schemat podciśnienia 1.8 16v digifant

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
twoface
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 22, 2010 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

schemat podciśnienia 1.8 16v digifant

Post autor: twoface » pt wrz 10, 2010 10:36

Zrobiłem rysunek (nie mam talentu do grafiki :P) ale połapać myśle, że się można. Chcę żeby ktoś z obeznanych w temacie 16v + digi zaglądnął i wypowiedział się czy wszystko jest podpięte jak należy w podciśnieniowych wężach oraz odmy. Co podpiąć do drugiego króćća w zaworku od przewodu z odmy? Przewody ze zbiorniczka do parownika sobie odpuściłem i ich nie podpinałem Silnik to 1.8 16v KR + wiązka z digifant I (Problemem jest zawieszanie się silnika na powiedzmy 4000rpm i później bardzo wolno te obroty spadają wyczytałem, że może być to powodem wysokiego podciśnienia w kolektorze)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

schemat podciśnienia 1.8 16v digifant

Post autor: bugalon » sob wrz 11, 2010 16:37

Nie wiem co nakombinowales ale powinno wygladac to tak:

1. Podcisnienie do ecu z wyjścia na serwo przed zaworkiem zwrotnym
2. Wyjście pomiędzy 1 a 2 garem z kolektora ssącego zaślepiasz
3. Wyjście z przepustnicy (od strony kolektora za klapką przepustnicy) wpuszczasz na regulator cisnienia paliwa (nigdzie go nie ma na tym schemacie albo go nie rozumiem)
4. Silnik krokowy łączysz z kolektorem ssącym tam gdzie fabrycznie siedział z jednej strony a z drugiej strony z dolotem przed przepustnicą. Resztę wężyków zaślepiasz.

O jakim parowniku mówisz ? Masz gaz ? Jeśli masz gaz to jeśli nie jest na blosie to układ powinien wygladać inaczej.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

schemat podciśnienia 1.8 16v digifant

Post autor: Marszall » sob wrz 11, 2010 22:24

pytanko mam, bo jam mam zrobione tak jak Ty mówisz, z tym że wyjście z odmy do krokowca jest zaślepione, a z tej podstawy którą wpada powietrze z krokowca jest wzięte podciśnienie na regulator ciśnienia paliwa. Może być tak czy dać podciśnienie z przepustnicy?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości