swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: Lipek81 » pn sie 16, 2010 21:39

zrób fotki tych urządzeń, do których idą kable, które nie wiedziałem, gdzie podłączyć.

Co do pompy paliwa - żółto-czerwony do sterowania pompą podłącz pod pin D13 w skrzynce bezpieczników Cabrio, natomiast pompę paliwa podłącz pod pin E14 w skrzynce cabrio. W pozycje nr 2 trzeba wsadzić przekaźnik pompy paliwa - ale niestety nie wiem, jaki numer :( - spróbuj wsadzić ten z corka, z pozycji 12, jak nie zadziała, będziemy myśleć dalej. Masę od pompy paliwa podłączasz pod taką gwiazdkę, którą masz w cabrio, nad skrzynką bezpieczników, albo w wolne gniazdo na grubym przewodzie masowym, za skrzynką bezpieczników.



rafalcabrio mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw cze 24, 2010 01:18
Lokalizacja: uk

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: rafalcabrio mk1 » śr sie 18, 2010 18:06

jescze pytanie odnosnie pompki moze zostac ze starego silnika czy zamowic nowa do 16v?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: Lipek81 » śr sie 18, 2010 21:17

nie, no stary silnik miałeś na gaźniku, czyli pompka mechaniczna w bloku silnika. KR jest na wtrysku, czyli ma dwie pompki - jedną w baku paliwa, druga pod podwoziem
I tutaj wymagana jest kolejna rzeźba - tą pompke pod podwoziem przekładasz jak jest, a tą z baku trzeba zmodyfikować, bo tak normalnie to nie wejdzie do mk1 do baku. O ile się orientuje, to jak masz pływak od wskaźnika poziomu paliwa z mk1, to tam tak na prawdę jest już miejsce na ta pompkę i trzeba tą pompkę przełożyć z pływaka z korka.



rafalcabrio mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw cze 24, 2010 01:18
Lokalizacja: uk

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: rafalcabrio mk1 » czw sie 19, 2010 01:07

no to mam problem bo nie wyjelem pompki jaka pompke kupic zeby to smigalo moze z jakiegos innego auta ktore ma na zewnatrz pompke wyjac zlomow mam kilka niedaleko



rafalcabrio mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw cze 24, 2010 01:18
Lokalizacja: uk

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: rafalcabrio mk1 » ndz sie 22, 2010 17:16

kupilem pompke z audi a6 2.6 jest to papka do baku teraz musialbym wyjac swoja i podpiac ta zewnetrzna tez wymienic??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: Lipek81 » pn sie 23, 2010 16:32

Podaj numer części na pompce, to sprawdzę dokładnie, ale z tego co widzę, to ori pompka z corrado ma większe ciśnienie niż ta z audi a6. Z audi daje ok. 3,8-4,2 bar, z corrado komplet pompek daje ok. 5,5-6 bar. Choć raczej na tej z audi powinien chodzić...



rafalcabrio mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw cze 24, 2010 01:18
Lokalizacja: uk

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: rafalcabrio mk1 » wt sie 24, 2010 21:00

nr pompki 8A0 906 091G DRUGI NUMER NA NIEJ 03/04 28094 01151
mam jeszcze problem z ta kopulka i z obudowa filtra nie miesci sie przewody wystaja wyzej niz powinna byc maska jakies 5 cm za duzo chyba odetne dol :kac:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: Lipek81 » śr sie 25, 2010 16:03

No dokładnie - tutaj trzeba porzeźbić. Jeżeli masz dostęp, to spróbuj załatwić obudowę filtra powietrza od golfa mk1 GTI - na wtrysku mechanicznym. Głowy nie dam, ale on chyba jest bardziej płaski i można go tam dość ładnie wkomponować. Polecam też stronkę http://www.vwgolfmk1.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false; - i czerpać inspiracje z fotek :)

Pompki sprawdzę, jak będę w domu.

Wcześniej pisałeś jeszcze o tym, że pompa hamulcowa haczy o aparat zapłonowy - tak sie zastanawiam - te cabrio to anglik? Bo tam chyba serwo po drugiej stronie jest?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: Lipek81 » śr sie 25, 2010 18:54

Sprawdziłem te numery - tak jak pisałem, ciśnienie trochę mniejsze daje. Nie wiem, jak się to zachowa.... Ogólnie zaleta taka, ze nie musisz dawać tej pompy pod podwoziem.

Możesz ewentualnie sprawdzić tę pompę w ten sposób, że podłączyć przewody paliwowe od pompy do rozdzielacza wtrysku i z rozdzielacza podłączyć przewody do wtrysków. Pompę zanurzyć w jakimś wiadrze z paliwem i włączyć ją. Jeżeli z wtrysków sika paliwem, niezależnie jak się rusza klapka wewnątrz rozdzielacza, i powrotem cały czas leci paliwko, to jest duża szansa, że da radę, natomiast jak nie będzie ciśnienia, żeby otworzyć wtryski, albo za mała wydajność i powrotem nie będzie wracało, to lipa - szukaj drugiej pompy.



rafalcabrio mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw cze 24, 2010 01:18
Lokalizacja: uk

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: rafalcabrio mk1 » czw sie 26, 2010 15:11

tak to anglik ale servo jest po normalnej stronie co do pompki paliwa sprawdze w sobote
i tez w sobote zabieram sie za kable
zbiorniczek dam troche wyzej na jakis kruccach i wezyku mysle ze wtedy kopulka sie zmiesci
o czesci do mk1 gti troche ciezko a jak sa tu to drogie jak h..
jak mialbym szukac drugiej pompy to najlepiej z jakiego auta??
pokrywa filtra narazie zostanie ucieta z dolu i bede poszukiwal z mk1 gti
troche malo czasu mi zostalo ogolnie chce nim jechac za tydzien na zlot edition 38 a jeszcze przeglad przedemna
w sobote z rana do kosciola i modlitwa i kable mam nadzieje ze zagada
a bym zapomnial zapomnialem wyjac kostke diagnostyczna z corka to duzy problem??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: Lipek81 » czw sie 26, 2010 19:21

Jeżeli chodzi o pompkę, to podejdzie wszystko, co jest od wtrysku mechanicznego, Czyli z tym charakterystycznym rozdzielaczem. Czyli silniki z golfa, passata, audi, nawet mercedesów. Piszę tutaj o tym, że podpasuje w sensie wydajności i ciśnienia, natomiast montażowo, to z paska, golfów mk1 i mk2. Chyba w cabrio też były silniki z takim wtrskiem, wtedy w ogóle było by super coś takiego załatwić, bo bez problemu pasowałoby do baku (w mk1 bak jest płytszy i pompki z innych aut trzeba przerabiać).

Co do kostki diagnostycznej - pisałeś, że z wiązki silnika nie wychodza kable diagnostyczne (zółty i szaro-biały jak dobrze pamiętam) - więc to nie ma znaczenia.



rafalcabrio mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw cze 24, 2010 01:18
Lokalizacja: uk

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: rafalcabrio mk1 » pt sie 27, 2010 20:09

jescze pytanie dotyczace obudowy filtra bo znalazlem obudowe z abfa ktora byla w golfie mk2 moze podpasowac??????
chodzi mi o sam dol??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: Lipek81 » sob sie 28, 2010 21:09

Nie mam pojęcia.... Ale jakbyś miał okazję chociaż spróbować, czy pasuje, to chętnie się dowiem, jak to wygląda :) Ogólnie w obu przypadkach, które robiłem, skończyło się na pocięciu obudowy filtra od golfa mk2. Z tą obudową od mk1 to wymyśliłem na podstawie tego forum - http://www.vwgolfmk1.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;



rafalcabrio mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw cze 24, 2010 01:18
Lokalizacja: uk

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

Post autor: rafalcabrio mk1 » pn sie 30, 2010 15:55

pisalem do ciebie lipek na gg wczoraj
i dalej mam problem z ta iskra
nr tego ecu
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości