trzyma duze obroty!!!!! na benz i na gazie - pomocy panowie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

trzyma duze obroty!!!!! na benz i na gazie - pomocy panowie

Post autor: igor002 » czw maja 04, 2006 22:20

Witam, jak w temacie, na benzynie trzyma tak 1300-1600obr/min a na LPG tak 1600-2200.

Troche to denerwujące a wczoraj rano było wszystko ok, probowałem już wielu rzeczy, reset kompa i takie tam i nic totalnie nie pomaga.
Problem tak jakby sie nasilał, tzn wczoraj na lpg trzymał tak około 1300 już wieczorem, dzis rano 1300-1500 a teraz już pod 2200 podchodzi a to już szaleństwo bo spalanie bedzie masakryczne.

panowie co zrobić, co sprawdzić?
sonda lambda mierzona i działa, jest ok, zapłon przyśpieszony do lpg jakieś 3st wzgledem lpg ale po zmianie na znamionowe 18st nie ma roznicy, nieznacznie obroty spadają i mało odczówalnie.

Mój silnik to 1.6 PN w golfie 2.

Pozdrawiam i czekam na wszelkie sugestie bo czeka mnie teraz ciagła jazda w korkach po mieście a toż to bedzie masakra fonansowa :crazy:


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 05, 2006 09:07

a filtr powietrza kiedy wymienionY???? chyba ze krokowiec>



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt maja 05, 2006 11:02

dziejo pisze:a filtr powietrza kiedy wymienionY???? chyba ze krokowiec>
bez filtra powietrza chodzi tak samo wiec to nie to, a krokowiec, hmmm, to gaznik, tam jest pompka podcisnieniowo elektroniczna i wydaje sie ze działa.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
O.S.T.R.Y
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt mar 28, 2006 23:07
Lokalizacja: Łęknica,Trzebiel, Żary
Kontakt:

Post autor: O.S.T.R.Y » pt maja 05, 2006 11:31

Sprawdż silniczek krokowy lub najlepiej cały wtrys. Miałem podobny problem. :majkel:

[ Dodano: Pią 05 Maj, 2006 ]
Jak togażnik to sprawdz zawór podciśnieniwy moze nie działa i nie zawraca bęzyny do zbiornika i silnik dostaje jej za duźo z tąd wysokie pbroty.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140966&sid=ea7529d2dbc2b15437d3d194302d8c1e][img]http://img124.imageshack.us/img124/8914/pa150013yv4.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt maja 05, 2006 17:53

O.S.T.R.Y pisze:Sprawdż silniczek krokowy lub najlepiej cały wtrys. Miałem podobny problem. :majkel:

[ Dodano: Pią 05 Maj, 2006 ]
Jak togażnik to sprawdz zawór podciśnieniwy moze nie działa i nie zawraca bęzyny do zbiornika i silnik dostaje jej za duźo z tąd wysokie pbroty.
ale na gazie jest to samo...


okazuje sie ze to chyba sonda lambda, ale dziwne by to było bo:

wczoraj ona działąła, miała prawidłowe wskazania, dzis coś niebardzo chce cokolwiek wskazywać,
dwa nie działa od dzis rana a obiawy sa identyczne:(
trzy to kurde balans moze cos wywołało jej znizczenie.

--------------------------------------------------------------------------------------

Z najnowszych wieści: sonda lambda pracuje, podkusiło mnie o sprawdzenie jeszcze raz ale na benzynie, okazuje sie ze pracuje, zato wzbogaciłem sie o 2 sondy wymontowane z paska i z ibizy na shrocie, napewno sie kiedys przydadzą.

Przypuszczam ze przyczyną usterki jest potencjometr przepustnicy i nastawnikj przepustnicy (silnik krokowy) bo podczas pracy na benz tak jakby te dwa elementy nie wspołgrają i sie wzajemnie probują ustawic wzgledem drugiego i wychodzi kociokwik i sie rozmijają. no ewentuyalnie to ta puszka podciśnieniowo elektroniczna bo po cofnięciu jej trzpienia który dochodzi do mechanizmuy dodawania gazu to pracuje równo.

jezeli macie jakieś info jak co sprawdzić i jak najlepiej zeby było dobrze to bedzie gites.
Jeżdze w 99% na gazie, wiec jezeli jest jakiś sposób na ominięcie tego to było by fajnie gdyby ktos napisał.
Na LPG zawsze mam wyłaczony nastawnik przepustnicy, wtedy lepiej reaguje na przyśpieczenia samochód.

Pozdrawiam i czekam na wszelkie sugestie.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
ko_sa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: wt paź 05, 2004 13:14
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: ko_sa » wt maja 09, 2006 19:41

uszczelka pod wtryskiem!mam silnik abd i wymiana pomogla!!!


Volkswagen Transporter 1.6d

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości