AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ozyrysh
- kieroVWca boroVWca
- Posty: 689
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
- Lokalizacja: Niedźwiedź
- Kontakt:
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
heh owszem byłem ale niestety pan ze stacji powiedział mi po co chce to robić a ja ze chce poznac zawartosc spalin a on mi ze on nie ma maszyny ktora poda szczegułowe dane tylko jakis wspolczynnik..... i podziekowałem
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
ozyrysh, to weź go przegoń i zobacz czy będzie się podnosiła temperatura oraz czy będzie nadal ubywało płynu
- ozyrysh
- kieroVWca boroVWca
- Posty: 689
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
- Lokalizacja: Niedźwiedź
- Kontakt:
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
właśnie jutro wskoczę na zakopiankę tylko żeby nie lało za bardzo
Pelton może będzie okazja sie spotkać tam gdzieś u Was bo prawdopodobnie we wrześniu będę tam w Waszych stronach dokładnie koło Świebodzic
Pelton może będzie okazja sie spotkać tam gdzieś u Was bo prawdopodobnie we wrześniu będę tam w Waszych stronach dokładnie koło Świebodzic
- ozyrysh
- kieroVWca boroVWca
- Posty: 689
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
- Lokalizacja: Niedźwiedź
- Kontakt:
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
dzis pocisnąłem troche aytem i niby temp sie nie podniosła ale ok 0,5 litra plyny wzarło. co dalej??
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
ozyrysh, czy na zbiorniczku wyrównawczym lub w okolicach nie ma białego osadu ? sprawdź rurę od chłodnicy, czy jest miękka czy twarda. obserwuj zbiorniczek czy nie zachodzi sadzą. odkręć korek od oleju, zerknij co jest pod nim, nie przybywa oleju, nie ma mazi pod korkiem? podłóż tekturę pod auto i obserwuj czy nie ma wycieków, może masz jakąś nieszczelność układu. czasem bywa tak, że płyn nie zdąży ścieknać bo od razu paruje po przemieszczeniu się na gorącą część , aczkolwiek jeśli ubyło Ci 0,5 l w jeden dzień ( przypuszczam, że nie zrobiłeś jakiegoś mega kilometrażu ) uważam, że albo masz nieszczelność układu, albo płyn wywalają spaliny dostajace sie do układu chłodzenia ( uszczelka pod czapką ) lub przedostają się do oleju.
mimo wszystko bym odwiedził jakiegoś kumatego diagnostę aby się temu przyjrzał
mimo wszystko bym odwiedził jakiegoś kumatego diagnostę aby się temu przyjrzał
to się odezwij na PWozyrysh pisze:Pelton może będzie okazja sie spotkać tam gdzieś u Was bo prawdopodobnie we wrześniu będę tam w Waszych stronach dokładnie koło Świebodzic
- ozyrysh
- kieroVWca boroVWca
- Posty: 689
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
- Lokalizacja: Niedźwiedź
- Kontakt:
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
zrobiłem dzisiaj ok 60 km tylko ze tak dosc ostro jechałem, na zbiorniczku raczej nie ma zadnych nie porzadanych osadów itp natomiast obawiam się że oleju troche przybyło, wycieków nie ma żadnych bo jakby były to by osłona pod silkiem poplamiona albo cos by na niej było mokre albo tłuste.... rurę od chłodnicy widzisz miałem sprawdzic ale yyyyyyyyyy zapomniałem... z tego co mi sie wydaje to jednak uszczelka poszła sie je.....bać i trzeba z nią zrobić, nie orientujesz sie ile taki interes?? co musze kupic
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
przykro mi ale najprawdopodobniej czapka się wyje****ozyrysh pisze:oleju troche przybyło
staraj się nie eksploatować i nie butować klekota
hmy najlepiej ustal to z mechanikiem, ja w swoim AJM też przez to przechodziłem:
uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworów, nowy olej, filtry, płyn G12, docieranie gniazd zaworów, planowanie wraz ze sprawdzeniem ciśnieniowym, nowe śruby no i to chyba wszystko jeśli dobrze pamiętam
jak coś uszczelka i śruby VICTOR REINZ
cenę ustalaj z mechanikiem, lepiej znajdź kogoś kumatego ze swoich okolic , narazie nic nie kupuj tylko znajdź mechanika i ustal sobie z tym który będzie robił
- ozyrysh
- kieroVWca boroVWca
- Posty: 689
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
- Lokalizacja: Niedźwiedź
- Kontakt:
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
oki dzieki pelton, jak zrobie z tym to sie odezwe, prosze o nie zamykanie tego tematu
- ozyrysh
- kieroVWca boroVWca
- Posty: 689
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
- Lokalizacja: Niedźwiedź
- Kontakt:
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
byłem dzisiaj u znajomego mechanika, mam do niego okolo 60 km ale przy okazji innej sprawy obróciłem sie do niego, przedstawiłem problem i mówi mi żeby sprawdzic pompę wody, mowił ze ona mogła być wadliwa(nowa przy rozrządzie) i nie nadąza pompować płynu żeby go chlodnica ochlodziła, może by też nie szczelna i tu mogą być jego ubytki, jestem z nim umówiony na środę , dokładniej przeglądnie i bedzie cos wiadomo, narazie ubieram sie na weselicho
- ozyrysh
- kieroVWca boroVWca
- Posty: 689
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
- Lokalizacja: Niedźwiedź
- Kontakt:
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
jednak uszczelka pod czapką do wymiany...... zrobi sie za ok 3 tyg bo wtedy mam pare dni wolnego i odrazu jade na comp sport
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
no to diagnoza prawidłowaozyrysh pisze:jednak uszczelka pod czapką do wymiany...... zrobi sie za ok 3 tyg bo wtedy mam pare dni wolnego i odrazu jade na comp sport
AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego
standardowa przypadlosc ajm wydmuchana uszczelka hehe tak jak pisalismy chyba kazdy posiadacz ajmki musi przez to przejsc
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości