AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ozyrysh
kieroVWca boroVWca
kieroVWca boroVWca
Posty: 689
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
Lokalizacja: Niedźwiedź
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: ozyrysh » ndz sie 29, 2010 10:36

wystarczy taki ic??
http://allegro.pl/intercooler-ford-focu ... 86947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo ten
http://allegro.pl/mercedes-sprinter-906 ... 79810.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ten?
http://allegro.pl/frontera-2-2-dtl-99r- ... 48772.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy ten??
http://allegro.pl/intercooler-iveco-2-8 ... 83505.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: bongo » ndz sie 29, 2010 13:02

Ja mam dłubniętego AJM i bez żadnych modyfikacji auto zapitala że hej :bigok:



Awatar użytkownika
ozyrysh
kieroVWca boroVWca
kieroVWca boroVWca
Posty: 689
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
Lokalizacja: Niedźwiedź
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: ozyrysh » ndz sie 29, 2010 17:20

no moze i masz ale ja czescto zapitalam autostrada a tam czesto na 180 km/h sie nie konczy i czasem zdarza sie ze temp podskakuje i musze sie zatrzymac a nie chce miec tego problemu



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: bongo » ndz sie 29, 2010 17:55

ozyrysh pisze:i czasem zdarza sie ze temp podskakuje i musze sie zatrzymac a nie chce miec tego problemu
Czego temperatura?Powietrza doładowanego?A masz w ogóle czujnik i wskaznik od tego?A jak temperatura silnika skacze za wysoko,to intercooler nie pomoże,raczej mechanik :bajer:
A z drugiej strony,jak na serii masz problemy z utrzymaniem prawidłowej temperatury,to najpierw trza to usunąć a potem zabierać sie za modyfikacje :bajer: Bo znów będą narzekania że po wirusie silnik powiedział pa,pa...



Awatar użytkownika
ozyrysh
kieroVWca boroVWca
kieroVWca boroVWca
Posty: 689
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
Lokalizacja: Niedźwiedź
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: ozyrysh » ndz sie 29, 2010 18:11

a mozesz mi powiedziec dlaczego jej nie trzyma??



KonradWWY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: sob sie 22, 2009 09:24
Lokalizacja: Wyszków [ WWY ]
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: KonradWWY » ndz sie 29, 2010 20:16

Może i raczej termostat jest do :ass:



Awatar użytkownika
ozyrysh
kieroVWca boroVWca
kieroVWca boroVWca
Posty: 689
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
Lokalizacja: Niedźwiedź
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: ozyrysh » ndz sie 29, 2010 20:23

raczej?? jak to sprawdzic?



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: fasd » ndz sie 29, 2010 20:39

WYCIagnac i sprawdzic czy chodzi :) zanurzyć do wody i gotować jak sie otworzy to znaczy ze dobry jak nie otworzy to na smietnik :), ja w ajmie mam icka z respectu czyt. chinola i jest ok. co do twojego zapitalania po autostradzie to lepiej zainwestuj we wskaźnik temp. oliwy zebys potem nie płakal ze silnik zrobił papa :) po takim butowaniu po drugie sprawdz poziom płynu chłodzącego pozdr.


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
ozyrysh
kieroVWca boroVWca
kieroVWca boroVWca
Posty: 689
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
Lokalizacja: Niedźwiedź
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: ozyrysh » ndz sie 29, 2010 20:47

poziom plynu kontroluje na bierzaco troche ubywa i dolewam a jak to sie wyciaga?? jest na forum jakas fotoporada??


i czy np jak w zimie wnetrze auta dosc długo sie nagrzewało mimo iz na climatronicu dałem temp HI to jest wieksze prawdopodobienstwo ze to termostat nawala??



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: Byku21 » ndz sie 29, 2010 21:33

Najlepiej od megane założyć IC


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
ozyrysh
kieroVWca boroVWca
kieroVWca boroVWca
Posty: 689
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
Lokalizacja: Niedźwiedź
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: ozyrysh » ndz sie 29, 2010 21:42

a co z tym termostatem?? powie mi ktos??



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: fasd » ndz sie 29, 2010 22:14

ozyrysh pisze:poziom plynu kontroluje na bierzaco troche ubywa i dolewam a jak to sie wyciaga?? jest na forum jakas fotoporada??

jest w faq nawet mojego autorstwa :P troche to pojecie wzgledne bo raczej nie powinno udbywac :)


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: fasd » ndz sie 29, 2010 22:17

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=293251" onclick="window.open(this.href);return false;

P.S szukajka nie gryzie


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

Post autor: PELE » ndz sie 29, 2010 22:34

ozyrysh pisze:na 180 km/h sie nie konczy i czasem zdarza sie ze temp podskakuje i musze sie zatrzymac a nie chce miec tego problemu
ozyrysh pisze:poziom plynu kontroluje na bierzaco troche ubywa i dolewam
nie chcę Cię martwić ale to nie wróży nic dobrego.... staraj sie go nie przegrzewać, TDI to bardzo nie lubi
sprawdź najpierw ten termostat...
jeśli się okaże, że jest ok to warto zainwestować w diagnostykę i obecność spalin w zbiorniczku wyrównawczym. jeśli przy nim jesteśmy to czy nie zrobił sie czarny lub nie zaszedł sadzą? jak się ma w ogóle klarowność cieczy w nim?
obawiam się, że czapka pod główką mówi baj baj, wiem z autopsji bo sam to przechodziłem, przy butowaniu temperaturka skakała i wywalało ciecz ze zbiorniczka wyrównawczego



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości