Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Udało mi się kupić takie oto grzane spryski
Spryski pochodzą z MK3.Już nie będzie męki w zimie.Pytanie tylko gdzie się z tym wpiąć...
Teraz UWAGA!
Dostałem od siostry GOLFA MK3
Musiałem tylko wyremontować przód,bo centralnie spotkał się z sosną i do wymiany były:chłodnica,pas przedni,zderzak,wzmocnienie zderzaka,maska.Koszt-ok.500PLNów
Wlepa leżąca ponad rok w szufladzie wreszcie znalazła swoje miejsce
Nazywa się...
Tyłeczek
Wnętrze
Pod maską niezbyt mocna jednostka,ale DIESEL ...a moc nadejdzie z czasem
Silnik po szwedzkim remoncie,który osobiście robiłem,działa bez problemu.Ekonomiczny.
Mam w nieco dalszym planie,zrobić swapa silnika w MK3 na 1,6TD
Przedni pas zastosowałem od TD z podwójnym wetylem i największą chłodnica,więc jestem krok do przodu.
I teraz tak,żeby nie było gadki,że robię zamieszanie w temacie-z tego Golfa wylatuje tylna kanapa,boczki i wykładzinę z bagażnika przeszczepiam do Madisona,na podłogę daję sklejkę i MK3 będzie służył jako gratowóz i auto w "ciężki teren",a MK2 jako auto tylko do czystej jazdy i podróży,czyli wreszcie będzie w nim czysto
Mam jeszcze pytanie-może mi ktoś zapodać fotkę włącznika halogenów i podpowiedzieć gdzie się wpiąć?
Oczywiście mam na myśli MK2
Spryski pochodzą z MK3.Już nie będzie męki w zimie.Pytanie tylko gdzie się z tym wpiąć...
Teraz UWAGA!
Dostałem od siostry GOLFA MK3
Musiałem tylko wyremontować przód,bo centralnie spotkał się z sosną i do wymiany były:chłodnica,pas przedni,zderzak,wzmocnienie zderzaka,maska.Koszt-ok.500PLNów
Wlepa leżąca ponad rok w szufladzie wreszcie znalazła swoje miejsce
Nazywa się...
Tyłeczek
Wnętrze
Pod maską niezbyt mocna jednostka,ale DIESEL ...a moc nadejdzie z czasem
Silnik po szwedzkim remoncie,który osobiście robiłem,działa bez problemu.Ekonomiczny.
Mam w nieco dalszym planie,zrobić swapa silnika w MK3 na 1,6TD
Przedni pas zastosowałem od TD z podwójnym wetylem i największą chłodnica,więc jestem krok do przodu.
I teraz tak,żeby nie było gadki,że robię zamieszanie w temacie-z tego Golfa wylatuje tylna kanapa,boczki i wykładzinę z bagażnika przeszczepiam do Madisona,na podłogę daję sklejkę i MK3 będzie służył jako gratowóz i auto w "ciężki teren",a MK2 jako auto tylko do czystej jazdy i podróży,czyli wreszcie będzie w nim czysto
Mam jeszcze pytanie-może mi ktoś zapodać fotkę włącznika halogenów i podpowiedzieć gdzie się wpiąć?
Oczywiście mam na myśli MK2
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
ori w mk3 jedzie po plusie po zapłonieMichaś_1977 pisze:Spryski pochodzą z MK3.Już nie będzie męki w zimie.Pytanie tylko gdzie się z tym wpiąć...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
To by było najlepsze rozwiązanie,bo ja już zastanawiałem się czy nie ma być jakiegoś termostatu dodatkowo...marianmk2 pisze:W środku mają jakiś stycznik który je załącza przy minusowej temperaturze..
Dzięki chłopacy
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
w środku jest zwykły termistor nie stycznik dla ścisłościmarianmk2 pisze:W środku mają jakiś stycznik który je załącza przy minusowej temperaturze...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Tak 3a bedziemarianmk2 pisze:Podepnij sobie to pod 12V w kuchni i zobacz czy zrobią sie ciepłe,jeśli nie to wsadź to zamrażalki podpięte pod napięcie,powinno zacząc robić sie ciepłe
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
marianmk2 pisze:Michaś_1977, najprościej too zrób tak;Podepnij sobie to pod 12V w kuchni i zobacz czy zrobią sie ciepłe,jeśli nie to wsadź to zamrażalki podpięte pod napięcie,powinny zacząc grzać
Michaś_1977 pisze:Tak 3a bedzie
i tak i tak powinny grzać tylko nie wiem czy będzie to wyczuwalna temperatura przecież żeby się lód rozpuszczał wystarczy 0 stopni a jak to się zagrzeje np do +10 to tego nie odczujesz
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
ale czy ja coś mówie ? warto sprawdzić bo ktoś się zawsze moze mylićmarianmk2 pisze:michalqqr, Warto pokombinować żeby zaspokoić ciekawość Nic to nie kosztuje
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
W oryginalne podgrzewanie sprysków brało napięcie te same, które szło na wycieraczki. Kostka D, pin 9 - tutaj należy wpiąć plus, masa oczywiście z panelu umieszczonego po lewej od skrzyni elektrycznej. Całość automatycznie będzie sprzężone za bezpiecznikiem w polu 14.
Kwestię halogenów poruszył już marianmk2, od siebie dodam, że pod zbiorniczkiem wyrównawczym jest biała kostka, w której pojawi się napięcie na te światła.
Dość elektrycznych spraw. Kibicowałem od początku, byś jak najszybciej zreanimował Golfa, ogromne brawa za takie tempo. "Gratowóz" nie jest zły, świetnie Ci się trafiło
___
PS: 100 stron
Kwestię halogenów poruszył już marianmk2, od siebie dodam, że pod zbiorniczkiem wyrównawczym jest biała kostka, w której pojawi się napięcie na te światła.
Dość elektrycznych spraw. Kibicowałem od początku, byś jak najszybciej zreanimował Golfa, ogromne brawa za takie tempo. "Gratowóz" nie jest zły, świetnie Ci się trafiło
___
PS: 100 stron
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
ja tylko pisałem jak jest w mk3 skad te spryski pochodząLukassso pisze:W oryginalne podgrzewanie sprysków brało napięcie te same, które szło na wycieraczki. Kostka D, pin 9 - tutaj należy wpiąć plus, masa oczywiście z panelu umieszczonego po lewej od skrzyni elektrycznej. Całość automatycznie będzie sprzężone za bezpiecznikiem w polu 14.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Lukassso, dziękuję za miłe słowa...Lukassso pisze:Kibicowałem od początku, byś jak najszybciej zreanimował Golfa, ogromne brawa za takie tempo. "Gratowóz" nie jest zły, świetnie Ci się trafiło
...a za sprawy elektryczne +
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
oj będzie z Ciebie biznesmen:D
jak będziesz sprzedawał suszare to daj znać
jak będziesz sprzedawał suszare to daj znać
VRT in progress....
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Wczoraj nie wytrzymałem.Podwójne koło pasowe pompy już tak dzwoniło,że wstyd było zatrzymywać się na światłach.
Dodatkowo,jak miałem przygodę z sarną i silnik opadł,to pokiereszowało się małe co nieco przy pompie i mocowaniu
Nadszedł koniec męki
Zdemontowałem od Passatowskiego silnika pompę z mocowaniem,koła z wału i pojedyncze koło pompy wodnej
Po zamontowaniu
Pompa dobrze pracuje,a mniejsze koło pasowe sprawia,że wspoma jest wydajniejsza i łatwiej kręci się kierą
Sklepy moto były już pozamykane,gdy to robiłem,więc na stacji paliw kupiłem taki wynalazek...
Mam nadzieję,że szlak nie trafi układu wspomagania...
Dodatkowo,jak miałem przygodę z sarną i silnik opadł,to pokiereszowało się małe co nieco przy pompie i mocowaniu
Nadszedł koniec męki
Zdemontowałem od Passatowskiego silnika pompę z mocowaniem,koła z wału i pojedyncze koło pompy wodnej
Po zamontowaniu
Pompa dobrze pracuje,a mniejsze koło pasowe sprawia,że wspoma jest wydajniejsza i łatwiej kręci się kierą
Sklepy moto były już pozamykane,gdy to robiłem,więc na stacji paliw kupiłem taki wynalazek...
Mam nadzieję,że szlak nie trafi układu wspomagania...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Pompa wraz z tym kołem śmigała w Passacie z tym SBkiem,który kupiłem.marianmk2 pisze:A mniejsze kółko nie skróci żywotności pompy?
...bladego pojęcia nie mam...marianmk2 pisze:Jak jest z ciśnieniem w układzie?
Tak wyglada to nieszczęsne podwójne koło pompy wodnej
Powinno trzymać się wszystko w kupie,a tymczasem po odkręceniu go od pompy,rozsypało się po kanale...
____________________________________________________
Teraz tak,to jest bagażnik mojego MK3
Mam chytry plan,żeby wszystkie obicia z niego przeszczepić do mojego pupilka
Myślę,że nie podciągniecie tego,pod swego rodzaju profanację
Chciałbym też przeszczepić tylną kanapę i przednie stołki...
...ale z tym to już się waham...
- Viriss
- Diesel Power
- Posty: 1844
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
- Lokalizacja: Nienacko
- Auto: Audi
- Silnik: 1z
[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison
Generalnie pasuje prawie idealnie ale to zawsze będzie z Mk3.Michaś_1977 pisze:Mam chytry plan,żeby wszystkie obicia z niego przeszczepić do mojego pupilka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości