dym z kierownicy AAM 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » śr maja 03, 2006 20:32

Tez mam w bagazniku po lewej stronie za trójkątem ostrzegawczym. W środku raczej nie ma miejsca na gasnice.


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr maja 03, 2006 20:52

ja mam pod siedzeniem kierowcy bo w bagazniku mi latała

jak mozecie to wrzuccie jakas fote mocowania gasnicy w bagazniku



wjmail
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 18, 2006 14:21
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: wjmail » czw maja 04, 2006 14:16

Jak znajdę trochę czasu (może w weekend?), to zdejmę deskę i zobaczę, czy wszystko jest całe (i tak muszę to zrobić, bo mi cieknie spod szyby :/). Na razie (odpukać) wszystko jest ok (wymieniłem klemy - masa jest ok) i nic nie dymi.

[ Dodano: Czw Maj 04, 2006 14:17 ]
A gaśnice mam dwie: jedna pod siedzeniem i jedna w bagażniku (w kole zapasowym razem z innymi szpargałami ;) ).


wj78@[NoSpaM]wp.pl
(aby wysłać do mnie maila proszę usunąć [NoSpaM] z adresu)

MISIEK_MT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 14, 2005 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: MISIEK_MT » czw maja 04, 2006 14:59

Też miałem ten sam problem. Na początku dymiło, a potem zginęły mi kierunki. Tylko trykało przy włączeniu. Rozebrałem (składa się jak z klocków lego) i wyczyściłem, a syfu było sporo. Przesmarowałem, złożyłem i mam kierunki i nie dymi. U mnie po prostu syf nagromadzony na stykach wypalał się.

Pozdr



wjmail
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 18, 2006 14:21
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: wjmail » czw maja 04, 2006 15:14

U mnie to było gdzieś pod deską, najprawdopodobniej dymiła instalacja na linii panel lpg - ukryty przycisk - rozrusznik ponieważ dym poszedł w chwili, gdy zdechł rozrusznik z powodu źle stykającej masy i zresetował się panel lpg :/ Od razu skojarzyłem, że to wszystko zdechło od tej masy i po poprawieniu styku wszystko ruszyło, a dym już więcej się nie pojawił. No, ale dla pewności trzeba będzie to wszystko rozebrać i sprawdzić :(


wj78@[NoSpaM]wp.pl
(aby wysłać do mnie maila proszę usunąć [NoSpaM] z adresu)

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » ndz maja 28, 2006 03:02

Też mi kiedys zadymiło z kierownicy, wystraszyłęm sie na maxa... :panna:

Zachamowalem na ostro wydarłem gaśnice spod siedzenia(to chyba dobre miejsce bo szybko dostępne) i tylko czekałem przez moment z myślą czy buchnie ogień czy nie...

Ale zaraz przestało dymić, rozebrałem ten plastik koło stacyjki i okazało sie że 1 drut jest nadpalony.. :grrr:

Wymieniłem go na miejscu bo apteczkę 1 pomocy zawsze mam.. (małe pudełko z podstawowymi kluczami) :grin:


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Awatar użytkownika
VW krzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: VW krzychu » ndz maja 28, 2006 13:00

Dobrym rozwiązaniem jest zabudowanie przekaźników do świateł mijania i drogowych.
Wtedy duży prąd (ponad 10A) jaki pobierają żarówki nie płynie przez przełącznik zespolony pod kierownicą. A to jest powodem przegrzewania się styków i przewodów pod kierownicą. Jeśli ktoś chce wsadzić mocniejsze żarówki np. 100W ! ! ! to przekaźniki są koniecznością, inaczej agonia przełącznika zaspolonego murowana. Poza tym przekaźniki znacznie poprawiają jasność świateł. Zobaczcie o ile jaśniej zaświecą sie światła jeśli są włączone długie i pociągnie się na migawkę. Omija się już wtedy wyłącznik świateł. Mierzyłam kiedyś z ciekawości napięcie na żarówkach reflektora było 10.5V a po zabudowaniu przekażników było 13.5V. Możesie sobie wyobrazić jaka to jest zmiana w jasności świecenia ? Nie wiem dlaczego do dziś (może poza najnowszymi modelami) koncern VW nie stosował takiego rozwiązania, chyba że zależy im na sprzedaży części zamiennych (przełączniki zespolone i wyłączniki świateł)


DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING

autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 157 gości