Swap z 2,8/2,9 na 3,2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap z 2,8/2,9 na 3,2
No mi też może pójde w ślady znajomego tylko na razie mam 16 lat i ani kasy ani prawka a to droga zabawa
Według mnie lepiej kupić auto dawce tylko, że jak są rozbite mk IV R32 to kosztują ok 20k A z tego co wiem V r32 są z DSG czyli nie pobawisz się lewarkiem chociaż DSG podobno szybka jest
A jaki jest koszt uturbienia takiej erki ??
Według mnie lepiej kupić auto dawce tylko, że jak są rozbite mk IV R32 to kosztują ok 20k A z tego co wiem V r32 są z DSG czyli nie pobawisz się lewarkiem chociaż DSG podobno szybka jest
A jaki jest koszt uturbienia takiej erki ??
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2
HGP vr6 pisze:a ta cordoba co myśle niebieska ?? jak on miał skrzynie ?? od tdi ? bo tak gadali ludziska... bo byli zdziwieni ze mk1 wzioł jak chciał..na vw mani ale przeciez mk1 nie mogło trakcji załapac hahaha no to super a jakiego rocznika szukac najlepiej silnik ?? i czy z golfa V np golfa IV czy audi ?? to samo wszystko ?? wiem ze golf 5 ma troszke wiecej koników ale podejdzie tak samo pod stare vr6 ? normlanie mi sie to podobać zaczyna
Tak cordoba niebieska mojego kolegi ,skrzynia jak naj bardziej TDI przerobiona wszystkie silniki narazie z jakimi miałem styczność były z roku 2005 ,i do tego rocznika wszystkie są takiej samej konstrukci różnią sie tyllko programem .jesli chodzi o wyścigi to mysle ze w tym mk1 nie była przyczyną trakcia mam MK1 z tym silnikiem i na majówce dawałem rade tylko tyle ze ruszałem z drugiego biegu
Swap z 2,8/2,9 na 3,2
A wie ktoś może ile by kosztowało uturbienie takiej erki ?
Chodzi o same podzespoły tak uśredniona cena
Chodzi o same podzespoły tak uśredniona cena
Swap z 2,8/2,9 na 3,2
ten szary i pusty w srodku MK I twoj?O masakra jak to latawaski00 pisze:mam MK1 z tym silnikiem i na majówce dawałem rade
A ma ktos takie cos w MK II bo mysle za rok albo dwa sprzedac moja VR-ke i zrobic cos takiego dla zabawy
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2
tak dokładnie to ten MK1Paździoch pisze:ten szary i pusty w srodku MK I twoj?O masakra jak to latawaski00 pisze:mam MK1 z tym silnikiem i na majówce dawałem rade
A ma ktos takie cos w MK II bo mysle za rok albo dwa sprzedac moja VR-ke i zrobic cos takiego dla zabawy
Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2
bez 15 kPLN nie ma co podchodzić do tematukicker pisze:A wie ktoś może ile by kosztowało uturbienie takiej erki ?
Chodzi o same podzespoły tak uśredniona cena
Swap z 2,8/2,9 na 3,2
ruszanie z 2 biegu co to za skrzynia i sprzęgło a arl ?? no super widze ze vr6 to juz przeszłość nie dość ze nie trzymaja serji to duzo pala i słabo jada..szkoda bo to najładniejszy silnik konstrukcyjnie no i ten dzwięk pozdro..daj jakis podgad na licznik jak to lata
Swap z 2,8/2,9 na 3,2
Ogółem tania zabawa nie jest... ale powiem szczerze, że myślałem, że powiecie z 30k ...cowboy pisze:bez 15 kPLN nie ma co podchodzić do tematu
Może w przyszlości jak znajdę jakąś ciepłą i dobrze płatną posadkę gdzie będzie trzeba mało robi
Dzięki za info
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2
HGP vr6 pisze:ruszanie z 2 biegu co to za skrzynia i sprzęgło a arl ?? no super widze ze vr6 to juz przeszłość nie dość ze nie trzymaja serji to duzo pala i słabo jada..szkoda bo to najładniejszy silnik konstrukcyjnie no i ten dzwięk pozdro..daj jakis podgad na licznik jak to lata
skrzynia orginał vr6 ,sprzegło orginał vr6 no ciut przerobione to mk1 zaraz po wkładce jeszcze zostało pare rzeczy dopieszczone
" onclick="window.open(this.href);return false;
a to mk3 GTI R32
" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap z 2,8/2,9 na 3,2
HGP vr6 pisze:no super widze ze vr6 to juz przeszłość nie dość ze nie trzymaja serji to duzo pala i słabo jada..szkoda bo to najładniejszy silnik konstrukcyjnie no i ten dzwięk
-nie trzyma serji?
-hmm moja jakos trzyma
-duzo pala
-jezeli na 2.8l silnik spalanie wynosi 11.2l to ciekawe czy to duzo
-slabo jada
-moja jak narazie pokazala 250km/h (zabraklo dorgi ale v-max bedzie)
- najładniejszy silnik konstrukcyjnie no i ten dzwiek
-no i tu sie zgodze w 100% tylko ze 2.8 24v, r32, r36 to dalej ta sama konstrukcja
Swap z 2,8/2,9 na 3,2
spalanie mnie najmniej interesuje sam sie bawie i 16-19 litrów na 10 to pestka jak sieie bujne po miescie to nie zasne ale jednak mocy za mało po 2 latach uzytkowania .... jak narazie objechałem 4 autka z vr6...ale one jakos słabo szły..pozdro
Swap z 2,8/2,9 na 3,2
matko ludzie jakie wy tu pytania zadajecie to ja wymiekam, kolego kicker skoro nie masz kasy ani prawka to po co pytasz ile kosztuje uturbienie erki. takich pytan na forum jest milion.....
pewnie ponad 20k trzeba liczyc zeby to uturbic.
pewnie ponad 20k trzeba liczyc zeby to uturbic.
Swap z 2,8/2,9 na 3,2
matys9, po pierwsze po prostu z ciekawostki bo już od dłuższego czasu marzy mi się auto z erką turbo, powiem tak... auto mógłbym sobie teraz kupić, ale to dla mnie mija się z celem, bo nie takie jakie bym chcial i niemoglbym nim jeździć nigdzie poza prywatnymi placami itp ... po drugie chciałem wiedzieć ile po prostu muszę odłożyć przez te 2 lata...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości