Polerka pokrywy zaworów-czym?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Polerka pokrywy zaworów-czym?
No własnie niby proste ale jak to najlepiej zrobić i czy wogóle jest szansa że w domowych warumkach czegoś takiego dokonam.
Co jest potrzebne do polerki , jakas pasta czy cóś?
Co jest potrzebne do polerki , jakas pasta czy cóś?
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
powiem ci tak bo sam to robilem w projektach masz efekt moze nie do konca ale narazie warunki nie sprzyjaja do tego
a ze masz 1.3 to pewnie masz inna pokrywe zaworow niz w pozostalych i masz ulatwione zadanie bo nie ma zagiec i kantow.
papier scierny na poczatek 100-60 aby zjechac farbe troche to zajmie czasu
pozniej jak juz bedziesz mial gola blache musisz jechac wodnymi 240lub200 az nie bedzie zadziorow po papierze 100lub60 meczace ale konieczne
lub jak masz szlifierke to masz ulatwione zadanie ale i tak papierem bedziesz musia szorowac zeby nie bylo rys
na koniec jak sie uporasz kup lakier bezbarwny i polakieruj to bo ci rdza najdzie i bedziesz musial szlifowac od nowa
powodzenia
a ze masz 1.3 to pewnie masz inna pokrywe zaworow niz w pozostalych i masz ulatwione zadanie bo nie ma zagiec i kantow.
papier scierny na poczatek 100-60 aby zjechac farbe troche to zajmie czasu
pozniej jak juz bedziesz mial gola blache musisz jechac wodnymi 240lub200 az nie bedzie zadziorow po papierze 100lub60 meczace ale konieczne
lub jak masz szlifierke to masz ulatwione zadanie ale i tak papierem bedziesz musia szorowac zeby nie bylo rys
na koniec jak sie uporasz kup lakier bezbarwny i polakieruj to bo ci rdza najdzie i bedziesz musial szlifowac od nowa
powodzenia
ja sobie zrobilem tak w 1,3i wygladalo super ale jedna rzecz nie kupuj lakieru w sprayu kupa daje chyba ze jakiś dobr lepiej jakis profesjonalny kup ja kupilem go 47 zł niby na siliki i wysokie temperatury ale teraz mam rdze i szukam czegoś dobrzego a meczylem sie przy tym dość długo.
żalożyłem na wiertarke szczotke druciana szybko poszło potem nie tam jakimś papierem tylko szmatka do matowania przelecialem i sie swiecilo a potem na to lakierek dobry i powinno byc super:P
żalożyłem na wiertarke szczotke druciana szybko poszło potem nie tam jakimś papierem tylko szmatka do matowania przelecialem i sie swiecilo a potem na to lakierek dobry i powinno byc super:P
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
informacja dla niekumatych: większość rozpuszczalników, nawet NITRO, pozostawiają tłuszcz po sobie, więc jak już to polecam BENZYNĘ EKSTRAKCYJNĄ.
Co do lakieru bezbarwnego to, o ile nic nie pomyliłem, znajomy od lat śmiga silniki akrylowym (niepolskim), co prawda czarnym, ale to chyba tylko kwestia koloru. Nie ma z tym żadnych problemów, wszystko igła
Co do lakieru bezbarwnego to, o ile nic nie pomyliłem, znajomy od lat śmiga silniki akrylowym (niepolskim), co prawda czarnym, ale to chyba tylko kwestia koloru. Nie ma z tym żadnych problemów, wszystko igła
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
mcyplik pisze:a jeszcze jedno co ma papier do rdzy chyba tyle samo co piernik do witraka :d
co ma papier do rdzy pomysl troche swoim mozgiem chyba ze nie masz czym
papier scierny jest do usuniecia starcia rdzy
zanotuj te nowinki moga ci sie przydac
a co do lakieru mi sie trzyma i nie rdzewieje a widocznie ten twoj lakier jest do drewna dlatego masz kiche
acha i wroc do podstawowki na matematyke naucz sie liczyc i dopiero pisz cokolwiek 0.75=47zl 3x0.3=0.9 a to by kosztowalo 45zl
wiec ktore jest tansze??
oj koleszko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości