turbo źle zregenerowane ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
turbo źle zregenerowane ?
Ja nic nie robiłęm o chipie powiedział mi gość od którego kupowałem auto. A o tej turbinie że jest od 130KM powiedział mi gość który ją regenerował także chyba widział co robić. A jeszcze raz pisze że przed oddaniem jej do regeneracji auto miało buta i nie miałem spadków mocy ani notlaufa , tylko turbina puszczała dużo oleju to intercoolera tak że rano była plama pod nim. Tylko teraz po regeneracji mam uczucie że turbina poźniej łapie i łapie notlaufa, i ogolnie jaby był ciut słabszy.Także szukam miejsca gdzie mogłbym zrobić te logi dynamiczne. A własnie jakie te logi dynamiczne ? Jeszcze mam prośbe czy mołby ktoś wytłumaczyć co to znaczy"ori turbo"?
turbo źle zregenerowane ?
003, 008 i 011. Ori - chodziło pewnie autorowi o nieregenerowane.madmac pisze:jakie te logi dynamiczne ? Jeszcze mam prośbe czy mołby ktoś wytłumaczyć co to znaczy"ori turbo"?
User
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Re: turbo źle zregenerowane ?
madmac pisze:"ori turbo"?
Nowe takie jak fabryka zamontowała. A więc albo masz coś zle poskładane, albo masz inne turbo niż miałeś. Po logach wyjdzie. Ale ja stawiam ze masz inną turbine niż miałeś i tu nie ma nic do tego. W programie masz zadane większe cisnienie doładowania niz w tej co Ci dali z tego powodu masz opózniony start a pózniej łapie TA z powodu niedoładowania.
Pozdro
ZC
turbo źle zregenerowane ?
niby mam ta turbine GT1749V tylko nie wiem czy taka była czy teraz mi ją dali. Jak gość wykrecił to mówił żę mam turbo ze zmienna geometrią .
turbo źle zregenerowane ?
Nie potrafię sobie wyobrazić jak TDI bez przepływki może mieć "buta"...
Podepnij najpierw kolego przepływkę i przejedź się a później napisz co się dzieje...
... bo na razie to szukamy przyczyny "nieodpalania pojazdu wiedząc iż nie ma w nim akumulatora"...
Podepnij najpierw kolego przepływkę i przejedź się a później napisz co się dzieje...
... bo na razie to szukamy przyczyny "nieodpalania pojazdu wiedząc iż nie ma w nim akumulatora"...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
turbo źle zregenerowane ?
Sorki chłopaki już wprowadzam poprawki. Więc tak przepływomierz jest sprawny i jest podpięty a odpięty ( tzn. zablokowany paskiem uciskowym jest EGR , ta pompka co otwiera i zamyka, jutro wrzucę foto ) Byłem dzisiaj pod kompem ( niestety nie VAGIEM ) i mechanik odczytał błąd wyprzedzania wtrysku czy coś takiego, w każdym bądź razie komp pokazywał że miało być 0,4 % tego :"wyprzedzenia wtrysku " a ja miałem 4,88 % także stwierdził że jest coś przestawione na pompie lub ten EGR może to robić? Dodam że mechanik stwierdził że auto powinno szybciej palić jak jest zagrzane a nie że chwile go trzeba łechtać . ( rano pali na dotyk) . Odnośnie turbospreżarki dzisiaj na trasie dosłownie na samym początku na dzien dobry zwiesiło mi się TURBO. Po czym zgasiłem auto i zapaliłem i na trasie Przemyśl - Rzeszów piłując go praktycznie całą drogę na obrotach między 20-40 tyś przejechałem 70 km i nie zwiesiło się ani razu. także nie wiem czy się samo naprawiło po tej regeneracji czy jak ? Ale odczucie że troche poźniej się włacza turbo jest mniejsze taki mi się chociaż wydaje. Jutro jade reklamować to turbo, to pewnie panowie czepią się tego EGRa także czy to może być przyczyna że turbo sie poźniej załacza i robiło zwiecha. ( na starej turbinie też miałem tak "zaklejony" EGR jak teraz i nie było problemu z wieszaniem się turba. Jeszcze jedno pytanie na koniec ile kosztowała by mnie naprawa tego EGRa ? I czy to to może dawać ten błąd w kompie z tym złym "wyprzedzeniem wtrysku" ??
turbo źle zregenerowane ?
Domyślam się że masz zablokowaną na otwartym klapę gaszącą... Pewnie któryś z wężyków podciśnienia się przetarł lub ułamał się kabelek od zaworu nim sterującego (pod kolektorem ssącym) a jakiś "mundry" zblokował go na stałe na otwartym
Nie wiem czy jeszcze coś będzie w stanie mnie zdziwić w materii "inżynierii mechanicznej" tego narodu...
EGR jak nie rzyga olejem to jest sprawny i nic z nim nie rób... (cena nowego ok 500 zł)
Z tego co Ci mechanik powiedział wynika iż korekty wymaga kąt wtrysku... zakładam że rozrząd masz poprawnie złożony zatem tylko do jakiegoś "szpeca" co podepnie VAG`a i "pokręci pompą" w celu ustawienia prawidłowej wartości kąta...
Nie wiem czy jeszcze coś będzie w stanie mnie zdziwić w materii "inżynierii mechanicznej" tego narodu...
EGR jak nie rzyga olejem to jest sprawny i nic z nim nie rób... (cena nowego ok 500 zł)
Z tego co Ci mechanik powiedział wynika iż korekty wymaga kąt wtrysku... zakładam że rozrząd masz poprawnie złożony zatem tylko do jakiegoś "szpeca" co podepnie VAG`a i "pokręci pompą" w celu ustawienia prawidłowej wartości kąta...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
turbo źle zregenerowane ?
Logi dynamiczne to po prostu parametry silnika i jego osprzętu w czasie jazdy ,najważniejsze z nich to ;ciśnienie doładowania ,dawka paliwa ,ilość powietrza "widziana ''przez przepływomierz .Po tych wielkościach można łatwo zorientować się co jest nie tak ,ponieważ widać wartość żądane przez kompa i wartości uzyskiwane w danej chwili .A co do turbiny ze zmienną geometrią to może i ona lepsza od zwykłej ,bo szybciej się wkręca ale ma dużą wadę :zapiekające się kierownice ,która to wada jest bardzo upierdliwa bo nawet po czyszczeniu kierownic lubi się powtarzać jak silnik jest użytkowany na krótkich odcinkach i nie jest przeganiany na wyższych prędkościach obrotowych co jakiś czasmadmac pisze:A własnie jakie te logi dynamiczne ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
turbo źle zregenerowane ?
To już wiem wszystko. Logi byłem robić w sziku i miałem podłaczonego VAGa. Także przepływka ok, EGR pomijam , miałem regulowany kąt wyprzedzenia wtrysku bo komp pokazywał taką usterke ( nastawił mi ją gość na jakimś kole ) i jest ok. A wracając do turbiny to na kompie wyszło że bardzo słabo dmucha, dodam że kierownika w sprężarce sprawna bo wszystko po regeneracji, Gość operował jakiś cyframi że przy wysokich obrotach turbo powinno dawać 1900 (czegoś tak nie pamiętam) a daje ledwo 1200 także że daje słabe ciśnienie i że za mało zasysa powietrza czy coś . Mechanik stwierdził że pozostałe części w silniku ok tylko turbo coś z nim jest. Także odrazu mi je wykręcili i mam czekać do piatku a jeśli chodzi o EGR jest zablokowany w pozycji otwartej . Także myśle żę to nie ma znaczenia jeśli chodzi o turbo. Zobaczymy co goście od tej regeneracji z nią zrobią?
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
turbo źle zregenerowane ?
Miałeś robione logi dynamiczne czy gość wcisnął pedał gazu na postoju i po tym stwierdził,że turbo nie dmucha?madmac pisze:Gość operował jakiś cyframi że przy wysokich obrotach turbo powinno dawać 1900 (czegoś tak nie pamiętam) a daje ledwo 1200
Ja pier...le ,zawór EGR możesz sobie zaślepić aby był non stop zamknięty,teraz będziesz miał spaliny non stop w dolociemadmac pisze:a jeśli chodzi o EGR jest zablokowany w pozycji otwartej
Skoro vnt masz okej a nie masz max doładowania to znaczy,że masz coś z podciśnieniem,nieszczelne wężyki lub bałagan w ich podłączeniu i od tego było zacząć a niemadmac pisze:dodam że kierownika w sprężarce sprawna bo wszystko po regeneracji
madmac pisze:odrazu mi je wykręcili i mam czekać do piatku
turbo źle zregenerowane ?
jesli chodzi o to pierwsze to było wszystko robione na postoju . EGR jest spięte opaską uciskową ale z nim wszystko gra, a z weżykami od turba gość sprawdzał nawet podłaczał jakąś "pompkę reczną" i to nic nie dawało. A ten EGR raczej nie ma nic do turbosprężarki ?
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
turbo źle zregenerowane ?
Takie logowanie to może sobie ten gość wsadzić w ,normalne,że turbo będzie dmuchało słabo,dopiero pod obciążeniem(III bieg,pedał w podłodze) masz faktyczne ciśnienie doładowania.Niech się lepiej ci fachowcy za składanie długopisów zabiorąmadmac pisze:jesli chodzi o to pierwsze to było wszystko robione na postoju
turbo źle zregenerowane ?
to pewnie dadzą mi inna turbine. To dzisiaj gość od regeneracji dzwonił że turbo jest sprawne i że jadzię ją zamontować i będą sprawdzać co to jescze może być. Coś wspominał o jakimś regulatorze ciśnienia i pytał jak wałek rorządu i popychacze wyglądają. Sam już nie wiem co oni robią. A boje sie teraz na ile mnie skasują bo nie wiem czy ta reklamacja będzie uwzgledniona A jeszcze gość wspominał że jak wyją starą turbine to kierownica była zablokowana nitami w pozycji środkowej. ale auto wtedy normalnie chodziło a nie tak jak teraz już kończą mi się pomysły i czekam na telefon co i jak co oni wymodzili
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości