Problem drazniacy po zmianie oponek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GUPETTO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:41
Lokalizacja: LUBLIN CITY
Kontakt:

Problem drazniacy po zmianie oponek

Post autor: GUPETTO » śr maja 03, 2006 09:15

Mam problem mk2, drazniacy mnie po zmianie oponek, wczesniej mialem 195/60/15 , obecnie zmienilem na 205/50/15 na tych samych felach, i sie zaczela jazda :blush: zaczelem odczuwac prawie kazde nierownosci na drodze, dolki dziury omijam jak sie da ale.....
Słysze jak mi szyby na uszczelakch pracuja, czesciej plastiki sie odzywaja, drzwi na uszczelkach pracuja co tu zmontowac??Czy to juz czas zamontowac rozporki??Co zrobic by mi szlak karoserji nie trafił?? W miescie porazka, ale na trasie pieknie sie prowadzi.
Duzo zainwestowalem w to autko, i chce nim pojezdzic jeszcze troche, ale boje sie ze mi bude rozniesie.
Co poradzicie na to??



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » śr maja 03, 2006 09:27

rozpórka zalecana.........ale niekoniecznie chyba ze masz zawias sportowy, urokiem opon na niskim profilu jest to ze wszystko sie przenosi na karoserie, jesli masz zawias fabryka nic z nadwoziem nie powinno Ci sie stać......w moim cabrio mam zawias sportowy oponki 205/50/15 i jest spoko nic sie niedzieje nie majac nawet rozporek...


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

shibby
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 13:49
Lokalizacja: B3dzin
Kontakt:

Post autor: shibby » śr maja 03, 2006 09:53

hmm dziwne troche bo ja wlasnie na odwrot z zimowek przszedlem na letnie (195/50/15) i odczulem nareszcie super roznice w jezdzeniu po dziurach glupich bo nie wpadam w kazda tak jak bylo na zimowkach bo czasem szeroka opona zaczepia sie za asfalt i nie wpada do dziury :) a i najwazniejsze ze przy zakrecie ze spora predkoscia juz nie boje sie ze wypadne z trasy bo glupie zimowki sie uginaja jak cholera hehe :P


[img]http://images13.fotosik.pl/26/10e53d014d7e7f26.jpg[/img]

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr maja 03, 2006 10:37

A zalozyles nowe czy uzywane te 205? Bo uzywane z biegiem czasu twardnieja i to moze byc powod odczuwania nierownosci. Na poczatek sprawdz date produkcji opon.



Awatar użytkownika
GUPETTO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:41
Lokalizacja: LUBLIN CITY
Kontakt:

Post autor: GUPETTO » śr maja 03, 2006 18:35

Założyłem uzywki, bo cienko zarabiam.Jutro sprobuje przeregulowac zamki i rygle, cos gdzies podociagac, poprzeginac ogulnie pobawic sie.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr maja 03, 2006 19:43

zawsze autko na nizszym profilu bedzie twardsze mam kumpla w sklepie motoryzacyjnym i jego stali klijenci od sworzni drazkow i tulei na wachacz to posiadacze golfow z profilem mniejszym jak 60.nic nie zrobisz golf jest i tak twardy a jeszcze taki maly profil.zobacz jaka mala odleglosc masz teraz od felgo do aswaltu a jaka przy profilu 70.mialem 50 i kazde ziarenko odczowalem na drodze.normalnie woz drabiniasty.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 107 gości