Mrugająca kontrolka świec żarowych :-(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
a sprawdzales opornosc tego wtrysku sterujacego ? moze to nie cewka jest w nim zwalona lecz gdzies po drodze ? opornosc sprawnego wtryskiwacza sterujacego to 90-110 ohm,
poroponuje sprawdzic jeszcze w kostce tam gdzie laczy sie przewod od wtrysku sterujacego, zobacz dokladnie obie kostki meska i zenska poruszaj kabelkami czy ktorys nie jest naderwany albo zasniedzialy,
poroponuje sprawdzic jeszcze w kostce tam gdzie laczy sie przewod od wtrysku sterujacego, zobacz dokladnie obie kostki meska i zenska poruszaj kabelkami czy ktorys nie jest naderwany albo zasniedzialy,
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Razal sorki ale zapomnialem ze mam rozbite auto ktore stoi nascie km ode mnie.. jesli masz mozliwosc zrobienia fotek wtryskow chetnie pokaze o co biega, ewentualnie moze jutro bede przy aucie to pstrykne. Cierpliwosci proszeRazal pisze:OK będe wdzięczny - pozdroodla Ciebie

Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Gitner - faktycznie - ja też zapomniałemGitner pisze:Razal sorki ale zapomnialem ze mam rozbite auto ktore stoi nascie km ode mnie.. jesli masz mozliwosc zrobienia fotek wtryskow chetnie pokaze o co biega, ewentualnie moze jutro bede przy aucie to pstrykne. Cierpliwosci proszeRazal pisze:OK będe wdzięczny - pozdroodla Ciebie
![]()
Pozdro
Gitner


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt maja 02, 2006 20:15
- Lokalizacja: Gomunice
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Moj bolid stoi i czeka.. w piatek byl rzeczoznawca z PZMotu.. ogladal, popstrykal, zanotowal wszystko co mowilem, powiedzial ze naprawa wyjdzie kilka tysiecy.. czekam na jego wypiski i mam sie udac na przeglad w celu potwierdzenia usterek.. lipa.. za dlugo to trwa..Razal pisze:Gitner - faktycznie - ja też zapomniałem- a jak idą prace z Twoim bolidem ?? Jak będe miał fotki wtrysków to prześle Ci linka do nich - pozdroooo
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
To na Majóvwke chyba nie pojedziesz swoim Mk3Gitner pisze:Moj bolid stoi i czeka.. w piatek byl rzeczoznawca z PZMotu.. ogladal, popstrykal, zanotowal wszystko co mowilem, powiedzial ze naprawa wyjdzie kilka tysiecy.. czekam na jego wypiski i mam sie udac na przeglad w celu potwierdzenia usterek.. lipa.. za dlugo to trwa..Razal pisze:Gitner - faktycznie - ja też zapomniałem- a jak idą prace z Twoim bolidem ?? Jak będe miał fotki wtrysków to prześle Ci linka do nich - pozdroooo
Pozdro
Gitner


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt maja 02, 2006 20:15
- Lokalizacja: Gomunice
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Tak 4 styki - któreś dwa złączone ze sobą powodują załączenie kompresoraJacek Norek pisze:tk myślałem o tym pewnie w celu potwierdzenia mozna go zmostkować ...ale do tego przydałby się schemat sam czujnik ma 4 styki

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt maja 02, 2006 20:15
- Lokalizacja: Gomunice
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
A włączony przycisk AC był ?? jak sprawdzałeś ?? może jakiś przekaźnik bezpiecznik ....Jacek Norek pisze:Nie powodują-psikus!!! Podłączyłem sprzęgło i wentylatory na krótko, posiedziłem w przyjemnym chłodzie i tyle na dzisiaj.
U mnie był uwalony czujnik na osuszaczu i nie załączał kompresora - jak dwa styki złączyłem ze sobą to klima chodziła nonstop - wymieniłem czujnik razem z osuszaczem i jest OK ... Szukaj dzielnie dalej przyczyny... Powodzenia

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
W aucie nie bylem ale znalazlem fotkeRazal pisze:Gitner - o którą śrubę chodzi ?? na tym wtrysku

chodzi o ta srube ktora jest przykrecony przewod wtryskowy do wtryskiwaczy, po kolei poluzowalem te sruby na wlaczonym silniku.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Pięknie dziekuje wszystkim za pomoc
Wymieniłem wtrysk sterujący i wszystko jest cacy
Okazało się że to wina zakichanego kabelka który był nadłamany przy samym wtryskiwaczu (zanikający impuls) więc niezabardzo dało się to "naprawić". Teraz przynajmniej mam dodatkowy komplet wtrysków
Jakby ktoś potrzebował wtryskiwacze do 1Z (bez sterującego) to pisać
Aha a poprawna oporność na sterującym to na 100% 80-120 ohm a nie tak jak ktoś pisał 90-110. Zródło katalog BOSHA oraz autodata 2005...
POZDRAWIAM




POZDRAWIAM
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Gitner - WIELKIE Dzięki -Gitner pisze:W aucie nie bylem ale znalazlem fotkeRazal pisze:Gitner - o którą śrubę chodzi ?? na tym wtrysku
[url=http://img340.imageshack.us/img340/3786 ... 1vh.th.jpg]Obrazek[/URL]
chodzi o ta srube ktora jest przykrecony przewod wtryskowy do wtryskiwaczy, po kolei poluzowalem te sruby na wlaczonym silniku.
Pozdro
Gitner

Pozdroo

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości