Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
nie ma dymu, nie tnie mocy
mruga kontrolką i szarpie powyżej 3krpm
Nie iglica ani końcówka, ale korpus sterującego do bani.
mruga kontrolką i szarpie powyżej 3krpm
Nie iglica ani końcówka, ale korpus sterującego do bani.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
wymień sterujący i zobaczysz czy prawdopodobieństwo jest zero czy jedenolek_wroc pisze:W przypadku tego wtrysku oporność oscylowała w granicach 95Ω ( a tutaj zakres tolerancji to 90-110Ω) więc prawdopodobieństwo tego, że to on jest przyczyną jest zbliżone do "zera".
nie chodzi o iglicę w rozpylaczu, bo to nie ma nic do rzeczy a o to co sie porusza w cewceolek_wroc pisze:Ale nie ma to odniesienia to tego konkretnego przypadku, a to dlatego że gdyby iglica się zawieszała to byłoby to widoczne podczas regulacji i próby bo wtryskiwacz nie rozpylał by paliwa
bzdura, wykluczyć to mozna wymieniając wtrysk sterującyolek_wroc pisze:Skoro rozpyla idealnie i oporność jest w normie to wtrysk sterujący można wykluczyć.
zawsze musi być ten pierwszy razolek_wroc pisze:Także sam czekam do piątku z ciekawością co jest przyczyną bo na kilkadziesiąt sprzedanych zestawów również użytkownikom tego forum pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
cowboy pisze:wymień sterujący i zobaczysz czy prawdopodobieństwo jest zero czy jeden
I po co siać ferment domniemaniami... no chyba, że przemawia za tym autopsja i sam miałeś takie przypadki. W moim przypadku byłby to faktycznie pierwszy raz;)cowboy pisze:bzdura, wykluczyć to mozna wymieniając wtrysk sterujący
Parę postów wyżej napisałem wyraźnie, że Mewa został poinformowany co i jak ma sprawdzić. Jeżeli okaże się, że przyczyną jest wtrysk sterujący z powodu wady ukrytej obudowy o czym wspomniał goodhope to wtrysk oczywiście zostanie wymieniony na nowy i będzie po problemie. Póki co wszyscy kupujący byli zadowoleni i zapewniam, że nic się w tej kwestii nie zmieni.
Poza tym przypuszczam, że autor wątku założył ten post nie po to żeby ktoś mógł się pospierać ze swoimi domysłami, a po to żeby uzyskać podpowiedź realnej przyczyny takiego stanu rzeczy. Więc powtórzę raz jeszcze... poczekajmy do piątku, aż chłop na spokojnie sobie sprawdzi wszystko to co ma wskazane.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
olek_wroc, to co pisza chlopaki to sa realne podpowiedzi przyczyn, skoro twoje wtryski sa takie super ze nigdy nie mialy awari to nie wal tu reklama jakie to one nie sa zajebiste tylko przyjmij na klate ze objawy zapoczatkowane wymiana wtryskow sa wywolywane przez zacinajaca sie iglice, a dokladniej niewlasciwy sygnal z czujnika ruchu iglicy, a ze nigdy nie miales okazji diagnozowac problemow ( bo jak juz napisales wtryski sa zaje...) to nie probuj udowadniac tym co diagnozowali takie przypadki ze zle to robili...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
jaki ferment ?olek_wroc pisze:I po co siać ferment domniemaniami... no chyba, że przemawia za tym autopsja i sam miałeś takie przypadki.
próbujemy koledze pomóc... na podstawie tego co wiemy, niestety nawet nie zczytał błedów VAGiem
ja miałem kilka takich przypadków, i powiem Ci że rezystancja zawsze była 95 omów wiec to o niczym o świadczy... bo przeważnie zacina czujnik ruchu iglicy, a sama cewka jest OK
jako że jest to element nierozbieralny, to niestety trzeba wymieniać korpus w takim przypadku... ja mam kilka takich sterujących i kiedyś się zbiorę żeby je inwazyjnie rozebrać żeby zobaczyć jak ta cewka wygląda
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
W takim razie możliwe, że to będzie i mój pierwszy raz Na wszelki wypadek nowy wtrysk sterujący już czeka na wysłaniecowboy pisze:ja miałem kilka takich przypadków, i powiem Ci że rezystancja zawsze była 95 omów wiec to o niczym o świadczy... bo przeważnie zacina czujnik ruchu iglicy, a sama cewka jest OK
Tak jak napisałem w poście wyżej biorę taką ew. że to wina sterującego i jak taż napisałem wcześniej i powtórzyłem teraz bez żadnego problemu go wymienię, żeby Mewa mógł się cieszyć z potencjału jaki dają 216tki.evolution pisze:koro twoje wtryski sa takie super ze nigdy nie mialy awari to nie wal tu reklama jakie to one nie sa zajebiste tylko przyjmij na klate ze objawy zapoczatkowane wymiana wtryskow sa wywolywane przez zacinajaca sie iglice
A za wszystkie podpowiedzi jeżeli okażą się trafione, a na to się zanosi podziękuję;)
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Witam ponownie. Tak jak przewidywaliscie blad jaki byl w vagu to:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 BT
Component: 1,9l R4 EDC 0110SG 2805
Coding: 00002
Shop #: WSC 00046
1 Fault Found:
17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal
P1246 - 35-10 - - - Intermittent
Sprawdzilem opornosc sterujacego i miala te 95 omow. Jak szarpalo/walilo tak i dalej wali powyzej 3600 obrotow, raz wczesniej raz pozniej. No i dalej cos brzeczy jak by bebniarz paleczke o paleczke stukal jakies 3 razy na sekunde.
Przed zamontowaniem wtryskow sprawdzalem czasy: 4 bieg 80-120km/h - ok. 6,5sekundy, 5 bieg 100km-160km/h - 15,5sekundy. Dzisiaj sprawdzalem ile mam, i co sie okazalo? jest mniej wiecej to samo! Myslalem ze wraz z instalacja wiekszych wtryskow powinno przyjsc troche mocy i niutonow nawet i bez korekty, a tu jest to samo- jedynie troche mniej dymu bo jednak cos tam go zawsze jest. Czy to wina tego sterujacego? braku korekty? czy moze tej dawki paliwa ktora ustawilem na 8-9mg? Dodaje logi:
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20799.html" onclick="window.open(this.href);return false; - grupa 000
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20801.html" onclick="window.open(this.href);return false; - grupa 001
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20800.html" onclick="window.open(this.href);return false; grupa 011 - pierwszy log sprzed wymiany wtryskow, 2 nastepne po wymianie
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_6869.html" onclick="window.open(this.href);return false; - grupa 013 - przed wymiana wtryskow
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20798.html" onclick="window.open(this.href);return false; - grupa 013 - po wymianie
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 BT
Component: 1,9l R4 EDC 0110SG 2805
Coding: 00002
Shop #: WSC 00046
1 Fault Found:
17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal
P1246 - 35-10 - - - Intermittent
Sprawdzilem opornosc sterujacego i miala te 95 omow. Jak szarpalo/walilo tak i dalej wali powyzej 3600 obrotow, raz wczesniej raz pozniej. No i dalej cos brzeczy jak by bebniarz paleczke o paleczke stukal jakies 3 razy na sekunde.
Przed zamontowaniem wtryskow sprawdzalem czasy: 4 bieg 80-120km/h - ok. 6,5sekundy, 5 bieg 100km-160km/h - 15,5sekundy. Dzisiaj sprawdzalem ile mam, i co sie okazalo? jest mniej wiecej to samo! Myslalem ze wraz z instalacja wiekszych wtryskow powinno przyjsc troche mocy i niutonow nawet i bez korekty, a tu jest to samo- jedynie troche mniej dymu bo jednak cos tam go zawsze jest. Czy to wina tego sterujacego? braku korekty? czy moze tej dawki paliwa ktora ustawilem na 8-9mg? Dodaje logi:
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20799.html" onclick="window.open(this.href);return false; - grupa 000
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20801.html" onclick="window.open(this.href);return false; - grupa 001
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20800.html" onclick="window.open(this.href);return false; grupa 011 - pierwszy log sprzed wymiany wtryskow, 2 nastepne po wymianie
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_6869.html" onclick="window.open(this.href);return false; - grupa 013 - przed wymiana wtryskow
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20798.html" onclick="window.open(this.href);return false; - grupa 013 - po wymianie
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
sterujacy jak nic
popros kogos niech wkreci auto na 3tys obrotow a Ty postukaj pare razy mlotkiem w sterujacy, jak sie zadlawi to juz na 100 wtrysk
popros kogos niech wkreci auto na 3tys obrotow a Ty postukaj pare razy mlotkiem w sterujacy, jak sie zadlawi to juz na 100 wtrysk
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
I co sie stanie jak bym tak pukal?popros kogos niech wkreci auto na 3tys obrotow a Ty postukaj pare razy mlotkiem w sterujacy
No a co z ta moca silnika? czemu nie przybylo ani kunia?
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
BINGO !mewa2002 pisze:17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal
tym sie bedziemy poźniej martwić... na razie zdiagnozuj jak Ci Adam napisał, to nie żart tak nawet w instrukcjach ASO zalecali testowaćmewa2002 pisze:No a co z ta moca silnika? czemu nie przybylo ani kunia?
generalnie na zawirusowanym aucie (AHF na ~140KM) po założeniu 216 powinien byc ogień, jakies +15KM@25NM i przewaznie auto poddymia
mozna sprawdzić cisnienia otwarcia, bo tu czesto jest problem, jak bedzie 2 stopien niepodniesiony, to moze nie wychodzić moc... dziwne że auto nie dymi..
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
No cos tam poddymia, mniej niz przed wymiana. Przynajmniej tak mi sie wydaje bo patrze tylko w lusterku:) Czytalem ze jak sie wklada 216 to i turbina wieksze cisnienie daje bo wiecej spalin jest i czesto notlaufy lapie bez korekty. A u mnie nic, logi grupy 11 sa prawie takie same jak i przed wymiana. A te dawkowanie vagiem cos ma do tego? ciekawe jak by bylo po przejsciu z tych 9mg -> powiedzmy 3mg.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
mewa2002, dziwisz sie ze mocy ie ma jak dawke obciales daj na 4,4 mg i bedzie ogien szedl
turbo niby jak ma wiecej pompowac skoro komp tym steruje co najwyzek moze sie szybciej wkrecac
turbo niby jak ma wiecej pompowac skoro komp tym steruje co najwyzek moze sie szybciej wkrecac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Witam
Nie chce zakladac nowego tematu bo mam w sumie tylko jedno pytanie dotyczace wtryskow 216 a mianowicie czy do zawirusowanego AFN na 145Km mozna zamontowac wtryski 216 zamiast ori i czy bedzie to wymagalo naglej zmiany mapy i czy to cos wogole da na obecnym setupie?jak z dymieniem?
pozdrawiam i z gory dziekuje za odp
Nie chce zakladac nowego tematu bo mam w sumie tylko jedno pytanie dotyczace wtryskow 216 a mianowicie czy do zawirusowanego AFN na 145Km mozna zamontowac wtryski 216 zamiast ori i czy bedzie to wymagalo naglej zmiany mapy i czy to cos wogole da na obecnym setupie?jak z dymieniem?
pozdrawiam i z gory dziekuje za odp
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Poczekaliśmy na sprawdzenie i już wszystko wiadomo.mewa2002 pisze:17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal
Zgodnie z obietnicą wszystkim, którzy naprowadzili na przyczynę dziękuję i zwracam honor:)
A co do mocy to wróć na poprzednią dawkę to zobaczysz więcej "konia".
Mewa zapraszam na PW w celu uzgodnienia wymiany na nowy wtrysk sterujący.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości