mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
witam panowie pewnie zaraz ktos mnie objedzie ze istnieje cos takiego jak wyszukiwarka ale juz szukalem i nie znalazlem jednoznacznych odp na moje pytania
a wiec robie swapa w swoim mkII mam tam teraz silnik 1.3 2G a wkladam 1.8 RP golfik jest z koncowki 89roku czyli ma nowsza instalacje a moje pytanie jest takie bo wyczytalem ze wystarczy wymienic tyl instalki zeby bylo zasilanie pompy paliwa i 3 kostki w skrzynce bezpiecznikow idace na przod a mianowicie F,G1,G2 czy to prawda ??? a jesli nie to co musze zrobic ???? i jeszcze jedna sprawa czy ma ktos dokladna rozpiske tych kostek w skrzynce bezpiecznikow tylko po polsku???
sprawa dosc pilna
prosze o pomoc i
z gory dziekuje
a wiec robie swapa w swoim mkII mam tam teraz silnik 1.3 2G a wkladam 1.8 RP golfik jest z koncowki 89roku czyli ma nowsza instalacje a moje pytanie jest takie bo wyczytalem ze wystarczy wymienic tyl instalki zeby bylo zasilanie pompy paliwa i 3 kostki w skrzynce bezpiecznikow idace na przod a mianowicie F,G1,G2 czy to prawda ??? a jesli nie to co musze zrobic ???? i jeszcze jedna sprawa czy ma ktos dokladna rozpiske tych kostek w skrzynce bezpiecznikow tylko po polsku???
sprawa dosc pilna
prosze o pomoc i
z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony pn sie 30, 2010 09:59 przez fragles87, łącznie zmieniany 1 raz.
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
Re: mkII swap z 1.3 na 1.8 RP elektryka
rób swap silnika i przełóż samą wiązkę sterowania wtrysku tu masz rozpisane co i jak podłączyć http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=260285" onclick="window.open(this.href);return false;
prawdopodobnie [ jeśli 1,3 ma rozrusznik z tyłu bloku bo sie nie orientuje ] będziesz musiał przełożyć klemę + z kablami do rozrusznika przedłużyć kable włączające rozrusznik , zrobić przekaźnik pompy i jeśli czujniki sa inaczej rozmieszczone to też po przedłużać kabelki , ogulnie to nie ma w tym wielkiej filozofii i na pewno jest to szybsze niż przekładka całej instalacji
pozdro
prawdopodobnie [ jeśli 1,3 ma rozrusznik z tyłu bloku bo sie nie orientuje ] będziesz musiał przełożyć klemę + z kablami do rozrusznika przedłużyć kable włączające rozrusznik , zrobić przekaźnik pompy i jeśli czujniki sa inaczej rozmieszczone to też po przedłużać kabelki , ogulnie to nie ma w tym wielkiej filozofii i na pewno jest to szybsze niż przekładka całej instalacji
pozdro
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
Re: mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
napisz co dokładnie chcesz wiedzieć dałem ci już wyżej link do tematu w którym jest rozpisane jak podłączyć sterownik
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
dokladnie to chce wiedziec czyt wystarczy mymienic te trzy kostki zeby wszystko gralo bo niechce mi sie ciac polowy instalacji
mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
W wiązce tych trzech kostek masz wszystkie czujniki i rozrusznik. Masz tam też kabel od wycieraczek przednich. Wszystko to idzie w jednym peszlu. Są różne wersje instalek i w jednych masz kabel masowy skrzynki w wiązce świateł, a w innych w wiązce silnika razem z kablem plusowym skrzynki. Na tył ciągniesz dwa przewody do pompy lub zmieniasz tylną instalkę i masz problem z głowy. Rozpiski po polsku nie ma i nie będzie, jest ta angielska i jak wrzucisz link w translator gogla to nawet nieźle tłumaczy.
mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
a wiec tak silnik juz zalozony a instalke wziolem z toledo tylko mam jeszcze jedno pytanie bo zostal mi jeden nie podlaczony kabel ktory wchodzi do kabiny kolo skrzynki bezpiecznikow jest koloru zolto czarnego i moze ktos wie od czego on jest i gdzie go trzeba podlaczyc bo jak narazie silnik odpala ale moze to jest cos waznego?
mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
Kabel żółto czarny to diagnostyka przez kody migowe.
mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
a wiec jak wczesniej juz pisalem silnik wlozony pali i jezdzi ale po krotkim uzytkowaniu stwierdzilem ze na wolnych obrotach strasznie faluje i duzo pali nawet bardzo duzo i mam takie wrazenie jak by go troche przylewalo co moze byc przyczyna ?
mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
Co do falowania to przedewszystkim lewe powietrze. A spalanie to moze sonda, zle ustawiony TPS i wiele innych.
mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE
czy moze byc tak ze za duze spalanie i te wolne obroty moze odpowiadac brak "rezystora szeregowego"...?? ktory to w ori instalce od silnika byl a w zalozonej instalce od toledo nie, bo nie ma miejsca/kostki zeby go wpiac...??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości