Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
DUSZCZO
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: DUSZCZO » śr kwie 19, 2006 12:37
Witam
Moja zapalniczka samochodowa sie nie blokuje po jej wciśnięciu.
Gniazdo działa (sprawdzałem) zaplniczki mam dwie i nic.
Co trzeba zrobić żeby sie blokowała?
Pozdrawiam
Duszczo
-
djtom
- V.I.P.
- Posty: 32779
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: djtom » śr kwie 19, 2006 12:40
rozbierz panel, wyjmij gniazdo popielniczki i zobacz dokładnie co w gniezdzie nie dociska wkładu.
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
-
inek01
- Lord GTI
- Posty: 3686
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: inek01 » śr kwie 19, 2006 12:54
Ja na poczatek radzilbym zajac sie najpierw samym wkladem, bo mozliwe ze od razu rozwiaze to problem (u mnie rozwiazalo).
We wkladzie sa takie chyba dwie blaszki ktore nalezy odgiac troche do zewnatrz...
-
guli
- Użytkownik
- Posty: 262
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: guli » śr kwie 19, 2006 15:16
Blokada zapalniczki działa na zasadzie "zatrzaśnięcia" między dwiema sprężystymi bimetalowymi blaszkami które są na dnie gniazda. Musisz zajrzeć do środka i sprawdzić, czy żadna blaszka się nie ukruszyła, jeżeli są obie to trzeba je lekko dogiąć do środka, najlepiej czymś plastikowym albo po odpięciu akumulatora - łatwo zrobić zwarcie. Stopień dogięcia blaszek stanowi zarazem regulację temperatury zapalniczki więc nie dognij za mocno bo się stopi tapicera
-
inek01
- Lord GTI
- Posty: 3686
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: inek01 » śr kwie 19, 2006 21:24
Sorry, popieprzylo mi sie. Ja odginalem te plaszki w gniezdzie o ktorych pisze
guli a nie we wkladzie.
Jeszcze raz sorki, za wprowadzenie w blad.
-
MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: MrUkAs » śr maja 03, 2006 15:05
U mnie w ogole zapalniczka nie odbija. Co zrobic z tym fantem? Czyzby bezpiecznik, ktory to moze byc od lewej strony w golfie II (1988r.) ?
www.SportCom.PL
-
Thomas_07
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: pt sty 20, 2006 17:49
- Lokalizacja: DKL
-
Kontakt:
Post
autor: Thomas_07 » śr maja 03, 2006 16:45
Miałem to samo. Wystarczy dogiąć blaszki w gnieżdzie i po problemie.
-
MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: MrUkAs » śr maja 03, 2006 20:24
Thomas_07 pisze:Miałem to samo. Wystarczy dogiąć blaszki w gnieżdzie i po problemie.
Ale jak ja najpierw wyjac?
www.SportCom.PL
-
Thomas_07
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: pt sty 20, 2006 17:49
- Lokalizacja: DKL
-
Kontakt:
Post
autor: Thomas_07 » śr maja 03, 2006 20:42
Musisz wyjąć cały panel. Wszystko bedzie widoczne. Cała operacja trwa 10 min.
-
daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
-
Kontakt:
Post
autor: daaroo » śr maja 03, 2006 20:47
MrUkAs pisze:Thomas_07 napisał/a:
Miałem to samo. Wystarczy dogiąć blaszki w gnieżdzie i po problemie.
Ale jak ja najpierw wyjac?
chyba caly tunel trzeba wytargac.
-
dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Post
autor: dziechu » śr maja 03, 2006 20:52
daaroo pisze:chyba caly tunel trzeba wytargac.
Najlepiej zdjac kola, wyciac otwor w podlodze ok. 30cm i dostac sie od spodu - najwygodniej
-
Thomas_07
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: pt sty 20, 2006 17:49
- Lokalizacja: DKL
-
Kontakt:
Post
autor: Thomas_07 » śr maja 03, 2006 20:55
-
daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
-
Kontakt:
Post
autor: daaroo » śr maja 03, 2006 21:03
dziechu pisze:daaroo napisał/a:
chyba caly tunel trzeba wytargac.
Najlepiej zdjac kola, wyciac otwor w podlodze ok. 30cm i dostac sie od spodu - najwygodniej
spojrz ze MrUkas ma mkII
byc oze w III jest inaczej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 370 gości