Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kicker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 22:09
Lokalizacja: Gdańsk

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: kicker » pt sie 20, 2010 19:45

No mi też :grin: może pójde w ślady znajomego :hehe: tylko na razie mam 16 lat i ani kasy ani prawka a to droga zabawa :crazy:
Według mnie lepiej kupić auto dawce tylko, że jak są rozbite mk IV R32 to kosztują ok 20k :( A z tego co wiem V r32 są z DSG czyli nie pobawisz się lewarkiem :crazy: chociaż DSG podobno szybka jest :D

A jaki jest koszt uturbienia takiej erki ??


Obrazek

waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: waski00 » pt sie 20, 2010 20:25

HGP vr6 pisze:a ta cordoba co myśle niebieska ?? jak on miał skrzynie ?? od tdi ? bo tak gadali ludziska... bo byli zdziwieni ze mk1 wzioł jak chciał..na vw mani ale przeciez mk1 nie mogło trakcji załapac hahaha no to super a jakiego rocznika szukac najlepiej silnik ?? i czy z golfa V np golfa IV czy audi ?? to samo wszystko ?? wiem ze golf 5 ma troszke wiecej koników ale podejdzie tak samo pod stare vr6 ? normlanie mi sie to podobać zaczyna :D :ass:

Tak cordoba niebieska mojego kolegi ,skrzynia jak naj bardziej TDI przerobiona :D wszystkie silniki narazie z jakimi miałem styczność były z roku 2005 ,i do tego rocznika wszystkie są takiej samej konstrukci różnią sie tyllko programem .jesli chodzi o wyścigi to mysle ze w tym mk1 nie była przyczyną trakcia :grin: mam MK1 z tym silnikiem i na majówce dawałem rade tylko tyle ze ruszałem z drugiego biegu :grin:



kicker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 22:09
Lokalizacja: Gdańsk

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: kicker » sob sie 21, 2010 12:26

A wie ktoś może ile by kosztowało uturbienie takiej erki ? :hehe: :hehe: :hehe:
Chodzi o same podzespoły tak uśredniona cena :hehe:


Obrazek

Awatar użytkownika
Paździoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw sie 28, 2008 20:10
Lokalizacja: Śląsk (SRB)

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: Paździoch » sob sie 21, 2010 14:34

waski00 pisze:mam MK1 z tym silnikiem i na majówce dawałem rade
ten szary i pusty w srodku MK I twoj?O masakra jak to lata :okej:
A ma ktos takie cos w MK II bo mysle za rok albo dwa sprzedac moja VR-ke i zrobic cos takiego dla zabawy :jezor:



waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: waski00 » sob sie 21, 2010 16:15

Paździoch pisze:
waski00 pisze:mam MK1 z tym silnikiem i na majówce dawałem rade
ten szary i pusty w srodku MK I twoj?O masakra jak to lata :okej:
A ma ktos takie cos w MK II bo mysle za rok albo dwa sprzedac moja VR-ke i zrobic cos takiego dla zabawy :jezor:
tak dokładnie to ten MK1 :grin:



Awatar użytkownika
Paździoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw sie 28, 2008 20:10
Lokalizacja: Śląsk (SRB)

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: Paździoch » pn sie 23, 2010 01:06

tylko pozazdroscic takiej hury :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: cowboy » pn sie 23, 2010 09:58

kicker pisze:A wie ktoś może ile by kosztowało uturbienie takiej erki ? :hehe: :hehe: :hehe:
Chodzi o same podzespoły tak uśredniona cena :hehe:
bez 15 kPLN nie ma co podchodzić do tematu



HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: HGP vr6 » pn sie 23, 2010 16:54

ruszanie z 2 biegu co to za skrzynia i sprzęgło a arl ?? no super widze ze vr6 to juz przeszłość nie dość ze nie trzymaja serji to duzo pala i słabo jada..szkoda bo to najładniejszy silnik konstrukcyjnie :P no i ten dzwięk :) pozdro..daj jakis podgad na licznik jak to lata :helm:



kicker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 22:09
Lokalizacja: Gdańsk

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: kicker » pn sie 23, 2010 16:57

cowboy pisze:bez 15 kPLN nie ma co podchodzić do tematu
Ogółem tania zabawa nie jest... ale powiem szczerze, że myślałem, że powiecie z 30k ...
Może w przyszlości jak znajdę jakąś ciepłą i dobrze płatną posadkę gdzie będzie trzeba mało robi :grin:
Dzięki za info ;)


Obrazek

waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: waski00 » pn sie 23, 2010 20:20

HGP vr6 pisze:ruszanie z 2 biegu co to za skrzynia i sprzęgło a arl ?? no super widze ze vr6 to juz przeszłość nie dość ze nie trzymaja serji to duzo pala i słabo jada..szkoda bo to najładniejszy silnik konstrukcyjnie :P no i ten dzwięk :) pozdro..daj jakis podgad na licznik jak to lata :helm:

skrzynia orginał vr6 ,sprzegło orginał vr6 no ciut przerobione :grin: to mk1 zaraz po wkładce jeszcze zostało pare rzeczy dopieszczone :grin:
" onclick="window.open(this.href);return false;
a to mk3 GTI R32

" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Paździoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw sie 28, 2008 20:10
Lokalizacja: Śląsk (SRB)

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: Paździoch » wt sie 24, 2010 21:53

HGP vr6 pisze:no super widze ze vr6 to juz przeszłość nie dość ze nie trzymaja serji to duzo pala i słabo jada..szkoda bo to najładniejszy silnik konstrukcyjnie no i ten dzwięk

-nie trzyma serji?
-hmm moja jakos trzyma

-duzo pala
-jezeli na 2.8l silnik spalanie wynosi 11.2l to ciekawe czy to duzo

-slabo jada
-moja jak narazie pokazala 250km/h (zabraklo dorgi :jezor: ale v-max bedzie)

- najładniejszy silnik konstrukcyjnie no i ten dzwiek
-no i tu sie zgodze w 100% tylko ze 2.8 24v, r32, r36 to dalej ta sama konstrukcja



HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: HGP vr6 » sob sie 28, 2010 21:27

spalanie mnie najmniej interesuje sam sie bawie i 16-19 litrów na 10 to pestka :D jak sieie bujne po miescie to nie zasne :D ale jednak mocy za mało po 2 latach uzytkowania .... jak narazie objechałem 4 autka z vr6...ale one jakos słabo szły..pozdro :bigok:



matys9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 09, 2007 15:10
Lokalizacja: Wrocław

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: matys9 » czw wrz 02, 2010 19:38

matko ludzie jakie wy tu pytania zadajecie to ja wymiekam, kolego kicker skoro nie masz kasy ani prawka to po co pytasz ile kosztuje uturbienie erki. takich pytan na forum jest milion.....
pewnie ponad 20k trzeba liczyc zeby to uturbic.



kicker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 22:09
Lokalizacja: Gdańsk

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

Post autor: kicker » pt wrz 03, 2010 22:47

matys9, po pierwsze po prostu z ciekawostki bo już od dłuższego czasu marzy mi się auto z erką turbo, powiem tak... auto mógłbym sobie teraz kupić, ale to dla mnie mija się z celem, bo nie takie jakie bym chcial i niemoglbym nim jeździć nigdzie poza prywatnymi placami itp ;)... po drugie chciałem wiedzieć ile po prostu muszę odłożyć przez te 2 lata...


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości