Głuche stuki w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw cze 04, 2009 12:55

ja stawiam na wadliwie działający wtryskiwacz



krzykoz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 12, 2009 21:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzykoz » czw cze 04, 2009 21:35

To też muszę sprawdzić, tym bardziej że przy zimnym silniku cieknie mi przy wylocie z regulatora ciśnienia paliwa... Muszę powymieniać uszczelki, bo wtryskiwacz jest mokry.

Jednak największym problemem jest brak czasu... :-/

Będę informował na bieżąco, może komuś się przyda...

Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Głuche stuki w silniku

Post autor: vwer2 » pn wrz 06, 2010 21:15

Odświeżę temat .
Chodzi o 1,9TDI 1Z 90 KM. Po uruchomieniu silnik chodzi cicho i jest wszystko ok . Po dodaniu gazu lub niewielkim obciążeniu silnik zaczyna bardzo twardo chodzić (jak by kto młotem tłuk po wtryskach) jak byłby bardzo wczesny kont wtrysku. Rozrząd sprawdziłem ,bolec wchodzi w koło pompy ,wałek rozrządu zablokowany ,na kole zamachowym "0" więc jet OK. Dodam , że to sie stało nagle ,po porannym uruchomieniu silnika. Może szlak trafił sterownik pompy wtryskowej ????? :grrr:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

krzykoz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 12, 2009 21:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: Głuche stuki w silniku

Post autor: krzykoz » pn wrz 06, 2010 21:29

vwer2 pisze:Odświeżę temat .
Chodzi o 1,9TDI 1Z 90 KM. Po uruchomieniu silnik chodzi cicho i jest wszystko ok . Po dodaniu gazu lub niewielkim obciążeniu silnik zaczyna bardzo twardo chodzić (jak by kto młotem tłuk po wtryskach) jak byłby bardzo wczesny kont wtrysku. Rozrząd sprawdziłem ,bolec wchodzi w koło pompy ,wałek rozrządu zablokowany ,na kole zamachowym "0" więc jet OK. Dodam , że to sie stało nagle ,po porannym uruchomieniu silnika. Może szlak trafił sterownik pompy wtryskowej ????? :grrr:
Witam!
Ja miałem podobne stuki, dwoiłem się i troiłem, czy to poduchy, czy co innego aż kiedyś na podnośniku zauważyłem, że wydech (przed tłumikiem końcowym) stuka o jakąś za długą śrubę. Obciąłem ją i jak ręką odjął.
Sprawdź, czy to nie coś z wydechem, jak coś stuka to niesie się po całej kabinie jak cholera...

Pozdro!



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Głuche stuki w silniku

Post autor: vwer2 » pn wrz 06, 2010 21:53

nie :grrr: to stuki za wczesnego wtrysku !!!!!


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Głuche stuki w silniku

Post autor: vwer2 » pn wrz 06, 2010 22:16

może padł N108 ??????


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Głuche stuki w silniku

Post autor: vwer2 » pt wrz 10, 2010 08:19

???????????


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości