Docenty
niee :] stoi u blacharza teraz przed zima :] a na wiosne ten sam blacharz/lakiernik pomaluje go :]
to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
Re: [Golf mk3 GTI] by Docenty
w koncu autko odebrane i mozna sie nim pocieszyc poczekac na dobrą pogodę i zawias wrzucic
to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
[Golf mk3 GTI] by Docenty gwint na 1str
w zimie wiele jeździł nie bedzie :]
a tu już po drugim kręceniu gwintem
a tu taki apdejt
wymieniłem olej+filtr i włożyłem również soczewkę w halo zeby w razie mgiełki coś tam świeciło :] (wiem wiem ze trzeba spasować ) ale to chinszczyzna i ciezko... ale plan juz mam)
następnie wracając do domu na weekend wykręciłem sobie całkiem niezłe spalanie jak na 2.0 średnia prędkość przelotowa ok 100kmh
no i co najprzyjemniejsze projekt puszki pod maskę dla stożka :]
a tu już po drugim kręceniu gwintem
a tu taki apdejt
wymieniłem olej+filtr i włożyłem również soczewkę w halo zeby w razie mgiełki coś tam świeciło :] (wiem wiem ze trzeba spasować ) ale to chinszczyzna i ciezko... ale plan juz mam)
następnie wracając do domu na weekend wykręciłem sobie całkiem niezłe spalanie jak na 2.0 średnia prędkość przelotowa ok 100kmh
no i co najprzyjemniejsze projekt puszki pod maskę dla stożka :]
to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
[Golf mk3 GTI] by Docenty gwint na 1str
jesienna sesja :]
to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości