Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Witam.
Dzisiejszej nocy jakiś ***** włamał się do mojego Golfa mk 4 i wyrwał wkład stacyjki. Dzwoniłem po różnych mechanikach, odwiedziłem kilka warsztatów...i każdy mówi co innego:/
Czy istnieje możliwość wymiany samego wkładu? Samochód ma fabryczny immobilzer...kluczykiem można włączyć zapłon, niestety samochód nie rozpoznaje kluczyka i wyświetla się komunikat immobilizer aktywny...auto jest w związku z tym unieruchomione...w aso chcieli mi wymieniać cały komputer pokładowy! Cena około 3-4 tysiące;)
A jeżeli wymienię całą stacyjkę to kluczyk również musi być nowy? I co wówczas z immo?
Chciałbym uzyskać jakieś obiektywne informacje, tak aby nie dać się zrobić na szaro;)
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Po dokładniejszych oględzinach stwierdziłem, iż została wyjęta też pętka od immo...niestety w środku odłamany został kawałek metalu...czy taka pętla będzie działała? I czy ewentualna jej wymiana będzie wiązała się z koniecznością programowania immo? Podobna sama wymiana stacyjki to nie jest duzo pracy..
Dzisiejszej nocy jakiś ***** włamał się do mojego Golfa mk 4 i wyrwał wkład stacyjki. Dzwoniłem po różnych mechanikach, odwiedziłem kilka warsztatów...i każdy mówi co innego:/
Czy istnieje możliwość wymiany samego wkładu? Samochód ma fabryczny immobilzer...kluczykiem można włączyć zapłon, niestety samochód nie rozpoznaje kluczyka i wyświetla się komunikat immobilizer aktywny...auto jest w związku z tym unieruchomione...w aso chcieli mi wymieniać cały komputer pokładowy! Cena około 3-4 tysiące;)
A jeżeli wymienię całą stacyjkę to kluczyk również musi być nowy? I co wówczas z immo?
Chciałbym uzyskać jakieś obiektywne informacje, tak aby nie dać się zrobić na szaro;)
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Po dokładniejszych oględzinach stwierdziłem, iż została wyjęta też pętka od immo...niestety w środku odłamany został kawałek metalu...czy taka pętla będzie działała? I czy ewentualna jej wymiana będzie wiązała się z koniecznością programowania immo? Podobna sama wymiana stacyjki to nie jest duzo pracy..
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
taknovy1985 pisze:Czy istnieje możliwość wymiany samego wkładu?
możliwe że uszkodzono pętle immo (wymień razem z wkłądem)novy1985 pisze:Samochód ma fabryczny immobilzer...kluczykiem można włączyć zapłon, niestety samochód nie rozpoznaje kluczyka i wyświetla się komunikat immobilizer aktywny...
no wymienisz bębenek a więc będzie inny kształt grotu - czyli inny kluczyknovy1985 pisze:A jeżeli wymienię całą stacyjkę to kluczyk również musi być nowy?
jeśli nikt nie zdziałał programem a przyczyna jest w samej pętli immo to można próbować przełożyć pastylkę ze starego kluczyka albo odczytać pin (jeśli go nie posiadasz) i nauczyć nowy kluczyknovy1985 pisze:I co wówczas z immo?
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Wymień stacyjkę jest razem z pętlą,przełóż szklaczka ze starego kluczyka i może odpali jak nic więcej nie nagrzebane.
Re: Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Fotki już wrzuciłem. Oto linki:
http://yfrog.com/73dscf9289j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/judscf9290j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/mvdscf9291j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/jmdscf9292j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/5ldscf9293j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/ngdscf9294j" onclick="window.open(this.href);return false;
Przepraszam za rozmiary plików, ale w wyższej rozdzielczości zdjęcia będą bardziej czytelne.
Jeżeli będzie taka potrzeba mogę zrobić kolejne zdjęcia:)
Domyślam się, że w przypadku konieczności wymiany kluczyków i programowania immo tanio nie będzie?
Przy komputerze prawdopodobnie też grzebali (chyba, że nie zdążyli), ponieważ pokrywa zasłaniająca wejście była na podłodze.
przepraszam, ale co to jest "szklaczka, szklaczek"
?
http://yfrog.com/73dscf9289j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/judscf9290j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/mvdscf9291j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/jmdscf9292j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/5ldscf9293j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/ngdscf9294j" onclick="window.open(this.href);return false;
Przepraszam za rozmiary plików, ale w wyższej rozdzielczości zdjęcia będą bardziej czytelne.
Jeżeli będzie taka potrzeba mogę zrobić kolejne zdjęcia:)
Domyślam się, że w przypadku konieczności wymiany kluczyków i programowania immo tanio nie będzie?
Przy komputerze prawdopodobnie też grzebali (chyba, że nie zdążyli), ponieważ pokrywa zasłaniająca wejście była na podłodze.
przepraszam, ale co to jest "szklaczka, szklaczek"

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Rozbierz kluczyk i zobaczysz.Transponder z którego immo czyta kod.novy1985 pisze:przepraszam, ale co to jest "szklaczka, szklaczek" ?
Po twoim opisie sądzę,że masz tdi po 2000roku.Zgadza się?
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Po obejrzeniu fotek - pętla nie jest uszkodzona - wystarczy wydłubać ten kawałek metalu ze środka ale jak kupisz nową (czy uzywaną stacyjkę) to bezproblemowo całość założysz (koszt używki u nas to 70z wkładek do całego auta zaczyna się od 200 (za tyle udało mi się kiedyś zdobyć). Samo wyjmowanie tego co zostało w stacyjce nie jest trudne. Wogóle to jacyś fajansiarze byli a nie złodzieje.
Pytanie mam - skąd wogóle jesteś.
Pytanie mam - skąd wogóle jesteś.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
No właśnie myślałem, że spece...samochód otworzyli nie uruchamiając alarmu...zamek nawet chyba tez nie jest uszkodzony..przynajmniej nie powaznie bo otwiera się i zamyka z kluczyka..tyle, ze trochę trudniej kluczyk wyciągnąć...
Jeszcze raz poproszę co muszę wymienić;)
Wydłubać coś ze środka stacyjki? Myślałem, ze już wszystko wydłubali;)
To mam kupić samą wkładkę? Kluczyk wówczas może zostać stary?
Przepraszam za masę pewnie prostych pytań, ale laikiem jestem:/
A jestem z Bydgoszczy..
Jeszcze raz poproszę co muszę wymienić;)
Wydłubać coś ze środka stacyjki? Myślałem, ze już wszystko wydłubali;)
To mam kupić samą wkładkę? Kluczyk wówczas może zostać stary?
Przepraszam za masę pewnie prostych pytań, ale laikiem jestem:/
A jestem z Bydgoszczy..
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
O moje okolice.Wymień całą stacyjkę używkę.Bo kluczyk tak,czy tak musi przyjśc inny,chyba że dasz drugą stacyjkę,czy wkład do przerobienia pod stary kluczyk.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Czyli z tego co zrozumiałem. Wymieniam całą stacyjkę a ze starego kluczyka przekładam transponder immo?
Znalazłem kilka stacyjek na allegro używanych...nigdzie nie napisano czy te stacyjki mają pętlę immo...Ona znajduje się w tym czarnym elemencie? Czy tę pętlę muszę przełozyc ze starej stacyjki do nowej?
A ile kosztuje taka przyjemność? Wolałbym jeden kluczyk do wszystkiego..edzio pisze:,chyba że dasz drugą stacyjkę,czy wkład do przerobienia pod stary kluczyk.
Znalazłem kilka stacyjek na allegro używanych...nigdzie nie napisano czy te stacyjki mają pętlę immo...Ona znajduje się w tym czarnym elemencie? Czy tę pętlę muszę przełozyc ze starej stacyjki do nowej?
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
w stacyjce zostały jeszcze kawałki które są zablokowane - trzeba je usunąć. Auto otworzyli ci łamakiem - dlatego jest ciężko teraz wyjmować kluczyk. Nie pamiętam czy da się przełożyć blaszki z jednej stacyjki do drugiej - jeśli by się dąło to wtedy byś mógł zatrzymać stary kluczyk - jeśli się nie da - to będzie trzeba przełożyć pastylkę immo z kluczyka lub do kodować nowe w kluczyki.
Najlepszym rozwiązaniem wg mnie byłoby dać nowy komplet wkładek z nowymi kluczykami i zakodowanie nowych kluczyków.
Pytanie jak jesteś zaawansowany w naprawach i w możliwościach np odczytu pinu, zakodowaniu kluczy (a może masz pasek z pinem przy zapasowym kluczyku).
Trzecia sprawa to zabezpieczenie aut ażeby się ten numer drugi raz nie powtórzył
Najlepszym rozwiązaniem wg mnie byłoby dać nowy komplet wkładek z nowymi kluczykami i zakodowanie nowych kluczyków.
Pytanie jak jesteś zaawansowany w naprawach i w możliwościach np odczytu pinu, zakodowaniu kluczy (a może masz pasek z pinem przy zapasowym kluczyku).
Trzecia sprawa to zabezpieczenie aut ażeby się ten numer drugi raz nie powtórzył
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Daj jakiegoś linka to ci powiem,czy jest pętla ,ale raczej tak bo ciężko zdemontowac.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
No właśnie nie jestem zaawansowany...pinu niestety nie posiadam...o zabezpieczeniach też myślałem...w zasadzie jestem już zdecydowany nie wiem tylko jakie..i tak pewnie każde obejdą jeśli będą chcieli...
Czyli zamek w drzwiach też jest do du** ?
Hmm a w jakim celu mam wydłubywać pozostałe elementy jeśli mam wymienić całą stacyjkę?
Czyli zamek w drzwiach też jest do du** ?
Hmm a w jakim celu mam wydłubywać pozostałe elementy jeśli mam wymienić całą stacyjkę?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości