Witam wszystkich !
MK2 1.3 benz. Mam zwykły prędkościomież z zegarem na dwa wtyki i chciałbym sobie zmienić na licznik z obrotomieżem i z tym komputerkiem czyli z małym wyświetlaczem na dole, oczywiście mam manetke zwykłą czyli wycieraczki. Wiecie może jakie problemy by mnie spotkały ze zmianą zegarów i manetki i jakie kable bym musiał poprowadzić i CZY WOGÓLE JEST TO WYKONALNE ???
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
[mkII] Zmiana manetki i zegarów ??????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
Przerobiłem to osobiście i w wersji bez komp pokładowego (sam zegarek LCD) nie ma problemu, przekładasz zegar i wszystko gra.
Sygnał z aparatu zapłonowego /cewki jest tam już pociągnięty po to, żeby po uruchomieniu silnika przełączyć tryb swiecenia kontrolek od ciśnienia oleju i ładowania. Przed odpaleniem pulsują, po odpaleniu w razie awarii żarzą się lub świecą na stałe. Ów układ znajduje się w części szybkościomierza (pod tarczą).
Jeśli będziesz miał z tym problemy i nie będzie kabla od cewki (w co wątpię) to się odezwij a powiem Ci gdzie go zapodać, mam takie 3 zegary na półce i jeden w Golfie
POZDRO!
Sygnał z aparatu zapłonowego /cewki jest tam już pociągnięty po to, żeby po uruchomieniu silnika przełączyć tryb swiecenia kontrolek od ciśnienia oleju i ładowania. Przed odpaleniem pulsują, po odpaleniu w razie awarii żarzą się lub świecą na stałe. Ów układ znajduje się w części szybkościomierza (pod tarczą).
Jeśli będziesz miał z tym problemy i nie będzie kabla od cewki (w co wątpię) to się odezwij a powiem Ci gdzie go zapodać, mam takie 3 zegary na półce i jeden w Golfie
POZDRO!
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 369 gości