Tłuczące się prawe przednie zawieszenie + ściąganie na prawo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- research1
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
Tłuczące się prawe przednie zawieszenie + ściąganie na prawo
A więc mam taki problem z autem, że podczas jazdy po dziurawej lub nierównej drodze coś się tłucze w prawy przednim zawieszeniu. Oprócz tego auto trochę ściaga na prawo aczkolwiek niezbyt mocno. Przekładanie opon z tyłu na przód też nic nie dało. Byłem na stacji diagnostycznej i geometria wyszła w porządku. Gostek powiedział tylko że powinienem wymienić łacznik stabilizatora ale po lewej stronie auta. Z kolei drugi mechanik powiedział żebym wymienił obywdwie gumy pod wahaczami. Jeśli macie jakies pomysły jak rozwiazać ten problem to piszcie.
keslio cos tucze po nierownej drodze to napewno bedzie to sfozen. wiem bo u siebie wymienilem juz prawy a teraz mam wo dymiany lewy. Jesli sciaga w prawo to albo sa katy walniete ale skoro nuby sprawdzal mechanik to powinny byc dobre jest jeszcze mozliwosc taka ze bylo gdzies udezone i np wachacz sie skrzywil tez bedzie sciagac
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
adam-gda, wszytko sie zgadz atylko ze jak bedize tuleja wahacza wywalona to teżbedzie stukało na dziurach i ściągało......a jeden ze speców zwrócił uwagę nu tuleje wahacza.....wiec to pewnie bedize to.......jak nie masz nikogo znajmoego który sie zna i mógłby ten luz wyczuć za pomocą łomu to pojedz na stacje diagnostyczna i wjedź na szarpaki.....pewnie koszt ze 30 zł a diagnosta ci powie co ma luz......
a propos pierwszego sopeca od geometrii....jezeli sie okaze ze tuleje sa wywalone to bedzie to oznaczalo ze ten typ sienie zna na swojej pracyu.....pierwsze c osie robi przed geometrią to sprawdza stan zawieszenia, przede wszytki mrpozednich wahaczy.....jak jest cokolwiek wywalone to auto nie bedzie trzymalo geomedtri wiec to chu* bie spec...pozdrawiam
a propos pierwszego sopeca od geometrii....jezeli sie okaze ze tuleje sa wywalone to bedzie to oznaczalo ze ten typ sienie zna na swojej pracyu.....pierwsze c osie robi przed geometrią to sprawdza stan zawieszenia, przede wszytki mrpozednich wahaczy.....jak jest cokolwiek wywalone to auto nie bedzie trzymalo geomedtri wiec to chu* bie spec...pozdrawiam
mamp odobn problm. wymeinilm gumy wahcza, swosen, nawet amory z kpl. obojow i ciagle tlucze.
Mam podobny problem. Wymienilem gumy wahacza, sworzen, nawet amorki z kpl. obojow i ciagle tlucze. Mechanicy (rozni) twierdza, ze tam nie ma prawa nic stukac. Zaczynam podejrzewac, ze to prawa poduszka silnika jest wywalona i to on tak tlucze, tym bardziej ze poduszka skrzyni tez jest do wymiany.
Mam podobny problem. Wymienilem gumy wahacza, sworzen, nawet amorki z kpl. obojow i ciagle tlucze. Mechanicy (rozni) twierdza, ze tam nie ma prawa nic stukac. Zaczynam podejrzewac, ze to prawa poduszka silnika jest wywalona i to on tak tlucze, tym bardziej ze poduszka skrzyni tez jest do wymiany.
Ostatnio zmieniony sob maja 06, 2006 13:00 przez yellow, łącznie zmieniany 1 raz.
Grafik komputerowy, specjalista DTP
http://marcin.rokosz.biz
http://marcin.rokosz.biz
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mortas, umiem po polsku , przeciez to nie sa błedy ort tylko literówki, nie pisze wachacz ani nic w tym stylu, poza tym nie pisze do ciebie, a w ogole ten twój post nic nie wnosi do sprawy w przeciwiensiwie do mojego, hihi PEACE
dokładnie takmichas28 pisze:późno juz bylo wiec koledzy śpiacy juz byli ale chcieli ostatkami sił koledze z forum problem rozwiazac i tak wyszło
dokładniemortas pisze:albo mniej browca
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 277 gości