Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Ostatnio coś jest nie tak z moją Żanetą. Gdy silnik jest jeszcze nie rozgrzany, dość często gaśnie przy wysprzęgleniu i opadnięciu obrotów do jałowego.
Dzieje się to tylko przy opadaniu obrotów, sam jałowy chodzi równo, auto odpala na dotyk.
Ciepły silnik chodzi bez problemu.
Kable, świece, filtry, kopułka i palec mają nie więcej niż pół roku.
Dzieje się to tylko przy opadaniu obrotów, sam jałowy chodzi równo, auto odpala na dotyk.
Ciepły silnik chodzi bez problemu.
Kable, świece, filtry, kopułka i palec mają nie więcej niż pół roku.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Napisz markę wtrysku RV były na elektronicznym digifancie jak i mechanicznym ke-jetroniku
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Dobrze byłoby podmienić na próbę regulator wolnych obrotów. Można go wyczyścić ale po rozebraniu (wywiercić zagniecione aluminium i zbić grubszą cześć z cieńszej z elektromagnesem. Ukaże się ośka z grzybkiem zaworu często pokryta twardym osadem który nie usunie się inaczej jak przez delikatne skrobanie i wymycie dokładne nitrem. Jesliby nie pomogło - może za uboga jest mieszanka, jest tam przepływomierz koło filtra powietrza czy to Digi bez przepływomierza?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Regulator jest stosunkowo nowy, był chyba wymieniany w ubiegłym roku.
Przy filtrze jest przepływomierz.
Przy filtrze jest przepływomierz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Zapewne regulator nie był wymieniany na nowy tylko na używany, bo nowy z 1500 kosztuje, więc sprawdź mimo to. Objawy pasują.
A jeśli nie - można by próbować wzbogacić trochę mieszankę śrubą na przepływomierzu, najlepiej po kontroli składu spalin w rurce przy kolektorze wydechowym oraz sprawdzić czy dobrze działają styczniki przy przepustnicy. Potem pozostaje sonda, szukanie nieszczelności w dolocie, kontrola wyprzedzenia zapłonu
A jeśli nie - można by próbować wzbogacić trochę mieszankę śrubą na przepływomierzu, najlepiej po kontroli składu spalin w rurce przy kolektorze wydechowym oraz sprawdzić czy dobrze działają styczniki przy przepustnicy. Potem pozostaje sonda, szukanie nieszczelności w dolocie, kontrola wyprzedzenia zapłonu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Ekstra, dzięki za sugestie.
Z drugiej strony, dlaczego może się to dziać na zimnym silniku?
Z drugiej strony, dlaczego może się to dziać na zimnym silniku?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
kurcze nie doczytałem to dośc istotne, w zasadzie regulator niesprawny daje objawy na ciepłym również. To jeszcze poza tym co napisałem wyżej zainteresuj się czujnikiem temperatury niebieskim, normy oporów znajdziesz na forum.Prej pisze:Z drugiej strony, dlaczego może się to dziać na zimnym silniku?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
No właśnie, a bieg jałowy działa bez zarzutu.Paweł Marek pisze:w zasadzie regulator niesprawny daje objawy na ciepłym również
A czy uszkodzenie niebieskiego czujnika nie miałoby wpływu na działanie silnika bez względu na temperaturę?To jeszcze poza tym co napisałem wyżej zainteresuj się czujnikiem temperatury niebieskim, normy oporów znajdziesz na forum.
Poza tym, że czasami zgaśnie na zimnym (i to tylko gdy obroty mają opaść do poziomu jałowego), wszystko działa ok.
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Jedziesz, wciskasz sprzęgło dajesz bieg i momentalnie gaśnie, puszczasz zaraz sprzęgło to pod swoim pędem zapala (wszystko na zimnym) ? CPN-bliska czy jakiś pod ,,krzakiem"
Zatankuj na innym zwykłą 95
Zatankuj na innym zwykłą 95
Re: Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Sprzęgło, wrzucam luz, obroty spadają do jałowego, silnik gaśnie. Nie zawsze, jednak zawsze na zimnym.honker pisze:Jedziesz, wciskasz sprzęgło dajesz bieg i momentalnie gaśnie, puszczasz zaraz sprzęgło to pod swoim pędem zapala (wszystko na zimnym) ?
Shell.CPN-bliska czy jakiś pod ,,krzakiem"
Zatankuj na innym zwykłą 95
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Miałem na prawdę takie same objawy w golfie II, klołem jak szewc jak miałem jechać. Do pracy jechałem jezdnią o jak najdłuższych odcinkach prostych. U siebie nie tankuję na Shell, na statoil 1,2,3. Ja wtenczas wlałem dodatek do benzyny (malutka buteleczka-czarna, nie pamiętam nazwy) ze 200 ml, a dusiły spaliny
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
Jaki dodatek? Czyszczący wtryski?honker pisze:Ja wtenczas wlałem dodatek do benzyny (malutka buteleczka-czarna, nie pamiętam nazwy) ze 200 ml, a dusiły spaliny
Gaśnie na zimnym silniku przy wysprzęgleniu
kurkawodna no nie pamiętam nazwy, dodatek ogólno-czyszczący ukł. paliwowy, stabilizujący benzynę, wiążący wodę 150-200 ml. Kosztuję 5 zyków z kawałkiem, pisało że jest na 60 l.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości