BRD i wskaźnik EGT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
BRD i wskaźnik EGT
Koledzy czy da się zamontować taki wskaźnik EGT w ori miejsce w turbinie BRD
http://www.allegro.pl/item1028783510_ws ... gauge.html
czy sonda EGT spasuje w miejsce w turbinie??
http://www.allegro.pl/item1028783510_ws ... gauge.html
czy sonda EGT spasuje w miejsce w turbinie??
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Trzeba będzie trochę poprzerabiać, gwint nie będzie pasował i potrzeba będzie redukcję.
W BRD na EGT jest gwint taki jak śruba w kole, lub śruba na zasilaniu linii olejowej w podstawie filtra, do AG potrzeba gwint taki jak jest w przewodach hamulcowch, stożkowy.
Najlepiej dorobić u tokarza taką redukcję w której gwint zewnętrzny pasuje do BRD, w środku dziura na sondę z gwintem od razu na nakrętkę na EGT.
Inaczej mówiąc taka redukcja jak jest oryginalnie tylko większy gwint zewnętrzny.
W BRD na EGT jest gwint taki jak śruba w kole, lub śruba na zasilaniu linii olejowej w podstawie filtra, do AG potrzeba gwint taki jak jest w przewodach hamulcowch, stożkowy.
Najlepiej dorobić u tokarza taką redukcję w której gwint zewnętrzny pasuje do BRD, w środku dziura na sondę z gwintem od razu na nakrętkę na EGT.
Inaczej mówiąc taka redukcja jak jest oryginalnie tylko większy gwint zewnętrzny.
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 13:54 przez Dario84, łącznie zmieniany 3 razy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Nie wspawasz tulejki do org turbiny BRD, tzn można tak zrobić ale będzie to druciarstwo i lepiej, porządniej będzie zrobić przejściówkę.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
a nie prościej będzie dać ten czujnik zaraz za w dp? nie będzie przekłamań itp??
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 21:21 przez bvw08, łącznie zmieniany 1 raz.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
nie można w DP bo tam temp EGT jest pomniejszona o strate na turbinie, i dalej nie bedziesz wiedzial jakie jest egt w kolektorze, tak naprawde to chodzi o egt w cylindrach ale nie ma mozliwosci go tam zmierzyc wiec sonde daje sie jak najblizej glowiy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
BRD i wskaźnik EGT
Jak będziesz chciał to mam ori sondy egt do BRD tylko musiał byś się dowiedzieć jak ją pod wskaźnik podłączyć...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości