MK3 stuka lewa strona przód

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tuning_Boy_2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

MK3 stuka lewa strona przód

Post autor: Tuning_Boy_2005 » śr maja 03, 2006 07:42

elo od dłuższego czasu z przodu po lewej stronie cos stuka, wymienilem juz sworzen wahacza i nic nie pomoglo, potem wymienilem gume ktora przychodzi pod kielich i dalej nic , nastepnym krokiem byla wymiana amorka i qrw... dalej stuka czy ktos moze cos wie :):) bo juz sie jezdzic nie da :(:(



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr maja 03, 2006 07:52

a stuka Ci na dziurach czy podczas przyspieszania?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Tuning_Boy_2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Stukanie

Post autor: Tuning_Boy_2005 » śr maja 03, 2006 08:08

przy przyspieszaniu to raczejn nie, stuka jak sie wjedzie do dziury, albo jesli sie pomalu jezie to przy zmianie biegu, lub jak kulko podbija do góry, naprawde juz nie wiem co to jest :D



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32818
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr maja 03, 2006 08:59

na 100% postukuje ci klocek, sam dopiero niedawno dałem sobie z tym rade - nie wiem dlaczego ale klocki które były kilka miesiecy temuwymieniany "zmniejszyły sie" - nie starły tylko własnie zmniejszyły - izaczęły latac w zaciku. Najprostsze sprawdzenie: zdejmij koło i zobacz ręką czy mają luzy.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr maja 03, 2006 09:26

Klocki chamulcowe mozna to łatwo sprawdzić Sproboj delikatnie nacisnac na chamulec jesli wtedy nie bedzie stukac to wtedy beda to klocki i wystarczy wyciagnąc tam jesta tak blaszka i odpowiedznia ja powyginaćzeby ciezko nachodziła i zakładać :)



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » śr maja 03, 2006 09:29

djtom pisze:na 100% postukuje ci klocek, sam dopiero niedawno dałem sobie z tym rade - nie wiem dlaczego ale klocki które były kilka miesiecy temuwymieniany "zmniejszyły sie" - nie starły tylko własnie zmniejszyły - izaczęły latac w zaciku. Najprostsze sprawdzenie: zdejmij koło i zobacz ręką czy mają luzy.
Kolcek się nie zmniejszył tylko blaszka wyleciała lub w nowszych modelach taka zakręcona spręzynka - niby jak się miał klocek zmniejszyć - bez przesady ;)

Przy luźnych klockach najlepiej się wyczuwa stukanie na drodze z kostki - jadąc wolno - można lekko przyhamować i wtedy przestaje - wtedy wiadomo że od kolcków - można też tak jak pisze djtom - zdjąć koło i organoleptycznie przebadać sprawe ;) a jak to nie klocek to jedź na diagnostyke i obadają fachowcy na sprzęcie do tego przeznaczonym - bo tak to pół auta wymienisz i dalej będzie stukać - diagnostyka całego zawieszenia u mnie kosztuje 20zł z amortyzatorami - 2 osie :hmm: więc chyba warto wiedzieć na czym się stoi :bigok:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32818
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr maja 03, 2006 09:38

blaszki mam po dwie po każdej stronie ;) klocki wystarczyło zbic młotkiem troszke na mocowaniach, potem delikatnie pilnikiem i wszystko chodzi ciasno jak powinno, jednak bez zadnych oporów. Mi na warszawskich tarkach na skrzyzowaniach tak napie*dalało ze myslałem ze tam sie zaraz cały przód rozsypie. A tu te małe gnojki hamulcowe latały... ;)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Tuning_Boy_2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

MK3

Post autor: Tuning_Boy_2005 » czw maja 04, 2006 13:10

no jaz mam tak samo jak jade aswaldem to nic nei ma a jest jakas dziura czy wypuklenie to przy podbijaniu stuka i to qrw..a jak , choby mi sie miala cala lewa strona rozleciec, musze to dzisiaj sprawdzic, ale jak jakde powoli i hamuje to nic sie nie dzieje, nei slychac stukania klockow pozdro



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: MK3

Post autor: Razal » czw maja 04, 2006 14:06

Tuning_Boy_2005 pisze:no jaz mam tak samo jak jade aswaldem to nic nei ma a jest jakas dziura czy wypuklenie to przy podbijaniu stuka i to qrw..a jak , choby mi sie miala cala lewa strona rozleciec, musze to dzisiaj sprawdzic, ale jak jakde powoli i hamuje to nic sie nie dzieje, nei slychac stukania klockow pozdro
Kup nowe blaszki - bo pewnie wyleciały i poprostu ich nie ma

Kosz samych blaszek to ok. 5-8zł

Jeszcze zależy jakie masz klocki - to albo da się zmienić blaszki, albo odrazu całe klocki :(

Ja mam ponoć nowsze klocki (rok95) i tam nie ma blaszek tylko taka sprężynka zagięta na klocku i ona trzymała do czasu kiedy nie pękła i odleciała :hmm: Niestety ja musiałem wymienić jeszcze w miarę dobre klocki - bo dzwonienie klocków mnie bardzo denerwowało :hmm:

Pozdroo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Tuning_Boy_2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

MK3

Post autor: Tuning_Boy_2005 » czw maja 04, 2006 18:05

no patrzylem blaszki sa i juz znalazlem przycze, jak spuszczalem auto z lewarka to slyszalem jak mi cos w wahaczu stuka, no i jak juz lewarek wziolem to potem ruszalem kolkiem no i jest bardzo wielki luz a przyczyna tego była zuzyta czesc metalowo-gumowa ktora trzyma wahacz do karoserii, juztro ide po ta gume i wymienie ale wielkie dzieki wszystki ktorzy chcieli pomuc, macie umnie po :pub: pozdro temat mozna zamknąć :D:D



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » czw maja 04, 2006 19:40

Tak to tuleja metalowo-gumowa wahacza - kosztuje ok. 40zł/szt. najlepiej z Febi kup bo są dobre i warte polecenia :hmm: . Wymienią Ci i będzie NEU :)

Walniętą tuleje można też poznać po stukaniu w momencie podjeżdżania powolnego np. pod krawężnik - słychać ładnie wtedy

Pozdroooo - cel wykonany - przyczyna zlokalizowana ;) jutro będzie usunięta i <ok>

:pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Tuning_Boy_2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

MK3

Post autor: Tuning_Boy_2005 » czw maja 04, 2006 22:11

no tylko ze ja to bede robic a nie warsztat, ju zpolowa srubek odkrecona, jeszcze zostala mi jedna srubka z wahacza, i jak ja odkrece to jade po gume bo musze miec stara bo sa 2 rodzaje i niewiem ktora mam kupic pozdro :)



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: MK3

Post autor: Razal » pt maja 05, 2006 07:20

Tuning_Boy_2005 pisze:no tylko ze ja to bede robic a nie warsztat, ju zpolowa srubek odkrecona, jeszcze zostala mi jedna srubka z wahacza, i jak ja odkrece to jade po gume bo musze miec stara bo sa 2 rodzaje i niewiem ktora mam kupic pozdro :)

Jak będziesz wyciągał starą tuleje to zwróć uwagę na to jak jest zamontowana stara !!!!

Na tuleji jest taki znak w postaci trójkąta i on musi być odpowiednio ustawiony :hmm:

TAKŻE PRZY DEMONTAŻU ZOBACZ JAK MASZ TAM ZAŁOŻONE - mam gdzieś materiał jak powinna być założona - jak coś to daj znać - prześle Ci skana

Pozdrooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Tuning_Boy_2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

MK3

Post autor: Tuning_Boy_2005 » pt maja 05, 2006 21:44

element gumowo-metalowy wymieniony nareszcie w aucie cisza nic nie stuka :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości