[mk3]Sportowe amory a normalne sprezyny od gti.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Panther
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[mk3]Sportowe amory a normalne sprezyny od gti.

Post autor: Panther » czw maja 04, 2006 22:24

Jak w temacie. Mam przod obnizony o -60 i troche mi jest zbyt nisko. Przejezdzilem na tym zawiasie troche ponad miesiac i powiem szczerze ze po miescie to jeszce daje rade a na dzialce kibel. Troche sie wqrzylem. Doszedlem do wniosku ze zaloze normalne sprezyny na sportowe amory. Co wy na to???Nie bedzie to przeszkadzac poza tym ze bedzie ciutke nizszy niz byl????Pomożcie bo nie wiem co robic.


G.T.I. by Panther - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8772

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw maja 04, 2006 23:03

Już był jeden topic na ten temat. Sportowe amorki moga być za krótkie, i standartowa spręzyna może się nie zwinąc aż tak, żeby weszła na amor. A nawet jak wejdzie, to gwarantuje, że bedzie walić zwój po zwoju. Więc lepiej załóż springi 40mm albo zamień sie z kimś na amorki. A tak swoja droga jakie masz amorki?? Nówki używanki??


Obrazek

Awatar użytkownika
Panther
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Panther » pt maja 05, 2006 07:21

Hej. Sa to nowe amory. Ale w gti bylo zawieszenie troche obnizone. Poprostu chodzi mi o to ze w wiele miejsc mam problem z dojechaniem. Boje sie co bedzie w zime.
Wynalazlem taka stronke. Co wy na to: http://pl.netax.com.pl/funio/porady/na%20zakrecie.html


G.T.I. by Panther - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8772

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt maja 05, 2006 10:23

tauka, nie wiem czemu .....ja mam krótkie maory bilsteina b6 i spokojnie seryjne springi sie zakłada, np na zime....zwój o zwój oczywiscie nie obciera bo mijałoby sie to z celem, wszytko gra, i jest jak powinno...pozdrawiam



Awatar użytkownika
Panther
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Panther » pt maja 05, 2006 10:46

sas_gti pisze:tauka, nie wiem czemu .....ja mam krótkie maory bilsteina b6 i spokojnie seryjne springi sie zakłada, np na zime....zwój o zwój oczywiscie nie obciera bo mijałoby sie to z celem, wszytko gra, i jest jak powinno...pozdrawiam
Czyli moze byc taka konfiguracja????


G.T.I. by Panther - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8772

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt maja 05, 2006 19:16

No aja próbowałem założyć standartową i była za długa:( Może to tylko u mnie tak było :) Ale jak da radę :) Jak nie spróbójesz to się nie przekonasz :0


Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt maja 05, 2006 23:11

Panther pisze:Czyli moze byc taka konfiguracja????
nie dam ci jednoznaczenj odp bo zalezy jakie amory? ile krotsze, bo jak sam widisz tauka nie dał rady
a wlasnie
tauka, miales scigacz :bajer:



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob maja 06, 2006 00:04

sas_gti pisze:tauka, miales scigacz :bajer:
Nie rękami ściskałem :)

Jasna sprawa, że miałem, ale brakło mi gwintu na ściągaczu, żeby to tak ścisnac, ale w końcu dałem rady ale i tak była za długa. Ale mnie to bez różnicy bo tak z ciekawości chciałem wsadzić :)

[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 00:08 ]
A tak swoją drogą czy w GTI nie są juz seryjnie krótsze springi??


Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 06, 2006 01:21

hehe no widzisz a ja tylne seryjne springi rękoma naciągnąłem na bilsteina b6 (krótszy amortyzator)

[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 01:22 ]
tauka pisze:A tak swoją drogą czy w GTI nie są juz seryjnie krótsze springi??
na pewno gti siedzi niżej o 20 mm, ale ta różnica zdjae mi sie wynika z długosci amora..

[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 01:22 ]
ooo w morde tysieczny post uderzył hehe :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości