AFN 110km problem z odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- palibrzuch
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
- Lokalizacja: WLS .....
AFN 110km problem z odpalaniem
Witam
Zaczne od tego iz ja posiadam golfa a pytanie zadam o tdi w passacie b5 rok 99 kombi 110km przebieg 190tys. oznaczenia silnika nie moge znalesc nawet w karcie pojazdu nie ma moze da sie odczytac z vaga w linkach jest dodane
Mianowicie ma straszne problemy z odpaleniem i to nie wazne czy cieply czy zimny choc zimny to tragedia. Wystarczy ze zgasze go na 2min i juz musze krecic ponad 5sek. filtr paliwa wymieniony na nowy, zaworek w filtrze tez podlaczylismy z kolega banke z ropa na krotko przed filtrem aby zobaczyc czy paliwo sie nie cofa i jest ok. Rano przy dlugim kreceniu czuc rope po odpaleniu. Swiece byly wymienione na beru zima. Auto jak odpali to pracuje normalnie sila przyspieszenie itp ok. Duzo czytalem na temat odpalania ale niestety nikt chyba nie mial takiego przypadku. Dzis skanowalem go vagiem i daje linki do wynikow dodam ze silnik bledow nie mial. http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20839.html
prosze o porade co moze byc nie tak
napisze jeszcze ze auto zostalo zatankowane paliwem z rosji z jak dotad pewnego zrodla wyjasnie jak to bylo
Zatankowany zostal caly bak tym paliwem po przejechaniu okolo 150km wszystko bylo jak najbardziej ok moc itp. auto postalo przez noc i rano juz byl problem z odpaleniem i to duzy poniewaz trzeba go krecic ponad 4min po 30sek
Paliwo zostalo spuszczone i zatankowane ze stacji. Na tej ropie moj brat jezdzi non stop vento 1.9 td i wszystko jest ok (kilka lat)
Co mam zeskanowac vagiem przy jakiej temp silnika. Moj kolega zajmuje sie elektronika samochodowa ale jest ciagle zajety i mieszka daleko choc na chwile mi podlaczyl sie i sprawdzal kat zaplonu dawke paliwa i mowil ze jest ok. Czyzby pompa odmowila posluszenstwa?
Prosze o porade
dodaje jeszcze log z calego skanu
http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20848.html
Zaczne od tego iz ja posiadam golfa a pytanie zadam o tdi w passacie b5 rok 99 kombi 110km przebieg 190tys. oznaczenia silnika nie moge znalesc nawet w karcie pojazdu nie ma moze da sie odczytac z vaga w linkach jest dodane
Mianowicie ma straszne problemy z odpaleniem i to nie wazne czy cieply czy zimny choc zimny to tragedia. Wystarczy ze zgasze go na 2min i juz musze krecic ponad 5sek. filtr paliwa wymieniony na nowy, zaworek w filtrze tez podlaczylismy z kolega banke z ropa na krotko przed filtrem aby zobaczyc czy paliwo sie nie cofa i jest ok. Rano przy dlugim kreceniu czuc rope po odpaleniu. Swiece byly wymienione na beru zima. Auto jak odpali to pracuje normalnie sila przyspieszenie itp ok. Duzo czytalem na temat odpalania ale niestety nikt chyba nie mial takiego przypadku. Dzis skanowalem go vagiem i daje linki do wynikow dodam ze silnik bledow nie mial. http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20839.html
prosze o porade co moze byc nie tak
napisze jeszcze ze auto zostalo zatankowane paliwem z rosji z jak dotad pewnego zrodla wyjasnie jak to bylo
Zatankowany zostal caly bak tym paliwem po przejechaniu okolo 150km wszystko bylo jak najbardziej ok moc itp. auto postalo przez noc i rano juz byl problem z odpaleniem i to duzy poniewaz trzeba go krecic ponad 4min po 30sek
Paliwo zostalo spuszczone i zatankowane ze stacji. Na tej ropie moj brat jezdzi non stop vento 1.9 td i wszystko jest ok (kilka lat)
Co mam zeskanowac vagiem przy jakiej temp silnika. Moj kolega zajmuje sie elektronika samochodowa ale jest ciagle zajety i mieszka daleko choc na chwile mi podlaczyl sie i sprawdzal kat zaplonu dawke paliwa i mowil ze jest ok. Czyzby pompa odmowila posluszenstwa?
Prosze o porade
dodaje jeszcze log z calego skanu
http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20848.html
Ostatnio zmieniony pn sie 30, 2010 22:25 przez palibrzuch, łącznie zmieniany 2 razy.
Chciałeś panią? Zapie... za nią!!
110km problem z odpalaniem
spróbuj zmienić paliwo i sprawdź kąt wtrysku pod VAG'iem.
jeśli kąt wtrysku jest w porządku to podczas kręcenia rozrusznikiem zobacz czy co kolwiek dymi z wydechu.
jesli nie to nie dostaje paliwa. jeśli kopci to wtryskiwacze na stół do pompiarza do sprawdzenia.
w dalszej kolejności pompa a jak pompiarz będzie sprawdzał wtryskiwacze to można odrazu zmierzyć kompresję.
Co do świec żarowych to przy tych temperaturach nie mają one znaczenia w TDI.
do -20*C powinien zagadać bez nich i to na dotyk jeśli silnik jest w naprawdę dobrym stanie.
a wcześniej i to samemu możesz sprawdzić czy pokrywają się wszystkie znaki na rozrządzie.
jeśli kąt wtrysku jest w porządku to podczas kręcenia rozrusznikiem zobacz czy co kolwiek dymi z wydechu.
jesli nie to nie dostaje paliwa. jeśli kopci to wtryskiwacze na stół do pompiarza do sprawdzenia.
w dalszej kolejności pompa a jak pompiarz będzie sprawdzał wtryskiwacze to można odrazu zmierzyć kompresję.
Co do świec żarowych to przy tych temperaturach nie mają one znaczenia w TDI.
do -20*C powinien zagadać bez nich i to na dotyk jeśli silnik jest w naprawdę dobrym stanie.
a wcześniej i to samemu możesz sprawdzić czy pokrywają się wszystkie znaki na rozrządzie.
- palibrzuch
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
- Lokalizacja: WLS .....
110km problem z odpalaniem
wiec tak zaraz ide sprawdzic kat wtrysku
paliwo jest ok ze stacji zatankowane
filtr paliwa mann nowka
jak krece to nic nie dymi
bede szukal tez nieszczelnosci w ukladzie
moze ktos sie orientuje co powinienem zrobic w basic opcji vag aby wstawic Wam log z ktorego ktos bedzie umial wiecej powiedziec
pozdro
wlasnie zrobilem log na zimnym silniku ktos cos poradzi?
http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20869.html
paliwo jest ok ze stacji zatankowane
filtr paliwa mann nowka
jak krece to nic nie dymi
bede szukal tez nieszczelnosci w ukladzie
moze ktos sie orientuje co powinienem zrobic w basic opcji vag aby wstawic Wam log z ktorego ktos bedzie umial wiecej powiedziec
pozdro
wlasnie zrobilem log na zimnym silniku ktos cos poradzi?
http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20869.html
Chciałeś panią? Zapie... za nią!!
- palibrzuch
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
- Lokalizacja: WLS .....
110km problem z odpalaniem
to sie pojawia jesli wchodze w basic settings i od razu klikam na 000 i go silnik cieply
http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20870.html
http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20870.html
Chciałeś panią? Zapie... za nią!!
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
110km problem z odpalaniem
jeśli kąty i pompa jest ok to może poprostu rozrusznik za słabo kręci, możesz spróbować go wyjąć i wyczyścić lubią się zabrudzać. aku jest dobry?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- palibrzuch
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
- Lokalizacja: WLS .....
Re: 110km problem z odpalaniem
aku dobry ogolnie to na postaju kreci na ponad 600 obrotow
problem rozwiazany
przetarla sie rurka od dolu ktora laczy filtr z pompa tylko w taki sposob ze nie cieklo nie bylo kompletnie tego widac zasysal powietrze zamiast ropy teraz juz jest ok
a poza tym to ktos moze mi powiedziec z logow jakie mam oznaczenie silnika?
pozdrawiam
problem rozwiazany
przetarla sie rurka od dolu ktora laczy filtr z pompa tylko w taki sposob ze nie cieklo nie bylo kompletnie tego widac zasysal powietrze zamiast ropy teraz juz jest ok
a poza tym to ktos moze mi powiedziec z logow jakie mam oznaczenie silnika?
pozdrawiam
Chciałeś panią? Zapie... za nią!!
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
110km problem z odpalaniem
AFNpalibrzuch pisze:a poza tym to ktos moze mi powiedziec z logow jakie mam oznaczenie silnika?
- palibrzuch
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
- Lokalizacja: WLS .....
110km problem z odpalaniem
Łuki_79,
dzieki ziomek
dobry to motor? bo na ropniakch nie znam sie kompletnie
pozdro
dzieki ziomek
dobry to motor? bo na ropniakch nie znam sie kompletnie
pozdro
Chciałeś panią? Zapie... za nią!!
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
110km problem z odpalaniem
najlepsza jednostka jaką VW zrobił już 4 lata takim śmigam, 430tys km przebiegu 147km 293Nm i zap.... jak wściekły.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- palibrzuch
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
- Lokalizacja: WLS .....
Re: 110km problem z odpalaniem
to swietnie ja mam 190 przebiegu wiec mam nadzieje ze bedzie dobrze sie sprawowal21Golfista21 pisze:najlepsza jednostka jaką VW zrobił już 4 lata takim śmigam, 430tys km przebiegu 147km 293Nm i zap.... jak wściekły.
pozdro
Chciałeś panią? Zapie... za nią!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości