


Spryski pochodzą z MK3.Już nie będzie męki w zimie.Pytanie tylko gdzie się z tym wpiąć...

Teraz UWAGA!
Dostałem od siostry GOLFA MK3




Musiałem tylko wyremontować przód,bo centralnie spotkał się z sosną i do wymiany były:chłodnica,pas przedni,zderzak,wzmocnienie zderzaka,maska.Koszt-ok.500PLNów

Wlepa leżąca ponad rok w szufladzie wreszcie znalazła swoje miejsce



Nazywa się...


Tyłeczek



Wnętrze





Pod maską niezbyt mocna jednostka,ale DIESEL



Silnik po szwedzkim remoncie,który osobiście robiłem,działa bez problemu.Ekonomiczny.
Mam w nieco dalszym planie,zrobić swapa silnika w MK3 na 1,6TD

Przedni pas zastosowałem od TD z podwójnym wetylem i największą chłodnica,więc jestem krok do przodu.
I teraz tak,żeby nie było gadki,że robię zamieszanie w temacie-z tego Golfa wylatuje tylna kanapa,boczki i wykładzinę z bagażnika przeszczepiam do Madisona,na podłogę daję sklejkę i MK3 będzie służył jako gratowóz i auto w "ciężki teren",a MK2 jako auto tylko do czystej jazdy i podróży,czyli wreszcie będzie w nim czysto

Mam jeszcze pytanie-może mi ktoś zapodać fotkę włącznika halogenów i podpowiedzieć gdzie się wpiąć?
Oczywiście mam na myśli MK2
