tak mi sie to widzi dodatkowo jak odkrecisz ta blaszke i dmuchniesz z kompresora to bedzie czarno na białym widacpiotrekgal pisze:o ile dobrze pamietam to chyba jest jakas blaszka na 4 sruby pod pipa ( ale nie dam reki uciac, turbo macalem kilkanascie razy ale na ta chwile nie pamietam ) jest blaszka na 4 sruby, wiec pewnie odkrecic i zobaczyc
Kręce MBC i cały czas 1bar
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Kręce MBC i cały czas 1bar
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kręce MBC i cały czas 1bar
Jak wartości ciśnienia nie zmieniają się mimo kręcenia zaworem MBC,to tylko WG zapieczony.Nie ma innej opcji.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Kręce MBC i cały czas 1bar
Vento pojawiło się u mnie w garażu, wynik walki: WG fakt, był lekko zacięty, ale w pozycji zamkniętej (dmuchnięcie rzędu 4bar załatwiło sprawę, otwiera się płynnie). Problem jednak nie ustąpił, Piotrka szlag trafiał, ja natomiast uparłem się by rozebrać MBC. Jakie było nasze zdziwienie, gdy ceramiczna kulka dość twardo osadzona była w bocznym krućcu (dopiero dmuchnięcie sprężarką ją wybiło). Spadła na dół, włożyłem sprężynkę, skręciłem. Zrobiłem małe testy przy pomocy sprężarki i już wiedziałem, że jesteśmy w domu. MBC fabrycznie zostało źle złożone.
Po problemie, pozdro.
Po problemie, pozdro.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości