Dzieki za wszelkie podpowiedzi.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
w mk4 nie było silników AFN, wiem że GTI stoi od normalnej wersji o -20mm bo ma takie springi stąd założyłem przód ori od GTI TDI -20mm bo akurat kolega z forum miał nówki od ARLa w dobrej cenie a że nie chciałem żeby tył stał za wysoko w porównaniu z przodem wpadły mi w ręce ori springi od GTI 1.8T tyle że od 3drzwiowego i nie wydaje mi sie zeby to bylo optycznie nizej bo zrobilem pomiary i wychodzi ok 1,5cm niżej...PaulAdmin pisze:A nie AFN-a? Wpominane wiele razy, że optycznie tył zawsze jest niżej niż przód, GTI zawsze stało troszkę niżej i to może potęgować wrażenie. Kupująć nowe zawieszenie przeważnie wyrównuje sie to przed dobór odpowiednich spręzyn na osie. Wogóle mając mk4 nie wiem po co bawić sie w takie kombinacje przy zawiasie?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości