Nooo świetny sklep motoryzacyjny... Ciekawe jaką masz pewność, że ta nowa nie jest po takich przejściach jak ta którą oddałeś Oczywiście to pytanie retorycznie, nie odpowiadaj na nie. Mozna spytać czy to sklep sieciowy czy jakiś lokalny?prezesik25 pisze:W sklepie ją obejrzał i położył na miejsce mówiąc "wcisnę ją jakiemuś mechanikowi". Na uszczelce nie było oznak dociągania głowicy. Dał mi tą właściwą, czyli grubą.
Problem po zmianie uszczeli pod głowicą.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Problem po zmianie uszczeli pod głowicą.
w VW się nie dociąga. Mając klucz dynamometryczny i stosując procedurę dokręcania nie ma takiej potrzeby.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Problem po zmianie uszczeli pod głowicą.
lokalnysas_gti pisze:Mozna spytać czy to sklep sieciowy czy jakiś lokalny?
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Problem po zmianie uszczeli pod głowicą.
Jednak będę szukał drugiego silnika.
Sprawdzałem komprechę 7-6-10-10 i nie wiem, czy to pierścienie nie trzymają czy zawory.
Sprawdzałem komprechę 7-6-10-10 i nie wiem, czy to pierścienie nie trzymają czy zawory.
Problem po zmianie uszczeli pod głowicą.
A sprawdzałeś zawory, chociaż zalewając czymś czy są szczelne ? Nie wiem, czym się zalewa, ale mógłbyś spróbować
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Problem po zmianie uszczeli pod głowicą.
Szczelność zaworów sprawdza się naftą.piteR-ek pisze:Nie wiem, czym się zalewa, ale mógłbyś spróbować
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Problem po zmianie uszczeli pod głowicą.
No i niestety gofer znów rozebrany. Zdjąłem głowicę, bo palił już tylko na 2-3 gary.
Zamówiłem głowicę z przebiegiem 110 tys.km, starej nie będę regenerował.
Stara głowicę sprawdzałem na szczelność - wlewałem benzynkę ekstr., no i niestety przepuszczają zawory na 1 i 4 cylindrze, tam gdzie były ściśniete zawory z tłokami przy poprzedniej cienkiej blaszanej uszczelce.
Musiały się wtedy zaworki podkrzywić, w dodatku głowica na 1 cylindrze jest strasznie krzywa, sprawdziłem krawędzią zwykłej prostej pleksy.
Teraz czekam na druga głowicę.
Zamówiłem głowicę z przebiegiem 110 tys.km, starej nie będę regenerował.
Stara głowicę sprawdzałem na szczelność - wlewałem benzynkę ekstr., no i niestety przepuszczają zawory na 1 i 4 cylindrze, tam gdzie były ściśniete zawory z tłokami przy poprzedniej cienkiej blaszanej uszczelce.
Musiały się wtedy zaworki podkrzywić, w dodatku głowica na 1 cylindrze jest strasznie krzywa, sprawdziłem krawędzią zwykłej prostej pleksy.
Teraz czekam na druga głowicę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości