Witam, jak w temacie, na benzynie trzyma tak 1300-1600obr/min a na LPG tak 1600-2200.
Troche to denerwujące a wczoraj rano było wszystko ok, probowałem już wielu rzeczy, reset kompa i takie tam i nic totalnie nie pomaga.
Problem tak jakby sie nasilał, tzn wczoraj na lpg trzymał tak około 1300 już wieczorem, dzis rano 1300-1500 a teraz już pod 2200 podchodzi a to już szaleństwo bo spalanie bedzie masakryczne.
panowie co zrobić, co sprawdzić?
sonda lambda mierzona i działa, jest ok, zapłon przyśpieszony do lpg jakieś 3st wzgledem lpg ale po zmianie na znamionowe 18st nie ma roznicy, nieznacznie obroty spadają i mało odczówalnie.
Mój silnik to 1.6 PN w golfie 2.
Pozdrawiam i czekam na wszelkie sugestie bo czeka mnie teraz ciagła jazda w korkach po mieście a toż to bedzie masakra fonansowa
trzyma duze obroty!!!!! na benz i na gazie - pomocy panowie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- O.S.T.R.Y
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 23:07
- Lokalizacja: Łęknica,Trzebiel, Żary
- Kontakt:
Sprawdż silniczek krokowy lub najlepiej cały wtrys. Miałem podobny problem.
[ Dodano: Pią 05 Maj, 2006 ]
Jak togażnik to sprawdz zawór podciśnieniwy moze nie działa i nie zawraca bęzyny do zbiornika i silnik dostaje jej za duźo z tąd wysokie pbroty.
[ Dodano: Pią 05 Maj, 2006 ]
Jak togażnik to sprawdz zawór podciśnieniwy moze nie działa i nie zawraca bęzyny do zbiornika i silnik dostaje jej za duźo z tąd wysokie pbroty.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140966&sid=ea7529d2dbc2b15437d3d194302d8c1e][img]http://img124.imageshack.us/img124/8914/pa150013yv4.jpg[/img][/url]
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
ale na gazie jest to samo...O.S.T.R.Y pisze:Sprawdż silniczek krokowy lub najlepiej cały wtrys. Miałem podobny problem.
[ Dodano: Pią 05 Maj, 2006 ]
Jak togażnik to sprawdz zawór podciśnieniwy moze nie działa i nie zawraca bęzyny do zbiornika i silnik dostaje jej za duźo z tąd wysokie pbroty.
okazuje sie ze to chyba sonda lambda, ale dziwne by to było bo:
wczoraj ona działąła, miała prawidłowe wskazania, dzis coś niebardzo chce cokolwiek wskazywać,
dwa nie działa od dzis rana a obiawy sa identyczne:(
trzy to kurde balans moze cos wywołało jej znizczenie.
--------------------------------------------------------------------------------------
Z najnowszych wieści: sonda lambda pracuje, podkusiło mnie o sprawdzenie jeszcze raz ale na benzynie, okazuje sie ze pracuje, zato wzbogaciłem sie o 2 sondy wymontowane z paska i z ibizy na shrocie, napewno sie kiedys przydadzą.
Przypuszczam ze przyczyną usterki jest potencjometr przepustnicy i nastawnikj przepustnicy (silnik krokowy) bo podczas pracy na benz tak jakby te dwa elementy nie wspołgrają i sie wzajemnie probują ustawic wzgledem drugiego i wychodzi kociokwik i sie rozmijają. no ewentuyalnie to ta puszka podciśnieniowo elektroniczna bo po cofnięciu jej trzpienia który dochodzi do mechanizmuy dodawania gazu to pracuje równo.
jezeli macie jakieś info jak co sprawdzić i jak najlepiej zeby było dobrze to bedzie gites.
Jeżdze w 99% na gazie, wiec jezeli jest jakiś sposób na ominięcie tego to było by fajnie gdyby ktos napisał.
Na LPG zawsze mam wyłaczony nastawnik przepustnicy, wtedy lepiej reaguje na przyśpieczenia samochód.
Pozdrawiam i czekam na wszelkie sugestie.
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości