Numer silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Ja mogę powiedzieć że to jest silnik od Golfa !
A tak na poaważnie:
- produkowany od 10.94 do 10.00
- pojemność 1.8
- moc 90 KM przy 5500 obr
- max moment 145 przy 2500 obr
- średnica cylindra 81 mm
- skok cylindra 86,4 mm
- stopień spężania 10,0
- wtrysk Mono-motronic
- min. liczba oktanowa - 95
- katalizator i sonda lambda
A tak na poaważnie:
- produkowany od 10.94 do 10.00
- pojemność 1.8
- moc 90 KM przy 5500 obr
- max moment 145 przy 2500 obr
- średnica cylindra 81 mm
- skok cylindra 86,4 mm
- stopień spężania 10,0
- wtrysk Mono-motronic
- min. liczba oktanowa - 95
- katalizator i sonda lambda
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Faktycznie znalazlem 
odatkowo do CL:
-alufelgi "Orlando" 6Jx14 z oponami 185/60 R14
-radio alpha z anteną dachową
-szyberdach
-podwójne przednie reflektory
-atermiczne szyby
-dzielona kanapa tylna
-cztero szprychowa kierownica
-fotel kierowcy regulowany góra/dół
-el. szyby
-servo
-skórzany lewarek do zmiany biegów
-naklejki rolling stones z tyłu po bokach i na masce
-lusterka i częściowo zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia
-białe tarcze zegarów
-kolory jak w CL
Co do tego nie mam jednak el szyb. Co do naklejek to musze je zedrzec bo mnie draznia tylko nie wiem jak.

odatkowo do CL:
-alufelgi "Orlando" 6Jx14 z oponami 185/60 R14
-radio alpha z anteną dachową
-szyberdach
-podwójne przednie reflektory
-atermiczne szyby
-dzielona kanapa tylna
-cztero szprychowa kierownica
-fotel kierowcy regulowany góra/dół
-el. szyby
-servo
-skórzany lewarek do zmiany biegów
-naklejki rolling stones z tyłu po bokach i na masce
-lusterka i częściowo zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia
-białe tarcze zegarów
-kolory jak w CL
Co do tego nie mam jednak el szyb. Co do naklejek to musze je zedrzec bo mnie draznia tylko nie wiem jak.
MrSalieri pisze:
Co do tego nie mam jednak el szyb. Co do naklejek to musze je zedrzec bo mnie draznia tylko nie wiem jak.
Naklejki potraktuj najlepiej suszarką do włosów lub oplarką (z tym ostrożnie-nie za blisko), rozgrzej a potem nalepszy paznokieć. Lakier pod naklejką będzie inny najlepiej spolerować delikatną pastą jakąś np. TEMPO itp.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
Tylko ja się boje że tu silnik nie będzi eorginalny,bo to rzekomo gti a niema wspomagania,rocznik 86 a ma spoilery i drzwi z roczników nowszych,chyba od 91.
Reszte tesz ma,ale o dziwo ma tez katalizator i wogóle,więc nie wiem co o tym myslec.
Druga literka to z,więc mam sądzić że to gz,a samochód był przerabiany na gti?
a tak wogole to kture silniki w gti sa lepsze,te strasze gti czy te nowsze,bo niby te starsze osiągaja już maxymalny moment przy 3100 i ciągną go do 5500,a te nowsze to dopiero przy 4000 i ciągną tylko do 5400,co w y o tym sądzice?
Może mam założyć nowy post?
Reszte tesz ma,ale o dziwo ma tez katalizator i wogóle,więc nie wiem co o tym myslec.
Druga literka to z,więc mam sądzić że to gz,a samochód był przerabiany na gti?
a tak wogole to kture silniki w gti sa lepsze,te strasze gti czy te nowsze,bo niby te starsze osiągaja już maxymalny moment przy 3100 i ciągną go do 5500,a te nowsze to dopiero przy 4000 i ciągną tylko do 5400,co w y o tym sądzice?
Może mam założyć nowy post?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości