[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Drivwer13
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 14:23
- Lokalizacja: Głogów
- Auto: MK2 , MK7
- Kontakt:
- podobny wstawiłem do aam-a żony- jast poprawa w dynamice zwłaszcza na niskich obrotach ale znikoma, wstawione jest LPG a większa krzywka powoduje większe otwarcie zaworu co polepsza napełnienie cylindrów.takos pisze:2.0 na wielopunkcie. Srednica kryzwki nowego walka to 44mm. Ori walek od AAM mial 42,5mm.
A co do eksploatacji AAM-a -nawet moja żona woli skubnąć kluczyki od mojego ABF-a.
Więc lepiej sprzedać AAM-a dziadkowi i kupić drugie GTI niż inwestować w 1.8.
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
w koncu wymienilem walek i kompa, i jak dla mnie roznicy prawie wogole niema, po weekendzie wymienie jeszcze kolektor, jak niebedzie roznicy zadnej, to chyba kupie silnik 1.9 td jak ma moj brat i za nieduze pieniadze go zmodze, tak jemu zrobilem, ze teraz jego 75KM spokojnie objezdza gti 2E
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
wymiana boost pina w pompie ok 40zl, a efekt jak za 40 zl jest wielki, momentalnie auto zaczelo sie zbierac, oraz zmiana turbiny na wieksza z k03 na k24 - 400zl, zwiekszenie dawki na pompie, jak na takie osiagi jakie teraz sa to nieduzy wydatek
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz sie 29, 2010 14:46
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
mam pytanie posiadam golfa 3 1.8 gt 90 KM w gazie i maksymalna predkosc jaka rozwijam to 130. Ale do setki sie dobrze zwija. czy wie ktos w czym problem???
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz sie 29, 2010 14:46
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
mam pytanie moj golf 3 1.8 GT 90 KM dosyc dobrze sie rozpedza ale predkosc jaka z niego wycisne to max 130. czy wie kyos w czym problem???
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
na poczatku tego nieczulem, ale po kilku dniach i dluzszej trasie , czuje jednak roznice, autko lepiej ciagnie, powalajacej roznicy niema ale czuc, w kazdym badz razie jestem
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Aparat zaplonowy sterowany podcisnieniem, czy da sie zalozyc takie cos do AAM?
niech wypowie sie ktos kto sie zna.
W RP podcisnienie do aparatu bylo podlaczone do zaworu obok wtrysku (sterowany chyba z komputera). teoretycznie mozna by podlaczyc to podcisnienie bezposrednio do serwa (in wyzsze obroty tym bardziej wyprzedza zaplon)
Szukalem sporo w internecie, ale jak to byla na forach, pisze kazdy i pisze glupoty, pelno sprzecznych informacji...
Na gorze pisze AAM, ABS i jak widac ma aparat na podcisnienie
niech wypowie sie ktos kto sie zna.
W RP podcisnienie do aparatu bylo podlaczone do zaworu obok wtrysku (sterowany chyba z komputera). teoretycznie mozna by podlaczyc to podcisnienie bezposrednio do serwa (in wyzsze obroty tym bardziej wyprzedza zaplon)
Szukalem sporo w internecie, ale jak to byla na forach, pisze kazdy i pisze glupoty, pelno sprzecznych informacji...
Na gorze pisze AAM, ABS i jak widac ma aparat na podcisnienie
(\X/)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Założyć sie da ale czy nie za bardzo będzie wtedy wyprzedzony kąt zapłonu?
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Skoro w 1.8 RP (golf 2) bylo takie cos zakladane orginalnie, i zdawalo to egzamin, wiec czemu nie mialo by zadzialac tu?
(\X/)
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Nie będzie dobrze działać z kilku przyczyn, najistotniejsza (i bardzo dobrze można ją wykorzystać) to ta, że w ABS/AAM punkt zapłonu sterowany jest przez ECU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości