NIERÓWNA PRACA SILNIKA NA WOLNYCH OBROTACH

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

NIERÓWNA PRACA SILNIKA NA WOLNYCH OBROTACH

Post autor: Siara » czw maja 04, 2006 03:34

Witam! Wlasnie wrocilem z trasy ok 300 km i pod domem zauwazylem ze wolne obroty mi sie bujaja, tak +/- 200 obr/min. Zauwazylem ze kontolka od ladowania mi sie lekko zapala (nie swieci mocno tylko sie tak troche zazy) Jak sie zapala kontrola ladowania to obroty mi spadaja i zaraz gasnie (kontrolka) i juz sa spoko i tak co jakis czas.
Czy to jest wina ladowania, czy moze byc czegos jeszcze, a jezeli ladowania to co dokladnie moglo pasc?? Mam gaznik, wiec silnik krokowy odpada, dzialo sie to na gazie, na benzynie nie sprawdzalem bo mi sie skonczyla, ale i tak przed wyjazdem bylo wszytko ok.
Z gory dzieki za pomoc :)



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw maja 04, 2006 04:28

kontrolka Ci się zapalała bo były z niskie obroty silnika (prawdopodobnie kończy Ci się któraś z diód w alternatorze lub szczotki), a co do wachanie obrotów to może to być wina samego gazu (jakś lipny gaz), warto spr. czy to samo dzieje się na paliwie i wtedy wykluczysz czy to po stronie gazowej czy też trzeba szukać dalej (np. regulacja i czyszczenie gażnika)


:-k ...

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw maja 04, 2006 06:55

Brak ładowania nie powinien mieć żadnego wpływu na wolne obroty. Nawet jeśli ładowanie całkiem padnie, to prąd pobierany jest z aku i wszystko powinno być ok. Przyczyna falowania obrotów tkwi raczej w gaźniku-dysza przytkana, regulacja. Spadek wolnych obrotów może powodować żarzenie się kontrolki ładowania. Zacznij od sprawdzenia gaźnika i całego układu zasilania.



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » pt maja 19, 2006 10:55

Jednak to byla wina ladowania, poluznila mi sie sruba w alternatorze do ktorej przykreca sie kabel. Teraz juz mi sie nie bujaja obroty.
Pozdrawiam!! :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości