niepodłączone przewody

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 19, 2010 17:27

I wtedy najbardziej kopci.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: karol8114 » ndz wrz 19, 2010 17:29

Ciśnienie czego sprawdzałeś? Turbo? cylindrów?



TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 19, 2010 17:30

Myślałem, że to jakiś elektrozawór przepuszczający powietrze, a to płyn chłodzący sobie tędy płynie.



TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 19, 2010 17:32

cylindrów



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: karol8114 » ndz wrz 19, 2010 17:33

No i jaki wynik dla poszczególnych cylindrów?



TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 19, 2010 17:47

kolega mierzył i mówił, że jest ok ale ile było to nie wiem, a ile powinno być?



Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: superkasztan » ndz wrz 19, 2010 17:51

świeca żarowa pewnie Ci któraś poszła, sprawdź je. Bo jak przyjdzie mróz dopiero będzie problem.
Sprawdź sobie ciśnienie sprężania i wtryski, ale to już u mechanika.

Ja wymieniłem ostatnio pół silnika (min. końcówki wtrysków, pierścienie, zrobiona głowica )
i dalej kopci. Co prawda nie cały czas ale przy zapaleniu puści dymka, i przy bucie.
Turbo jak jest z luzem to puszcza olej do kolektora ssącego.
Poza tym pompę mam nie wyregulowaną.

Przy takim starym sprzęcie dużo trzeba zrobić by był idealny :D
taniej kupić 1.9 tdi i wsadzić, ja już to wiem ;)

Pozdrawiam


Somewhere in Nowhere

TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 19, 2010 18:04

od mk3 pasuje?



TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 19, 2010 18:09

A jak sprawdzić luz na turbinie?



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: niepodłączone przewody

Post autor: karol8114 » ndz wrz 19, 2010 18:21

" onclick="window.open(this.href);return false;



TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 19, 2010 19:32

Gdzie można kupić zestaw naprawczy do turbiny?



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: karol8114 » ndz wrz 19, 2010 19:39

TOMEKGGG pisze:Gdzie można kupić zestaw naprawczy do turbiny?
Chyba nie będziesz sam regenerował turbo? :D jeśli zależy Ci na na profesjonalnej regeneracji polecam moto remo Iława, na swojej śmigam trzeci rok , przebieg 120 tyś. km i jest ok, pompuje 0,9- 1,0 bara.



TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 19, 2010 20:04

jaki koszt?



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: karol8114 » ndz wrz 19, 2010 20:11

U mnie w 2007 r. z wymianą koła kompresji 1200 zł, bez wymiany koła kompresji 700 zł, ceny na 2007 r http://www.motoarena.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości