daniel1d pisze:No to pochwal się jakie czasy robiłeś.
Testowałem procedure startu i do 100 wychodzi regularnie ponizej 4 s. a innych czasow poki co nie mierzylem.
daniel1d pisze:No niestety ja nie mam tak wypasionego auta jak Ty, nie mam nawigacji
musiałem ją wyjąć żeby urwać 0,1s..A tak na poważnie to mam cały seryjny środek z ciężkimi skórami plus do tego car audio,wzmacniacz wygłuszenia drzwi itp..
To super ze masz tyle rzeczy w aucie, ale to bez znaczenia bo juz z samego zalozenia MK V jest ciezsze od MK IV, wiec musialbys wsadzic tam sporo ponad 100 kg, zeby dobic do mojej masy. Zreszta to i tak jest bez znaczenia. Ja chcialem miec nowe auto na wypasie, a nie cos lekkiego. Od paru lat auta niewyobrazalnie tyja wiec jak chce sie korzystac z dobrodziejstw obecnych gadzetow trzeba sie liczyc z przyrostem masy. Jakbym chcial miec lekkiego zapierdzielacza to kupilbym bude MK I czy MK II i tam upchal uturbionego VRa.
daniel1d pisze:Ja nigdzie nie pisze że jest najwspanialszy to Ty sobie takie teorie dorabiasz te i inne.
Niczego sobie nie dorabiam. Wlaczyles sie w ten topic ze swoim postem, ze mozesz stanac z tym Golfem na kresce. Powiedz mi jaki to mialo sens ? Co chciales w ten sposob ukazac ? Ja sie nie martwie o laga bo dzieki duzej pojemnosci i odpowiedniemu doborowi turbiny full boost mam przy 3000 obr wiec ja nigdy nie stalem przed wyborem o którym napisales, ze albo duza locha i nie jedzie z dolu albo w pyte nitro, zeby byl jako taki dol. Ja autem jezdze na codzien i chce miec zawsze pod butem z samego dolu 600+ NM aby mnie co zwawsze dieselki nie objezdzaly. I zeby byla jasnosc. Masz taki samochod jaki masz i wybrales taka droge tunningu jaka wybrales. Ja jedynie wskazuje ze to jest filozofia modyfikacji kompletnie inna niz moja. Ja po prostu wole robic chocby tylko niskie czy srednie 11 s. na 1/4, ale robic je w kazdych warunkach i bez zadnych ograniczen niz posilkowac sie nitro, zeby raz pojechac 10,9, objechac kogos na Cargo czy zeby miec "doł". Po prostu zupelnie inny way of thinking. A to ze Twoje auto nie jedzie z nitro tak jak bez niego to chyba oczywiste bo inaczej bys go nie zakladal. Vide chocby wyscigi z Nikolasem gdzie 540 konne Audi juz wygrywa. Piszesz ze to byl krótki dystans, ale rownie dobrze mozna przytoczyc
Nikolas na SR pisze:Trzeci wyścig - z nitro u Daniela - Golf 1,5 długości z przodu, na 4 biegu zmniejszyłem odległość do długości.
a to by oznaczalo, iz jesli pojechalibyscie jeszcze kawalek dalej to Nik by Cie wyprzedzil. Ale ok, pojdzmy dalej. Spojrzmy na ostatnie czasy z Zegrza pomorskiego. I tak:
1 3006 Daniel Jastrzębski VW GOLF IV 12.116 10.990
[1] RT 1.126, 60ft 1.790, ET 10.990 @ 210.29 KPH
[2] RT 1.172, 60ft 1.811, ET 11.142 @ 209.32 KPH
[3] RT 1.028, 60ft 1.992, ET 11.819 @ 210.71 KPH
[4] RT 1.058, 60ft 1.741, ET 11.846 @ 195.33 KPH
[5] RT 1.114, 60ft 2.295, ET 12.506 @ 194.55 KPH
[6] RT 1.217, 60ft 2.117, ET 12.658 @ 198.46 KPH
[7] RT 1.223, 60ft 2.350, ET 13.049 @ 181.32 KPH
[8] RT 1.433, 60ft 2.679, ET 14.045 @ 175.06 KPH
[9] RT 1.048, 60ft 2.278, ET 18.169 @ 101.35 KPH
[10] RT 0.667, 60ft 1.909, ET 20.164 @ 68.73 KPH
[11] RT 1.943, 60ft 1.881, ET 24.121 @ 62.69 KPH
Dwa czasy ok a reszta ??? Oczywsicie, ze zaraz napiszesz ze zrobiles dwa dobre i wiecej nie bylo potrzeba zeby robic aby wygrac, pytanie wtedy tylko czemu pozostale sa tak slabe (pisze tu o czasach 3 i 4 bo pozostale to jakies nieporozumienie) ? Slabe oczywsicie wzgledem tego, ze Twoje auto ma podobno bez nitro ponad 500 KM. Przeciez 500 konne MK IV bez nitro powinno walic regualrne at least 11,4 a nie 11,8 (wystarczy spojrzec na YT). Dlatego wlasnie uwazam, ze nie masz tyle mocy na ile sie kreuje(sz). Ale to ile masz mocy z samego turbo a ile z nitro to juz Twoja prywatna sprawa. Dla mnie mozesz byc jezdzacą butelka nitro na kołach jak Ci to pasuje. Wazne zebys Ty lubil taka jazde i mial na to kase. Ja wole walic za kazdym razem chocby "tylko" 11,3, czy 11,5 ale przynajmniej regularnie.
A powyzej wklejone sa jedynie potwierdzeniem tego, ze polecisz raz lub dwa sprinty w ladnym czasie a potem juz niestety duuuza przepasc. Brakuje tutaj najzwyklejszej regularnosci jak np. u Kolegi Pilcha w 911 Turbo. Scigaliscie sie w Kamieniu Ślaskim i jego wyniki to:
1 3123 Marcin Pilch PORSCHE 911 TURBO
[1] RT 0.865, 60ft 1.753, ET 11.154 @ 202.31 KPH
[2] RT 0.892, 60ft 1.725, ET 11.169 @ 199.82 KPH
[3] RT 1.109, 60ft 1.776, ET 11.103 @ 201.14 KPH
[4] RT 1.736, 60ft 1.957, ET 11.801 @ 195.75 KPH
[5] FS, 60ft 1.725, ET 11.161 @ 199.93 KPH
Koles na 5 przejazdów walnal 4 czasy 11,1 a jak sobie przejrzalem czasy z Twojego calego sezonu to niezaleznie ile razy jechales (czasem 3 czasem 7, roznie) to nigdy nie pojechales podobnie wiecej jak 2 razy. Kazde nastepne czasy to przepasc wzgledem pierwszego najlepszego. Nie wiem z czego to wynika, moze to kwestia tego, ze gazu Ci szkoda moze tego, ze termika zabija Ci auto ale na pewno nie z tego, ze masz ze sprezarki mocy na 5xx bo jakby tyle bylo to czasem bys pojechal czasem na 11,3 a czasem 11,4 ale zawsze nisko i regualrnie a nie np. 12. Oczywiscie wyjdzie Ci wyscig wyjmujesz klase nie wyjdzie, nie wyjmujesz tyle ze na zwyklej drodze i w codziennym uzytkowaniu takie Porsche bedzie zawsze empirycznie szybsze od Twojego auta, ktore niby w street jest szybsze. Rozumiesz do czego zmierzam ?
daniel1d pisze:Wpadnij w środę na spota w Wawie to możemy stanąć na kresce i się przekonamy czy mój golf jedzie czy nie bez nitro.
Czytaj uwaznie co napisalem ...
PiSi pisze:A teraz co do scigow. Pewnie jak skoncze dlubac auto (przyleca wszystkie czesci i wszystko wjedzie onboard) to projekt opisze i podjade na Cargo...
Podjade na cargo jak wszystko bedzie skonczone a na chwile obecna nie przekraczam w aucie pewnych predkosci, ktore oczywiscie znaczaco przekroczylbym na Cargo bo juz sam scig chocby na dystansie 1/4 spowodowałby predkosci w okolicach 200 km/h lub ponad. Poza tym ja sie nie tlumacze ze cos mi nie dziala w aucie. Staje i jade. Wygrywam git. Przegrywam to koksuje lub odpuszczam. Simply as that
Daniel i teraz ostatnie slowo bo nie ma juz sensu ciagnac tego topicu. Ty masz swoje auto i swoja filozofie a dopasowujesz sie do tego na co pozwala Ci Twoje auto i mozliwosci tunera. Ja mam swoje. To ze, scigi na Cargo odbywaja sie w warunkach ktore sa dla Ciebie i Twojego auta korzystne (krotki dystans, czterolap, uturbiony VR generujacy jakas tam moc + doladowanie z Nitro (nie daj Bog zeby sie zepsulo bo wtedy licho) to good for You i dzieki temu dzierzysz tam palme pierwszenstwa. Jesli jednak Tobie odpowiada taki stan rzeczy to ok. bo to Ty jezdzisz tym autem na codzien i to Tobie ma sie podobac. Mi nie musi tak jak uwazam, ze w kategorii "uniwersalnej szybkosci" Twoje auto pozostawia wiele do zyczenia. Ot tyle. Ja np. kazdego tygodnia pokonuje setki km. po naszych drogach w kraju i uwazam, ze byloby mi latwiej objechac np. M5 z rolki na Katowickien niz Tobie, ale moze Tobie wcale na tym nie zalezy i wystarczy Ci jak zloisz je na swiatlach w miescie. Kwestia teggo co sie lubi.
Ps. A tak BTW to myslalem, ze najwazniejsze, zeby wszystkim pokazac, ze VW rządzi
wiec peace
Jak Nikolas zakuje swoje S4 to wtedy trzeba bedzie sie spiac