AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
zrobilem logi jeden na letnim silniku drugi na ciepłym niestety nie zdołałem zrobić loga na mega zimnym silniku ale i tak wystąpiły małe problemy z odpalaniem ponieważ na "letnim silniku" (auto stało 6h) musiałem kręcić 2x ponieważ za 1 razem kręciłem zbyt krótko i autko mi zgasło
Log (0 - 000,003,011) - silnik letni
Log (1 - 000,011) - silnik ciepły
hmm moze jeszcze zrobic log z temperaturami paliwa ?? może ten zaworek od temperatury paliwa nad filtrem paliwa działa nieprawidłowo??
jutro z samego rana mam pilny wyjazd, wiec niedam rady zrobic logow ani sprawdzic tej klapy gaszącej ale w piątek znajdę na to czas
pojutrze tez rozgrzeje auto do pełnych 90 stopni i na wolnych obrotach zrobię log grupy 000 tak aby był pewny odczyt kąta wtrysku, tez zastanawia mnie to ze przy normalnej jezdzie temperatura silnika jest nieco zaniska... wnioskuje to po temperaturomierzu na desce rozdzielczej, muszę to sprawdzić z VAGiem w Audi A3 z TDI AGR mam nieco wyższa temperature przy normalnej jeździe ok 85-90 stopni a w golfie 75-80
jest jeszcze jeden objaw, jak auto stoi na wolnych obrotach szczególnie jak jest zimne to słychać turbinę, tak jak by sie delikatnie wkręcała na obroty a potem z nich spadała (lekkie gwizdy)
Log (0 - 000,003,011) - silnik letni
Log (1 - 000,011) - silnik ciepły
hmm moze jeszcze zrobic log z temperaturami paliwa ?? może ten zaworek od temperatury paliwa nad filtrem paliwa działa nieprawidłowo??
jutro z samego rana mam pilny wyjazd, wiec niedam rady zrobic logow ani sprawdzic tej klapy gaszącej ale w piątek znajdę na to czas
pojutrze tez rozgrzeje auto do pełnych 90 stopni i na wolnych obrotach zrobię log grupy 000 tak aby był pewny odczyt kąta wtrysku, tez zastanawia mnie to ze przy normalnej jezdzie temperatura silnika jest nieco zaniska... wnioskuje to po temperaturomierzu na desce rozdzielczej, muszę to sprawdzić z VAGiem w Audi A3 z TDI AGR mam nieco wyższa temperature przy normalnej jeździe ok 85-90 stopni a w golfie 75-80
jest jeszcze jeden objaw, jak auto stoi na wolnych obrotach szczególnie jak jest zimne to słychać turbinę, tak jak by sie delikatnie wkręcała na obroty a potem z nich spadała (lekkie gwizdy)
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
Wartość z tego wykresu odpowiada wartości którą masz w grupie 000BS pole 2Gonathel pisze:TDI timing służy do sprawdzania (bardziej awansowanego) kątów wtrysku
Gonathel pisze:pojutrze tez rozgrzeje auto do pełnych 90 stopni i na wolnych obrotach zrobię log grupy 000
Łuki_79 pisze:Wykonaj również log grupy 000 BS i zapodaj tutaj
000 BS a nie statyczny 000,daj również 003 BS,011 BS oraz dynamiczne 003,008,011 (każdy osobno) - zobaczymy co tam masz pod maską oraz statyczny 007 natychmiast po uruchomieniu silnika oraz drugi na rozgrzanymodzim pisze:zrób log basic settings grupy 000
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
dzisiaj sprawdziłem pozycje klapy gaszącej, jest ona w pełni otwarta i chodzi płynnie i lekko wiec to chyba nie jest przyczyna mojej usterki
wczoraj miałem dziwna przypadłość zajechałem na Stacje BP zatankowałem diesla no i z zamiarem odjazdu odpaliłem silnik silnik zaskoczył odrazu bez problemu (w końcu 5 min wcześniej go zgasiłem) lecz jego praca była tragiczna... strasznie się trząsł tak jak wibrator przemysłowy prawie natychmiast go zgasiłem (ze strachu ze cos sie tam może rozwalić) ale odrazu odpalilem ponownie, tym razem silnik pracował normalnie
jutro zapodam wszystkie logi pozdro
wczoraj miałem dziwna przypadłość zajechałem na Stacje BP zatankowałem diesla no i z zamiarem odjazdu odpaliłem silnik silnik zaskoczył odrazu bez problemu (w końcu 5 min wcześniej go zgasiłem) lecz jego praca była tragiczna... strasznie się trząsł tak jak wibrator przemysłowy prawie natychmiast go zgasiłem (ze strachu ze cos sie tam może rozwalić) ale odrazu odpalilem ponownie, tym razem silnik pracował normalnie
jutro zapodam wszystkie logi pozdro
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
Możliwe,że wtrysk się zawiesił.Miałem podobny przypadek,po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wszystko było okGonathel pisze:lecz jego praca była tragiczna... strasznie się trząsł tak jak wibrator przemysłowy
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
Logi:
Grupa 007 - Zimny Silnik
Grupa 007 - Rozgrzany Silnik
Grupa 000BS
Grupa 003BS
Grupa 011BS
Grupa 008 Dynamiczny
Grupa 003 Dynamiczny
Grupa 011 Dynamiczny
mam nadzieje ze zrobiłem je dobrze...
Grupa 007 - Zimny Silnik
Grupa 007 - Rozgrzany Silnik
Grupa 000BS
Grupa 003BS
Grupa 011BS
Grupa 008 Dynamiczny
Grupa 003 Dynamiczny
Grupa 011 Dynamiczny
mam nadzieje ze zrobiłem je dobrze...
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
kąt wrysku masz ok , ale przepływomierz to słabiutko Ci mierzy juz ,raczej masz do wymiany lmm(czytaj przepływke)
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
powiedz mi ziom po czym to poznałeś (bo też chciałbym wiedzieć)
Zła przepływka może być przyczyną moich problemów z odpalaniem ??
Juz kiedyś wymieniałem przepływomierz w Nissanie benzol 1.5 także myślę ze w golfie tez dam rade
Zła przepływka może być przyczyną moich problemów z odpalaniem ??
Juz kiedyś wymieniałem przepływomierz w Nissanie benzol 1.5 także myślę ze w golfie tez dam rade
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
nie - lmm nie bedzie wpływał na rozruch , ale bedzie miała znaczący wpływ na dynamike twojego auta , teraz ecu obcina dawki paliwa w dosc duzym zakresie obrotów , a skąd to wiem - z analizy twoich logów ,pozdroGonathel pisze: Zła przepływka może być przyczyną moich problemów z odpalaniem ??
Re: AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
a zrobiłes juz to co kolega Ci zaproponował ? jak nie pomoglo to wróc do ustawien orginalnychŁuki_79 pisze:Możesz spróbować zwiększyć vagiem dawkę startową/rozruchową - może pomoże select=>engine=>login/12233=>adaptacja=>kanał 05
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
tak bawiłem się dawka paliwa, ustawiłem max lecz nic to nie pomogło... po paru dniach przestawiłem na wartość domyślna
to ze z logów to ja doskonale wiem.. wkoncu nikt nie jest jasnowidzem, ale chodzi mi konkretnie o to po którym logu można to stwierdzić i które parametry za to odpowiadają
to ze z logów to ja doskonale wiem.. wkoncu nikt nie jest jasnowidzem, ale chodzi mi konkretnie o to po którym logu można to stwierdzić i które parametry za to odpowiadają
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
uczyc Cie nie bede , ale masz tu link http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0" onclick="window.open(this.href);return false; do super lektury od której tez kiedys zaczynałem(zeby miec dostep zarejestruj sie) , a potem to juz tylko analiza setki logów i bedziesz wiedział co i jak powodzenia
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
według tego poradnika z A4-Club faktycznie wartości poz. 2 i 3 z grupy 003 nie sa takie same lecz w grupie 008 wartości sa w normie... no i juz zgłupiałem... przepływomierz mierzy nieprawidłowo czy jednak prawidłowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 121 gości