[mkII] gaznik Pierburg 2EE Ecotronic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Aż musiałem zejść do garażu
1232 drosselklappenansteller-ta duża grucha o której pisałem wcześniej
a to co te papraki u groblewskiego kazali ci wymienić (to nad potencjometrem) to się nazywa vordrosselsteller i wyświetla kod 4432- po polsku silnik regulacji mieszanki który pewnie też odpowiada za wolne obroty ale u ciebie był on sprawny od samego początku.
I tyle w tym temacie.
1232 drosselklappenansteller-ta duża grucha o której pisałem wcześniej
a to co te papraki u groblewskiego kazali ci wymienić (to nad potencjometrem) to się nazywa vordrosselsteller i wyświetla kod 4432- po polsku silnik regulacji mieszanki który pewnie też odpowiada za wolne obroty ale u ciebie był on sprawny od samego początku.
I tyle w tym temacie.
www.vwsquad.prv.pl
O JASNA CHOLERA!! !! !! Cos mi sie to wydawalo podejrzane, ze kupilem dwa uszkodzone silniczki,,, Jesli sie okaze, ze faktycznie to ta grucha jest padnieta to zrobie u groblewskiego niezla awanture....szorka pisze:Aż musiałem zejść do garażu
1232 drosselklappenansteller-ta duża grucha o której pisałem wcześniej
a to co te papraki u groblewskiego kazali ci wymienić (to nad potencjometrem) to się nazywa vordrosselsteller i wyświetla kod 4432- po polsku silnik regulacji mieszanki który pewnie też odpowiada za wolne obroty ale u ciebie był on sprawny od samego początku.
I tyle w tym temacie.
Nic nie rozbieraj ,bo pożniej nie złożysz. Jak będziesz miał czym wytworzyć podciśnienie to podpowiem jak się sprawdza.
Ja pompkę taką przystosowałem z pompki do pompowania materaca.
Takie plastykowe ustrojstwo za 10 zet.(gumowa się nienadaje.)
Do końcówki gdzie jest zasysane powietrze dokleiłem część filterka paliwowego żeby było wyjście na wężyk i mam "vackum pump'
Jak w piątek będę miał cyfraka to rzuce fotke.
Przyda się posiadaczom 2E2 ,2E3 ....do sprawdzania korektorów ssania ,podciśnieniowych regulatorów zapłonu w aparatach zapłonowych, map sensorów prze wtryskach i wielu innych urządzeń sterowanych podciśnieniem.
Ja pompkę taką przystosowałem z pompki do pompowania materaca.
Takie plastykowe ustrojstwo za 10 zet.(gumowa się nienadaje.)
Do końcówki gdzie jest zasysane powietrze dokleiłem część filterka paliwowego żeby było wyjście na wężyk i mam "vackum pump'
Jak w piątek będę miał cyfraka to rzuce fotke.
Przyda się posiadaczom 2E2 ,2E3 ....do sprawdzania korektorów ssania ,podciśnieniowych regulatorów zapłonu w aparatach zapłonowych, map sensorów prze wtryskach i wielu innych urządzeń sterowanych podciśnieniem.
- Szymon Czarkowski
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
- Lokalizacja: POZNAŃ
dzieki, czekam na te materialy : 1dziadooo@interia.pl
poprawny adres: bez 1 na poczatku.
Tak, 1997, wlasnie tez sie zdziwilem. Moze ktos wymienial i wymienil na oryginalna?
poprawny adres: bez 1 na poczatku.
Tak, 1997, wlasnie tez sie zdziwilem. Moze ktos wymienial i wymienil na oryginalna?
skoro temat dotyczy gaźników i w dodatku gaźników u ziomali wtrące trzy grosze.
1 gr. to mój problem z 2E2, przy temperaturach otoczenia +2-6 st.C auto rano zapala i gaśnie niechętnie reaguje na pedał gazu, przy temp. ujemnych nie ma problemu, jedno depnięcie na pedał zapłon cyk i chodzi idealnie, w miarę nagrzewania powoli schodzi z obrotów; przy rozgrzanym silniku i postoju około 30 min ma trudnosci z zapalaniem, nie chce wystartować bez pobudzenia gazem w trakcie rozruchu.
2 gr. nasze gaźniki krążą jak widzę w okolicach Gdańska, jeśli istnieje mozliwość osobistych konsultacji piszę się każde warunki
3 gr. znam jedną niezłą budę, a w niej gościa który posiada sporą wiedzę w dziedzinie elektroniki VW (ładnych kilkanaście lat serwis VW Group), posiadam również pewna moc sprawczą co do jego cennika
1 gr. to mój problem z 2E2, przy temperaturach otoczenia +2-6 st.C auto rano zapala i gaśnie niechętnie reaguje na pedał gazu, przy temp. ujemnych nie ma problemu, jedno depnięcie na pedał zapłon cyk i chodzi idealnie, w miarę nagrzewania powoli schodzi z obrotów; przy rozgrzanym silniku i postoju około 30 min ma trudnosci z zapalaniem, nie chce wystartować bez pobudzenia gazem w trakcie rozruchu.
2 gr. nasze gaźniki krążą jak widzę w okolicach Gdańska, jeśli istnieje mozliwość osobistych konsultacji piszę się każde warunki
3 gr. znam jedną niezłą budę, a w niej gościa który posiada sporą wiedzę w dziedzinie elektroniki VW (ładnych kilkanaście lat serwis VW Group), posiadam również pewna moc sprawczą co do jego cennika
Na wszystko skutecznie pomaga woda.
Dwie, trzy krople na szklanke wódki
Dwie, trzy krople na szklanke wódki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 267 gości