mk2 połos lub przegub wewnetrzny lub inne cudo HELP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

mk2 połos lub przegub wewnetrzny lub inne cudo HELP

Post autor: guti » śr maja 03, 2006 11:16

Mam nielada problem, mam nadzieje ze ktos mi pomoze.
Od predkosci ok 40 km w gore na prawej stronie przedniej czuje drgania,tak jakby opona nie byla okragla i miala przytarcie (zmienilem kolo i bylo to samo), przy wiekszych predkosciach wibracje i halas troszke ustaja ale to moze tym ze sa zagluszane jazda po super rownych polskich drogach, puszcze na luz i jak auto wychamowuje to zaczyna to slychac coraz glosniej az przy wlasnie ok 40km jest najglosniej, łozysko w przodzie wymienione miesiac niecaly temu, po wymianie łozyska zadnej roznicy, przegub zewnetrzny tez wymienilem bo myslalem ze to on, teraz zostal przegub wewnetrzny no i połoska, z ta połoska to jest tak ze w zime wyskoczyl mi na droge kraweznik a ze mam autko niskie to narobil troche szkod, urwala sie łapa ta blizej kabiny od silnika i silnik spadl na poloske , urwana czesc lapy troszke wyzłobila polos na glebokosc nie wieksza niz 1mm( musialem przejechac z tym silnikiem wiszacym 30 km do domu) ponadto zauwazylem ze gdy chcialem posłuchac co mi w kole halasuje i podnioslem prawy przod na lewarku wrzucilem bieg to widac ze poloska ma bicie ok 2-3 mm i nie jest w osi. Pomozcie Koledzy bo mnie szlag trafia, lozysk okazalo sie ze nie musialem wymieniac i to samo bylo z przegubem , wydalem w cholere kasy a nic to nie dało.Juz nic innego nie moze byc bo wszystko wymienione :)HELP


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

HaiFisch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt paź 29, 2004 18:20
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW JETTA mk2

Post autor: HaiFisch » śr maja 03, 2006 11:38

guti napisał ...

gdy chcialem posłuchac co mi w kole halasuje i podnioslem prawy przod na lewarku wrzucilem bieg to widac ze poloska ma bicie ok 2-3 mm i nie jest w osi

wg mnie to już sobie odpowiedziałeś na to pytanie, półoś do wymainy jak nic, tam nie ma prawa być żadnego bicia


[url=http://www.tkk.org.pl]TUNING KLUB KRAKÓW[/url]

Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » śr maja 03, 2006 11:42

Na mur beton półośka miałem kiedyś to samo!



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr maja 03, 2006 11:45

no to panowie kamien mi z serca spadl bo nie chialem sie nawet dowiadywac ile kosztuje przegub nowy.Macie punkicki :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » śr maja 03, 2006 11:46

To było co prawda w FORDZIE ESCORCIE ale efekt był identyczny. Zrób to jak najszybciej bo ci rozwali skrzynię na cacy. Ja swoją nosiłem do specjalistycznego zakładu do proatowania jeżdziłem potem na niej jeszcze 1.5 roku i było ok. Ztego co wiem to gość który kupił FORDA dalej jeżdzi i jest ok.

[ Dodano: Sro Maj 03, 2006 11:47 ]
Nosiłem do prostowania, żle napisałem :grin:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr maja 03, 2006 11:47

na cale szsczescie mam poloske od trojki diesla i mam nadzieje ze bedzie pasowac :) no a jak nie to bede mial problemik :(


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » śr maja 03, 2006 12:00

Najśmieszniejsze jest to że pierwszą częścią jaką miałem do GOLFA była półośka i to jaszcze przed zakupem mojego gofera :grin:



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » wt cze 27, 2006 18:04

Sorki za odgrzewanie, ale jak podniose jeden bok z przodu, odpale i rusze na jedynce, to po drugiej stronie mi tez nie ruszy :?: :chytry: Guti pisal, ze zrobil tak, ale moze czegos nie wiem :kac:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 27, 2006 20:38

nie ruszy :) tak dziala mechanizm roznicowy :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » wt cze 27, 2006 20:40

guti pisze:nie ruszy :) tak dziala mechanizm roznicowy :)
Mozesz mi wytlumaczyc, kiedy naped jest przekazywany na kolo a kiedy nie :?:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt cze 27, 2006 20:59

Goofi, jesli jedno kolo jest w powietrzu to na te bedzie szedl naped bo ma mniejszy opor.najedz jednym kolem na pobocze(piasek)a drugie niech bedzie nba asfalcie ktore bedzie boksowac?napewno tylko te na piasku.



Awatar użytkownika
stachmiesz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 15:36
Lokalizacja: Sztum
Kontakt:

Post autor: stachmiesz » wt cze 27, 2006 21:52

racja, racja


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ae31f22c802414e98f345886f572482.1.gif[/img][/url] [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ff60388494d4388968e23bb22f2835b.1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » wt cze 27, 2006 22:06

Hmmm, a jak uklad roznicowy wie, ze tak jest mniejszy opor :?: bedzie probowal ruszyc kolem :?: bo jak podniose jedno kolo na lewarku, to mi sie nie wyrwie i go nie przewali :?: ;)



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt cze 27, 2006 22:08

skad wie musialbys znac budowe mechanizmu roznicowego podlewaruj auto wbij bieg i pusc pomalu sprzeglo,tylko zabezpiecz kola po drugiej stronie bo jak ci spadnie z lewarka to fura pojedzie :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 123 gości