[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: czw wrz 13, 2007 20:48
- Lokalizacja: Namysłów/Wrocław
- Kontakt:
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
Witam. Szukałem takich objawów na forum ale tematu nie znalazłem, wiec pozwoliłem sobie otworzyć nowy..Niedawno zrobiłem w swoim golfie mk2 swap silnika z 1.3 NZ na 2.0 2E z toledo i jest problem..a mianowicie silnik nie chce odpalić, tzn odpali, pochodzi 2s i gaśnie..mam wrażenie że chodzi tylko tyle na ile pozwoli mu zapas paliwa który zostanie wtryśniety do komór przy zapłonie..komputer nie ma immo, czujnik halla działa, węże paliwowe podpiete prawidłowo, zapłon przyśpieszony lekko zeby zapalił ten pierwszy raz na spokojnie..dodam ze silnik przeszedł kapitalny remont, ale nie wydaje mi sie zeby to miało coś do rzeczy..przepływomierz działa, ciśńienie paliwa 3,5 bara, co dalej?? proszę znawców o pomoc bo ja juz wymiekam
mój wyścigowy mk2 =)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=311124
Uwielbiam kiedy wciska w fotel ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=311124
Uwielbiam kiedy wciska w fotel ;)
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
Jesteś pewien, że nie ma immo? Na jakiej podstawie to stwierdziłeś? Jeżeli pochodzi te dwie sek. to jak potem gaśnie? Dławi się jakoś, czy po prostu nagle gaśnie? Czy paliwo wraca powrotem do baku?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
radzionam, posłuchaj czy pompa paliwa włącza się ponownie kiedy uruchamiasz rozrusznik. I coś więcej o tym swapie, cały osprzęt jest od 2E, modułocewka też?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: czw wrz 13, 2007 20:48
- Lokalizacja: Namysłów/Wrocław
- Kontakt:
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
Lipek81, stwierdziłem to na podstawie tego ze toledo nie miało immo z tego co pamiętam i na podstawie tego iż podpiąłem mój komputer do passata o takim samym silniku bez immo i chodził normalnie w nim..silnik po prostu gaśnie, nic więcej..a jak sprawdzić czy paliwo wraca do baku?? bo tego to nie wiem
Paweł Marek, tak, pompa paliwa działa dobrze, 3,5 bara ciśnienie, załącza sie kiedy trzeba cały osprzęt jest z 2E, wiązka silnika, modułocewka, wszystko co było przy silniku w toledo zostało przeniesione do golfa, oprócz ABS i wspomagania kierownicy, bo to wywaliłem
Paweł Marek, tak, pompa paliwa działa dobrze, 3,5 bara ciśnienie, załącza sie kiedy trzeba cały osprzęt jest z 2E, wiązka silnika, modułocewka, wszystko co było przy silniku w toledo zostało przeniesione do golfa, oprócz ABS i wspomagania kierownicy, bo to wywaliłem
mój wyścigowy mk2 =)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=311124
Uwielbiam kiedy wciska w fotel ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=311124
Uwielbiam kiedy wciska w fotel ;)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
Jeśli wykorzystałeś przewody paliwowe od NZ-ta to przecież powrót działać powinien jak dotąd.a co z pompą, został komplet od NZ-ta? Ciśnienie 3.5 bara jest za wysokie, jak mierzyłeś, na przewodzie z pompy czy już na listwie za regulatorem ciśnienia? Na drugim końcu listwy jest taki zaślepiony króciec tam możesz mierzyć, albo w wężyku do wtryskiwacza rozruchowego. Piszesz że czujnik halla działa, a iskra jest napewno? Jest zasilanie wtrysku po przekaźniku 30?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
Hmm - wydaje mi sie, ze gdyby gasł z powodu braku paliwa, to nie gasł by nagle, tylko jakby się daławił, czy coś. Chocoaż z drugiej strony niski ciśnienie paliwa nie pozwoliłoby na otwarcie się wtrysku... Natomiast, jeżeli gasł by z powodu braku iskry, to zgasłby nagle. Można jeszcze to sprawdzić - zdjąć fajkę z jednej świecy, odpalić i sprawdzić, czy iskra pojawia się do końca pracy silnika, czy może od momentu, kiedy przestaje się pojawiać, to silnik gaśnie.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
2s to wydaje mi się że chodzi na benie z wtryskiwacza rozruchowego, podawanej na samym początku po uruchomieniu rozrusznika. A potem jakby główna listwa wtryskowa nie dostawała zasilania, może brak jej plusa stałego, który podobnie jak plus na pompy paliwa pochodzi z tego samego przekaźnika, ale skoro kolega twierdzi że pompa uruchamia się ponownie - to już nie wiem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
heh - a moze kolega po portu nie podłączył zasilania listwy wtryskowej, albo podłączył je do masy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: czw wrz 13, 2007 20:48
- Lokalizacja: Namysłów/Wrocław
- Kontakt:
Re: [mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
iskra jest napewno, sprawdzane było, a na przekaźniku 30 to nie sprawdzałem, o tym nie wiedziałem szczerze mówiać...ale sprawdze to oczywiściePaweł Marek pisze: Piszesz że czujnik halla działa, a iskra jest napewno? Jest zasilanie wtrysku po przekaźniku 30?
iskra jest cały czas, to też juz sprawdzałem..Lipek81 pisze: Można jeszcze to sprawdzić - zdjąć fajkę z jednej świecy, odpalić i sprawdzić, czy iskra pojawia się do końca pracy silnika, czy może od momentu, kiedy przestaje się pojawiać, to silnik gaśnie.
nie no bez przesadyLipek81 pisze:heh - a moze kolega po portu nie podłączył zasilania listwy wtryskowej, albo podłączył je do masy.
zawiozłem samochód do firmy Kozłowski Motorsport Racing Team i maja sie nim zająć, w niedziele miałem wystartować w pierwszych zawodach, ale jak sie z tym nie uporają to będzie
mój wyścigowy mk2 =)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=311124
Uwielbiam kiedy wciska w fotel ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=311124
Uwielbiam kiedy wciska w fotel ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości