paweł , trzeba zmienić minus na plus przekaźnikiem i to jeszcze z diodą na cewce , ale tak jak pisałem , tylko na jednym kablu , czyli jeden przekaźnik wystarczy, w przypadku podłączenia tak jak piszesz , w momeńcie zamykania jak i otwierania , centralka pompki dostawałaby pełne napięcie 12 V na kable szary i zielony , a w takim układzie zamek będzie świrował , przez założenie przekaźnika w tym układzie nie chodzi tyle o podanie plusa z jednego z tych kabli ale o wyeliminowanie dodatkowego minusa który pojawia się zawsze na kablach centralki , zielonym i niebieskim , oraz impulsu który pojawia się przy zmianie biegunowości plusa i minusa , zamek będzie świrował i jednocześnie będzie problem jeśli będzie kiedyś chciał założyć domykanie szyb . a to że ktoś napisze że jest i tak pełne napięcie , bo jak podłączy probówkę między masę a plus na kablu szarym lub zielonym , to ona świeci , zgadza się , ale podłącz probówkę do masy auta i do któregoś z tych kabli , a zobaczysz że centralny zamknie lub otworzy się przez włókno żarówki , i tu jest właśnie myk , nie wiem czy to przerabiałeś , bo ja tak , tak samo jak ktoś będzie chciał zrobić zamykanie lub otwieranie centralnego na przycisk w środku auta , wydawałoby się że mozna brać plus do przełącznika z kabla czerwono - białego , bo tak jest najłatwiej, a nie można , bo jak samochód jest wyłączony , to owszem działa , ale jeśli jest włączony , to zamykanie działa ,ale otwieranie już nie , centralka pompki zamka robi właśnie takie numery , jest nieprzewidywalna
