witam wszystkich chcial bym przerobic mojego golfa na wielopunkt bez zmiany silnika itp
powiedzcie mi czy to jest możliwe i jesli tak t jak to zrobic co jest potrzebne bo wiem ze :
-wtyski
-komputer
-kolektor ssacy
-kolektor wydechowy
-wiazka elektro
-pompa paliwa
o czyms zapomniałem ?
myslalem tez przerobic go na 16v gdzie wyczytalem ze wymiary glowicy sa identyczne
1.6mkII 2e2- na wielopunkt
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.6mkII 2e2- na wielopunkt
głowica jeszcze
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
1.6mkII 2e2- na wielopunkt
i wiązki, ogólnie bez sensu taki zabieg bo poza blokiem zmieniasz wszystko.lepiej kupić PFa i masz pewne ok 100KM.jak co to mam graty z PFa do sprzedania
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Re: 1.6mkII 2e2- na wielopunkt
ale mi chodz wlasnie zeby konkretnie zmienic wszystko a zostawic ten blok i pojemnosc to jest taki moj Disaining projekt do wykonania ale potrzebuje wiecej informacji i pomocy znawców
:>
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- Kontakt:
1.6mkII 2e2- na wielopunkt
Głowice da sie z 16v ale wtedy kupa roboty+częsci+kasa. Trzeba caly uklad wtryskowy zmienic, układ zaplonowy, komputer i wiazki+wał tłoki i korben jak dla mnie inwestycja nie warta pieniedzy juz lepiej kupic 16v i swap taniej i lepiej wyjdziesz. Przy takiej przerobce na 16v zostaje sam goły blok praktycznie. Juz lepiej go przerobic na zwykly wielopunkt i odczujesz roznice w jezdzie i w pracy silnika jesli koniecznie sie uparłes przy pojemnosci 1.6 . W mk2 ładnie wchodzi 2.0 2E nawet elektryki mocno nie trzeba przerabiac, mocowania silnika nawet z twojego pasuja;] 115 koni wystarczy na taka bude a silnik prostej budowy nie ma problemu z czesciami w razie awarii. No ale to twoja decyzja co zrobisz my tylko doradzamy:) pozdrawiam
VW-i jedziesz dalej :)
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
1.6mkII 2e2- na wielopunkt
stawiik, jak co to mam całego pfa na części a on jest na wielopunkcie.mam wszystko czego potrzebujesz poza wiązką.tanio to sprzedam bo mi leży w garażu.
ja zrobiłem tak samo tyle ze graty z PFa położyłem na bloku z 2E.
ja zrobiłem tak samo tyle ze graty z PFa położyłem na bloku z 2E.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości