rozrzad
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- robal264
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2140
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
- Lokalizacja: Małkowice
- Kontakt:
rozrzad
Witam ma pewien problem bo ustwialem rozrzad i dopiero teraz sie dowiedzialem ze znak na kole musi sie pokryc z gorna krawedzia glowicy ale wychodzi na to ze ta krawedzia ma byc pokrywa klawiatury a nie sama glowic, ze rozrzad ustawia sie dopoeiro po zalozeniu pokrywy, jezeli tak to mam rozrzad przestawiony do tylu o jeden zabek
czy aby napewno i co moze byc nastepstwem mojego bledu??
czy aby napewno i co moze byc nastepstwem mojego bledu??
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Hmmm następstwem może być zła praca silnika a w najgorszym przypadku pogięte zawory. Nie wiem czy VW jest tak czuły że przy różnicy jednego ząbka pogną się zawory, ale wydaje mi się że nie. Tak czy inaczej trzeba to szybko zrobić.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- robal264
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2140
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
- Lokalizacja: Małkowice
- Kontakt:
no to tak przy zmiania samoregulatorow z pospiechu mi sie popierniczylo, niedlugo to poprawie ale juz strzelilem kilka km na zlym ustawieniu i nadal musze kilka zrobic zanim to poprawie, mam nadzieje ze bedzie tak jak piszesz do tego i nic sie nie staniewszedzie pisze że ma się pokrywać z z krawędzią pokrywy rorządu ,a nie głowicy
nie wiem gdzie to wyczytałeś
jak sie walniesz o dwa to też sie nic nie stanie
P.S. czekam na dalsze sugestie
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam. Panowie jestescie w bledzie. Kolo walka rozrzadu ma sie ustawic rowno z powierzchnia uszczelniajaca pod pokrywa glowicy czyli rowno z glowica a nie z pokrywa!! Jesli bylo by tak ze ma byc rowno z pokrywa to nawet zalozenie grubszej uszczelki pod pokrywe zmienilo by ustawienie rozrzadu. Jesli masz ustawione do glowicy to masz ok i mozesz spokojnie jezdzic. A tak na marginesie to wszystkie benzyny mk2 oprocz 16V sa bezkolizyjne. takze wybaczaja bledy z nieprawidlowym ustawieniem. Zmienia sie tylko charakterystyka silnika.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ustawianie koła wałka rozrządu
Ustawia się równo z górną krawędzią osłony blaszanej paska (co oznacza mniej więcej powierzchnię uszczelniająca głowicy(nie bloku!), Co do bezpieczeństwa jazdy z przestawionym paskiem: jeździłem parę kilometrów z paskiem przestawionym o 3 zęby (1,8 GU) zanim się zorientowałem że mechanik sknocił)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
ten rysunek nie zgadza sie z opisem w ksiazce. Wyraznie pisza ze na powierzchnie uszczelniajaca. I lepiej zeby tak ustawiac bo oslone metalowa da sie zalozyc nieco wyzej i wtedy kicha...Paweł Marek pisze:Ustawia się równo z górną krawędzią osłony blaszanej paska (co oznacza mniej więcej powierzchnię uszczelniająca głowicy(nie bloku!),
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ząb od zęba jest kilka milimetrów. O tyle osłony nie przesuniesz więc błędu nie będzie. Tak jest po prostu prościej niż lukać za płaszczyzną głowicy. Zawsze tak robiłem i było git bo musi. Zresztą ten rysunek jest z serwisówki, a mam jeszcze 2 inne i jest tak samo.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Przywiozłem z Niemiec Golfa III 2.0 w benzynie. Wcześniejszy właściciel niemiec był chyba fascynatem tiuningu, bo pozmieniał sporo w tym aucie, i jak się u mechanika okazało przestawił również i rozrząd. Pasek był przesunięty o jeden ząbek i auto mi chodziło jak burza. Taraz po zmianie paska (mechanik mi ustawił już bez przesunięcia) auto nie tylko straciło na mocy (odczuwalnie!) to jeszcze do tego mi pali o litr/100km więcej. Jadę dzisiaj żebi mi mechanik przestawił spowrotem tak jak miał niemiec. Poza tym słyszałem od kolegi który lubi tematy tiuningu że w niemieckich warsztatach ostatnio często zdarza się że przestawiają rozrząd żeby podnieść parametry silnika. Podobno w jedną stronę przestawienie podnosi moc a w drugą zmienia się moment. Nie wiem na ile to jest zgodne z prawdą ale postanowiłem przestawić o ząbek. Co wy na to?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości