Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Jak depne od 2tys do dechy to dymi na czrno i idzie powoli do przodu bo te turbo nie dmucha A jak go trzymam na 2 tys (jazda po miescie) to na niebiesko szarpie i przerywa i uderza metalicznie Juz nie wiem chyba wracam do benzyny POMOCY
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Szkoda, że nie sprawdziłeś turbo przed zamontowaniem.Raczej jest zapieczone i czeka Cię ponowny demontaż i montaż turbo. Marne szanse na rozruszanie i dobre wyczyszczenie gniazda klapki turbiny na silniku. Regulacja kąta wtrysku też Cię nie ominie. Tylko nie fajne są te metaliczne odgłosy o których piszesz, koniecznie sprawdź rozrząd sama wymiana turbo nawet jeżeli słabo dmucha nie powoduje aż tak dużych problemów. Pompa mtdi? Ustawiona dobrze do wtrysków td ? może leje za ostro? Jeździłeś na niej przed zmianą turbo?
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
pitru, pompa jest jak dla TD 10mm nie ma przerobionej dźwigni dozownika.
sprawdzić wtryskiwacze na stole czy nie są zawieszone a jak nie to znaczy że pompa nie przyspiesza kąta wtrysku dynamicznego.
daj foto pompy
IRAS AAZ pisze:A jak go trzymam na 2 tys (jazda po miescie) to na niebiesko szarpie i przerywa i uderza metalicznie
sprawdzić wtryskiwacze na stole czy nie są zawieszone a jak nie to znaczy że pompa nie przyspiesza kąta wtrysku dynamicznego.
daj foto pompy
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
pitru, pompa jest jak dla TD 10mm nie ma przerobionej dźwigni dozownika.
sprawdzić wtryskiwacze na stole czy nie są zawieszone a jak nie to znaczy że pompa nie przyspiesza kąta wtrysku dynamicznego.
daj foto pompy
IRAS AAZ pisze:A jak go trzymam na 2 tys (jazda po miescie) to na niebiesko szarpie i przerywa i uderza metalicznie
sprawdzić wtryskiwacze na stole czy nie są zawieszone a jak nie to znaczy że pompa nie przyspiesza kąta wtrysku dynamicznego.
daj foto pompy
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Re: Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Dzis załozyłem wtryski te od merca DN OSD 265 i szarpie jakby troche mniej ale szrpie i kopci na niebiesko i idzie normalnie nie zrobiła sie z niego rakieta Nawet jak chodzi na wolnych obrotach to słychac jakby chwilowe szarpniecia przerwanie. FOTO http://img843.imageshack.us/i/dsc00486c.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Niezłe jaja .. założyłeś "nowe" turbo dmucha ile dmucha ...potem problem z szarpaniem.... tak jak Arwam napisał problem leży pewnie w dynamicznym kącie wtrysku....
Tankowałeś jakieś "lewe" paliwo ?
Przy dynamicznym mechanizmie zmiany kąta wtrysku posiadasz zawór , który jak sie domyslam (a rozbierałem takiego) jest odpowiedzialny za zmiane kąta wtrysku bo uprzednim doprowadzeniu prądu.. jest tam tzw. bi metal (pin) który sie wysuwa i doprowadza większe ciśnienie ( z pompy wtępnej) tam bym szukał przyczyny... rozbierz przyjrzyj sie badziewiu wyczyść wysus ten pin .....
Mogę sie mylić ale znając kolegę Arwama zaraz coś sprostuje....
pozdro
Tankowałeś jakieś "lewe" paliwo ?
Przy dynamicznym mechanizmie zmiany kąta wtrysku posiadasz zawór , który jak sie domyslam (a rozbierałem takiego) jest odpowiedzialny za zmiane kąta wtrysku bo uprzednim doprowadzeniu prądu.. jest tam tzw. bi metal (pin) który sie wysuwa i doprowadza większe ciśnienie ( z pompy wtępnej) tam bym szukał przyczyny... rozbierz przyjrzyj sie badziewiu wyczyść wysus ten pin .....
Mogę sie mylić ale znając kolegę Arwama zaraz coś sprostuje....
pozdro
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
punxbrygade, nie wiele z tego rozumie co mam wymienic? Wyjołem T3 zawór WG jest zamkniety a dmuch 0,5 bara maxxx o co biega juz mi rece opadaja z tym samochodem
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Skoro WG zamknięty to wygląda na to że koło kompresji jest wytarte i nie nabije więcej, ostatnio znajomy przerabiał to w audi 2,5 TDI, turbo kręciło 0,5 bara, WG było sprawdzane, koło kompresji wymienili i było po problemie, ale to tylko sugestie.
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
punxbrygade pisze:Mogę sie mylić ale znając kolegę Arwama zaraz coś sprostuje....
zanim sprostuję poproszę o foto pompy.
i sprawdzenie czy pod głowiczką nie ma zaworu N-108
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
arwam, FOTO POMPY JUZ DAWNO W TEMACIE
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
spróbuj podłączyć ten zaworek z przodu pompy pod przewód od zaworu gaszenia na tłoko-rozdzielaczu.
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Jutro podłacze i zobacze A jakies sugestie co do turbiny? jakze zachwalanej tu na forum T3
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Nie chciało mi się czytać tematu, ale mógłbyś dać nr pompy? Albo jakieś większe zdjęcie, chodzi właśnie o n108
Teraz seria pytań
Drży pedał gazu?
Jaktam klin na wale?
Nie masz wrażenia, że silnik pracuje metalicznie?
Jak tam kompresja?
Żre olej? Kopci na biało/niebiesko po odpaleniu?
Żeby zlikwidować szarpanie musisz zrobić/sprawdzić parę rzeczy
1) rozrząd - wyciągnięty pasek
2) marnej jakości przewód do lda o sporej średnicy w środku, nie szczelny na połączeniach
3) pompa nie dokręcona do wspornika, bądź wspornik się poluzował (dwie śruby M8 z podkładkami sprężynującymi, widać je po zdjęciu pompy)
4) głowiczka ze szrotu, wymienić
5) wtryski leją, sprawdzić
6) turbo na śmietnik - starte, bądź zanagarzone łożyska
7) trzeba oddać pompę do mnie
Teraz seria pytań
Drży pedał gazu?
Jaktam klin na wale?
Nie masz wrażenia, że silnik pracuje metalicznie?
Jak tam kompresja?
Żre olej? Kopci na biało/niebiesko po odpaleniu?
Żeby zlikwidować szarpanie musisz zrobić/sprawdzić parę rzeczy
1) rozrząd - wyciągnięty pasek
2) marnej jakości przewód do lda o sporej średnicy w środku, nie szczelny na połączeniach
3) pompa nie dokręcona do wspornika, bądź wspornik się poluzował (dwie śruby M8 z podkładkami sprężynującymi, widać je po zdjęciu pompy)
4) głowiczka ze szrotu, wymienić
5) wtryski leją, sprawdzić
6) turbo na śmietnik - starte, bądź zanagarzone łożyska
7) trzeba oddać pompę do mnie
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
t0mal, może turbo jest zastane ale nie sądzę żeby było na śmietnik
przy opóźnionym kącie wtrysku turbo powinno lepiej wstawać.
co do przewodu od LDA to się w całej rozciągłości zgadzam.
mam tylko nadzieję że nie masz żadnych nieszczelności w dolocie między turbo a kolektorem a albo kolektorem a LDA lub miedzy kolektorem a manometrem.
te warunki muszą być bezapelacyjnie spełnione jeśli auto ma dobrze jeździć.
przy opóźnionym kącie wtrysku turbo powinno lepiej wstawać.
co do przewodu od LDA to się w całej rozciągłości zgadzam.
najpierw wykonaj testy które Ci post wcześniej opisałem, i powiedz o się dzieje.IRAS AAZ pisze:jakies sugestie co do turbiny? jakze zachwalanej tu na forum T3
mam tylko nadzieję że nie masz żadnych nieszczelności w dolocie między turbo a kolektorem a albo kolektorem a LDA lub miedzy kolektorem a manometrem.
te warunki muszą być bezapelacyjnie spełnione jeśli auto ma dobrze jeździć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości