Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: Pablo Corrado » sob wrz 11, 2010 07:40

Ja mam pytanie o kluczyk, ale troche z innej beczki.
Mam do MK4 kluczyk z pilotem działającym na 433 MHz ( Hella ) taki jak poniżej w linku :
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-vw-skod ... 82621.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Chciałbym dokupić drugi kluczyk z pilotem i tu mam pytanie : Jakiego mam szukać? Czy tylko sie sugerować częstotliwością działania? Czy musi być dokładnie taki sam kluczyk ? ( pomijając kwestię pastylki immo ).

Pytam dlatego, że chciałbym dokupić scyzoryk i zastanawiam się czy będzie działał ?


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

greg

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: greg » sob wrz 11, 2010 09:47

Pablo Corrado pisze:Chciałbym dokupić drugi kluczyk z pilotem i tu mam pytanie : Jakiego mam szukać?
z półokrągłymi przyciskami



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: Pablo Corrado » sob wrz 11, 2010 13:48

No tak, tyle wiem, bo one własnie działaja na 433 MHz. Czyli to jedyny warunek i powinno działać?


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: wesol » sob wrz 11, 2010 15:48

a ja ci powiem ze moze byc nawet kluczyk od opla astry H np. Bo tez jest na trej samej czestotliwosci. Do tego nie jest wazne czy to bedzie pilot firmy siemens czy innej. Skoro takie moge doporgramowac do opla to i tez tak bedzie w VW.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

greg

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: greg » sob wrz 11, 2010 16:00

wesol, mam pilota do webasto o częstotliwości 433MHz i jakoś nie otwiera mi drzwi pomimo że ma tą samą częstotliwość - sprawdzałeś to co piszesz czy walnąłeś tak sobie



Longhorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn lip 27, 2009 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: Longhorn » sob wrz 18, 2010 21:49

greg pisze:
beetle pisze:greg, a jakim softem chcesz kkl'em czytać pin?
Vag eepromer lub Vag CAN 1.4
Mam polski vag kkl na USB i program Vag eeprom wersja 1.18 i za nic nie mogę połączyć się z immo, cały czas wyskakuje info, wrong baudrate, co oznacza złą szybkość transmisji. Próbowałem w ustawieniach portu robić różne zmiany, ale bez skutku. Jeżeli ktoś wie czy da się z tym coś zrobić, proszę o jakąś poradę. Moje auto to VW Polo 1,4 TDI.



greg

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: greg » sob wrz 18, 2010 21:57

Longhorn pisze:Mam polski vag kkl na USB i program Vag eeprom wersja 1.18 i za nic nie mogę połączyć się z immo, cały czas wyskakuje info, wrong baudrate, co oznacza złą szybkość transmisji. Próbowałem w ustawieniach portu robić różne zmiany, ale bez skutku. Jeżeli ktoś wie czy da się z tym coś zrobić, proszę o jakąś poradę.
czytać moje posty ze zrozumieniem - masz tam odpowiedź jasną i wyraźną kabel VAG KKL od Viakena na rs232
greg pisze:kup kabel od viakena KKL - najlepiej jakby to był kabel na rs232 - można nim też odczytać pin z licznika. Warunek - laptop z rs232



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: Zico63b » sob wrz 18, 2010 22:05

wesol pisze:a ja ci powiem ze moze byc nawet kluczyk od opla astry H np. Bo tez jest na trej samej czestotliwosci.
Polecam też od np. napędu bramy przesuwnej, itd. :kac: Częstotliwość to nie wszystko, niestety...



Longhorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn lip 27, 2009 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: Longhorn » sob wrz 18, 2010 22:15

greg dzięki za szybką odpowiedź, czyli z mojego kabla nici. A co do kabla od viakena, to wystarczy ten najtańszy?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: norek111 » ndz wrz 19, 2010 08:51

Longhorn pisze:greg dzięki za szybką odpowiedź, czyli z mojego kabla nici. A co do kabla od viakena, to wystarczy ten najtańszy?
do odczytu pinu i dopasowania transponderów kup VAG -TACHO z allegro i masz problem z głowy


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Longhorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn lip 27, 2009 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: Longhorn » ndz wrz 19, 2010 10:18

Zapomniałem napisać, że mam również Vag Tacho, ale w moim aucie z niczym się nie łączy, dlatego próbuję wszelkich sposobów aby wyciągnąć pin z immo i stąd moje zapytania jaki najlepszy i najtańszy interfejs kupić, bo jest ich wiele i niewiem, który byłby najlepszy, mowa oczywiście o KKL na RS 232. Gdy już takim interfejsem nie wyciągnę pinu, to już się poddam i poszukam innego rozwiązania tego problemu.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: norek111 » ndz wrz 19, 2010 10:33

na 100% da się odczytać programatorem ale trzeba odlutować pamięć licznika i posiadać programator
dobry kabelek > http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=32" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony ndz wrz 19, 2010 10:38 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

greg

Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: greg » ndz wrz 19, 2010 10:34

Longhorn, kup ten (poza odczytami pinów robisz też domykanie szyb i zmianę wartości epromów w komfortach i licznikach) czyli chodzą na nim VDC; VAG eepromer
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=11



Longhorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn lip 27, 2009 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

Post autor: Longhorn » ndz wrz 19, 2010 13:13

greg pisze:Longhorn, kup ten (poza odczytami pinów robisz też domykanie szyb i zmianę wartości epromów w komfortach i licznikach) czyli chodzą na nim VDC; VAG eepromer
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=11
Zamówiłem ten interfejs i za kilka dni zobaczę co on potrafi, narazie dzięki za porady.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości