Nie odpala,dziwnie kreci

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

darek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:10
Lokalizacja: dolnyslask

Nie odpala,dziwnie kreci

Post autor: darek186 » śr sie 11, 2010 14:52

witam.mam problemy od jakiegoś czasu z moim ventem.Polegają one na tym że auto przestało odpalać,kombinowałem na różne sposoby wymienilem kopułke,palec,przestawialem rozrzad rowno ze znakami i zapłon tez na znak po tej operacji auto odzywalo sie i nagle gaslo teraz stało się tak ze kręcąc rozrusznikiem słychac tylko rozrusznik i nic pozatym w silniku nic sie nie dzieje ale rozrzad sie kreci podczas odpalania wiec zglupialem...moze ma ktos jakis pomysl



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Nie odpala,dziwnie kreci

Post autor: miś fazi » śr sie 11, 2010 15:08

a sprawdzałeś czy masz iskrę oraz czy paliwo dochodzi , bo to podstawa



darek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:10
Lokalizacja: dolnyslask

Re: Nie odpala,dziwnie kreci

Post autor: darek186 » śr sie 11, 2010 15:30

iskra jest paliwo dochodzi rozbieralem monowtrysk czycilem bo bylo tam oleju,styki czyscilem.a silnik zaczol dziwnie krecic leciutko jak nowa toyota a nie stary vw



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

Nie odpala,dziwnie kreci

Post autor: binekbnk » pn sie 23, 2010 11:29

U mnie w mk2 był podobny problem tylko przyczyną było że na pasku rozrządu starły się ząbki i nie dało rady go przełamać, ale jeśli u Ciebie rozrząd się kręci
paliwo podaje, iskra jest, to może wał? Są miliony możliwości :grrr:


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Nie odpala,dziwnie kreci

Post autor: Paweł Marek » pn sie 23, 2010 14:59

obejrzyj dokładnie rozrząd, bywa ze klin na wale od koła rozrzędy się zetnie i od przestawienia rozrządu jest koniec z kompresją, poznasz po tym że znak OT na kole zamachowym i znak na kole pasowym wału mają być w tej samem pozycji, np oba u góry, jeśli jest inaczej klin zerwany. Potem ustawienie paska rozrządu, pomiar kompresji


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości