w golfie II (1988r.)
GNIZADO ZAPALNICZKI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
MrUkAs pisze:Mozesz po krotce opisac jak to zrobic? Albo jakis opis moze gdzies tego jest? Zakrecony jestem i nie jestem dobry w tych sprawach. Ciezko to zrobic, by naprawic zapalniczke? Skoro piszesz, ze 5 min to raczej nie wyglada na ciezkie...
zdejmujesz oslone wajchy skrzyni biegow, ja mam automat u mnie sie podwarza, podejrzewam ze u Ciebie tez bedzie podobnie
nastepnie po bokach powinny byc wkrecone srubki laczace polki z tunelem i wysuwasz powoli do tylu. To by bylo na tyle jak dobrze pamietam.
Tunel ma z boku zatrzaski które trzeba delikatnie wypiąć. I o ile dobrze pamiętam to po wyjęciu popielniczki widać dwie śrubki które też trzeba wykręcić.daaroo pisze:nastepnie po bokach powinny byc wkrecone srubki laczace polki z tunelem i wysuwasz powoli do tylu. To by bylo na tyle jak dobrze pamietam.
MrUkAs, jeśli zapalniczka jest wciśnięta i nie grzeje, to albo nie jest podpięta ( po wyjęciu tunelu zobaczysz kabelki), albo bezpiecznik jest spalony. Nie wiem dokładnie który to jest, ale sprawdzenie bezpieczników to nie aż tak dużo roboty. Jednak fakt, że nie możesz wyjąć wkładu wskazuje na to, ze coś się zablokowało.Tak więc zanim wymienisz bezpiecznik, wyjmij zapalniczkę.W przeciwny razie może zacząć grzać, nie wyskoczy po nagrzaniu i coś się może stopić.
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
Bezpiecznik niby jest to ostatni od lewej, sprawdzalem i jest dobry. Wkladu nadal wyjac nie moge. A jak dojsc, zeby go wyjac to nie mam najmniejszego pojecia, z racji ze sie na tym nie znam, nie chce popsuc czegos innego.
Chyba, ze to nie ten bezpiecznik. Wie ktos jak po niemiecku oznaczyli "zapalniczke"?
Chyba, ze to nie ten bezpiecznik. Wie ktos jak po niemiecku oznaczyli "zapalniczke"?
www.SportCom.PL
bezpiecnzik od zapalniczki to jest fakt, jest ostatni od lewej...
sprawdź czy wogóle dochodzi Ci prąd przy zapalniczce, i musisz do tego albo wyjąć tunel i odczepić kabelki i sprawdzić czy dochodzi prąd , albo po prostu sprawdzić wkładając w zapalniczke dwa kabelki z żarówką na koncu i zobaczyć czy się zapali....
lecz przy tej drugiej metodzie łatwo jest o zrobienie zwarcia, ale wtedy wyszczeli Ci bezpiecznik i będziesz też wiedział który to jest (oczywiście bezpiecznik wtedy przy zwarciu wyskoczy, jesli wogóle Ci tam prąd dochodzi )
sprawdź czy wogóle dochodzi Ci prąd przy zapalniczce, i musisz do tego albo wyjąć tunel i odczepić kabelki i sprawdzić czy dochodzi prąd , albo po prostu sprawdzić wkładając w zapalniczke dwa kabelki z żarówką na koncu i zobaczyć czy się zapali....
lecz przy tej drugiej metodzie łatwo jest o zrobienie zwarcia, ale wtedy wyszczeli Ci bezpiecznik i będziesz też wiedział który to jest (oczywiście bezpiecznik wtedy przy zwarciu wyskoczy, jesli wogóle Ci tam prąd dochodzi )
Najpierw łapiesz za gumową osłonę lewarka i zwyczajnie ciągniesz w górę, powinna zejśc razem z tą ramką w której są szczeliny na drobne monety. Następnie widzisz pod osłoną jedną śrubkę na krzyżak, odkręcasz. Później masz po bokach dwie śrubki mocujące lewą półkę i osłonę kolumny kierowniczej. Wykręcasz je i delikatnie cofasz cały plastik do tyłu, schodzi z takiego naciętego bolca i już jest twój pod warunkem, że odkręciłeś gałkę ): Co do samego demontażu gniazda to ci nie pomogę, bo nie udała mi się ta sztuka ani siłowo ani sposobem. Jednak do dogięcia blaszek nie musisz tego wszystkiego robić. Zapalniczkę wyjmij siłow z gniazda, następnie sprawdź żaróweczką z dolutowanymi kabelkami, czy jest napięcie. Jeżeli jest jakimś drewienkiem lub plastikiem delikatnie odegnij blaszki, jeżeli niema musisz zdejmować panel ale bez demontażu gniazda. sprawdzasz, czy dopięta jest wtyczka, jeżeli nie - dopinasz, jeżeli jest dopięta a nie ma napięcia musisz ciągnąć nowe przewody albo szukać przerwy. Opis może trochę zakręcony ale to jest naprawdę proste.MrUkAs pisze:Problem mam z wyjeciem tego tunelu... ma ktos jakies zdjecia, jakis opis? Zatrzaski widze, ale nie wiem jak zdjac oslone skrzyni biegow, nie wiem w ogole jak sie do tego zabrac, a dzialajaca zapalniczka by sie przydala...
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
Jest postep. Dzis mi sie udalo wyjac zapalniczke. Ale nie jest w ogole ladowana, z tego co widze, bo normalnie jest jakas dziwna. Nie wyglada tak jak tutaj: http://photos.allegro.pl/photos/orygina ... 05101958_1 choc jest tego samego rodzaju. To co jest w srodku jest cale przypalone, najbardziej w srodku, gdzie az wystaja druciki... Czy to oznacza, ze zapalniczka jest do d... a reszta OK? Jak sprawdzic czy wszystko jest OK?
www.SportCom.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości