Tak się kończy gibanie koła pasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Tak się kończy gibanie koła pasowego
kółko "B" jest z TDIka
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
Ja po prostu zrobiłem sobie taką szlifierkę i bez wyciągania wału szlifuję już parę lat,dokręcam ją do płaszczyzny bloku a to jest sworzeń tłoka i korbowód od silnika żeby było stabilne i jedziemy.Ale najpierw trzeba odkręcić wałek poluzować żeby się zwolniły zawory)wykręcić świece lub wtryski i można silnikiem kręcić a drugi pod spodem szlifuje,tylko chwila i sprawdzenie i można składać.
Ostatnio zmieniony czw wrz 30, 2010 22:51 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Lepiej jest dorobić sobie frez, szlifowaniem nie będzie takiej powierzchni, a pozatym materiał się zbyt mocno nagrzewa.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
To u ciebie jest taka wiedza że po frezowaniu jest lepsza powierzchnia?? po przeszlifowaniu nawet nie czuć ciepłoty może nawet niemowle dotykać.t0mal pisze:Lepiej jest dorobić sobie frez, szlifowaniem nie będzie takiej powierzchni, a pozatym materiał się zbyt mocno nagrzewa.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
w każdym bądź razie ja nie polecam naprawiania wału tylko wymianę chyba że tniesz koszta bo chcesz sie szybko auta pozbyć to tak
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
Może nie są tak bogaci klienci jak u ciebie ja robię co chcą,wymiana lub szlifowanie końcówki.arwam pisze:w każdym bądź razie ja nie polecam naprawiania wału tylko wymianę chyba że tniesz koszta bo chcesz sie szybko auta pozbyć to tak
Tak się kończy gibanie koła pasowego
bogatsi stają się jak się ponownie koło na wale oberwie. to raz a po drugie takie rzeczy bardzo żadko mi sie trafiają.
bo jak klient zaczyna mi nawijać że chciałby zrobić bez zdejmowania wału z silnika i z gwarancją na tą naprawę to nawet nie zaczynam takiej roboty tylko odsyłam gdzie indziej.
bo jak klient zaczyna mi nawijać że chciałby zrobić bez zdejmowania wału z silnika i z gwarancją na tą naprawę to nawet nie zaczynam takiej roboty tylko odsyłam gdzie indziej.
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
Witam mam takie pytanko czy taka usterka jak oberwanie się koła pasowego morze wystąpić tak że w silnikach benzynowych posiadam silnik 1.6 AEE za uwarzyłem że delikatnie bije koło pasowe paska wielokolorowego na wale ale przejechałem tak już 15tyś km i wszystko jest ok bicie nie zwiększa się i jest wszystko ok.
PozdraVWiam
PozdraVWiam
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Tak się kończy gibanie koła pasowego
W silnikach benzynowych wystepuje tan sam klin co w naszych AAZ-tach Jak sie gibie to wiadomo co sie tam dzieje
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Tak się kończy gibanie koła pasowego
ja moge mowic o wielkim szczesciu dwa razy kolo mi sie oberwalo i NIC sie nie stalo z silnikiem raz kupilem zalozylem i git za drugim razem tak samo po ustawieniu rozrzadu zapalil na dotyk
moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Tak się kończy gibanie koła pasowego
No faktycznie miałeś szczęściewebster__ pisze:ja moge mowic o wielkim szczesciu dwa razy kolo mi sie oberwalo i NIC sie nie stalo z silnikiem
ale jak to mówią ''do trzech razy sztuka " i za trzecim razem możesz już nie mieć i będzie mielonkawebster__ pisze:raz kupilem zalozylem i git za drugim razem tak samo po ustawieniu rozrzadu zapalil na dotyk
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Tak się kończy gibanie koła pasowego
mam nadzieje ze nie... wtedy kupilem podrobke kola zebatego..;/ i dlugo nie potrzymalo teraz mam ori nowe śruby na kleju wiec po cichu licze ze nie bede mial z tym problemow.. no ale wszystko sprawdzam i ogladam co chwile.. jednakze zawsze bylo tak ze silnik kopcil strasznie i nie mial wolnych obrotow...munior pisze:ale jak to mówią ''do trzech razy sztuka " i za trzecim razem możesz już nie mieć i będzie mielonka
moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Szkoda, że nie frezowałeś czoła wału, a można to zrobić bez jego wycigania. Podobno to połowa sukcesu, bo jak już koło miało luz, to czoło wału na pewno pocharatane. Przy trzecim razie od razu frezuj ha ha hawebster__ pisze: wtedy kupilem podrobke kola zebatego..;/ i dlugo nie potrzymalo teraz mam ori nowe śruby na kleju wiec po cichu licze ze nie bede mial z tym problemow..
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Bo jak wiele razy pisałem - najważniejsze jest koło pasowe z tłumikiem drgań - jest ciężkie jak cholera i jak dostaje bicia to reszta się rozpada. Niektórzy mówią, że klin jest za płytki, ale to nie do końca prawda, bo w teorii służy on tylko do ustalenia koła na wale, a nie przenosi żadnych sił - tę rolę odgrywa płaszczyzna wału stykająca się z kołem.
Powiem więcej - nawet minimalne gibanie się koła oznacza, że czoło wału już nie ma płaszczyzny, chociaż po wymianie koła paska wielorowkowego gibanie ustaje wał nadal jest uszkodzony.
Powiem więcej - nawet minimalne gibanie się koła oznacza, że czoło wału już nie ma płaszczyzny, chociaż po wymianie koła paska wielorowkowego gibanie ustaje wał nadal jest uszkodzony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości