dym z kierownicy AAM 1.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bartmich3
- Mały gagatek
- Posty: 121
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
dym z kierownicy AAM 1.8
dzieje sie tak często ale nie zawsze , po przekręceniu kluczyka w stacyjce pojawia sie biały dymek , tak gdzie umieszczone są kostki !!
kiedyś miałem wymienioną kostkę zapłonową bo gasł po przekręceniu kluczyka !
obiawy występują często podczas wysokich temp choć nie zawsze
skąd sie bierze ten dym i po co !?
co może powodować !
kiedyś miałem wymienioną kostkę zapłonową bo gasł po przekręceniu kluczyka !
obiawy występują często podczas wysokich temp choć nie zawsze
skąd sie bierze ten dym i po co !?
co może powodować !
"Nie ma dymu bez ognia" a tak na powaznie to przyczyną dymienia moze byc np. izolacja z kabli ktora jest uszkodzona lub gdzies dochodzi do małego zwarcia ciezko to okreslic bez ogledzin. Jednak jesli nie masz amiaru naprawiac tego samemu to udał bym sie do elektryka. Koles zobaczy i stwierdzi co jest grane. Mozesz sam rozkrecic ten plastik i zpbaczyć moze uda Ci sie znaleśc usterke.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
- VW krzychu
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Lepiej ustal to zawczasu by nie była jak w tym przypadku.
ZOBACZ czym może się skończyć niewinny dymek
ZOBACZ czym może się skończyć niewinny dymek
DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
ja mialem to samo tylko ze to była manetka od wycieraczek po prostu wlanczajac ja zaczelo sie dymić ale rownoczesnie moze to bys od kierunkowskazow - moze to niekoniecznie stacyjka a ze robiles cos ostatnio przy stacyjce no nie ma nic do rzeczy jakby to byla stacyjka to na moj gust dym nei wychodzilby zza kierownicy tylko kolo stacyjki zza tej obudowy plastikowej.... ja w porę uporałem się z tym i zaoszczedzilem 70 zł bo tyle kosztuje nowa manetka moja byla tylko lekko nadpalona ale wyczyscilem wszystko i gra!
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
Wczoraj chciałem włączyć silnik, rozrusznik ledwie kręcił i po chwili spod deski (mialem zdjętą dolną osłonę pod bezpiecznikami) wydobył się gęsty siwy dym. Okazało się, że rozrusznik tak kiepsko kręcił przez to, że kabel od masy przy akumulatorze był "zdrowo" naderwany. Ale czy to mógł być również powód powstania tego dymu? Wcześniej tylko wyjmowałem licznik bo wymianiałem linkę prędkościomierza i przy okazji zmieniłem w nim podświetlenie. Dodam, że w pobliżu jest panel sterowania instalacją gazową, a jakieś pół roku temu elektryk zakładał mi zabezpieczenie w postaci blokady zapłonu (do momentu wciśnięcia ukrytego przycisku) i może to coś przy tym zadymiło (przez tą niepełną masę resetowało się również sterowanie instalacją LPG). Teraz jest wszystko OK, ale wolałbym wiedzieć skąd ten dym :/
wj78@[NoSpaM]wp.pl
(aby wysłać do mnie maila proszę usunąć [NoSpaM] z adresu)
(aby wysłać do mnie maila proszę usunąć [NoSpaM] z adresu)
no jezeli nie miales masy to możliwe ze dlatego dymilo - z tego co wiem to wszelkie "dymy" w samochodzie powstają PRZEWAŻNIE przez brak masy - kabel (-) nie masuje i (+) się zozgrzewa tak że topi się plastikowa obudowa kabla i może dlatego... jedz najlepiej do elektronika bo warto sprawdzic wszystko. W moim wypadku zawsze tak bylo ze jak coś sie *#cenzura#*..... to nigdy nei jedna rzecz tylko kilka. ( jak mialem malucha to zawsze zatykała mi się dysza od gazu i przy tym rozładowywał się akumulator i nigdy nie wiedzialem co jest). Sprawdz wszystko!
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
- VW krzychu
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Często jarały się stare Polonezy jak urwała się masa między nadwoziem a silnikiem.
W czasie kręcenia rozrusznikiem silnik brał mase poprzez linke od ssania, wtedy pancerz linki w postaci zwiniętej spiali z drutu stalowego rozgrzewał się do czerwoności przez przepływ bardzo dużego prądu z rozrusznika. Rozgrana do czerwoności pancerz linki ssania topił izolację z sąsiadujących przewodów wiązki pod maske, a reszta to już działa się błyskawicznie.
Radze, więc nie lekceważyć tego problemu zanim nie jest za późno.
W czasie kręcenia rozrusznikiem silnik brał mase poprzez linke od ssania, wtedy pancerz linki w postaci zwiniętej spiali z drutu stalowego rozgrzewał się do czerwoności przez przepływ bardzo dużego prądu z rozrusznika. Rozgrana do czerwoności pancerz linki ssania topił izolację z sąsiadujących przewodów wiązki pod maske, a reszta to już działa się błyskawicznie.
Radze, więc nie lekceważyć tego problemu zanim nie jest za późno.
DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
- VW krzychu
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Na początku też był biały dymek
ZOBACZ jak to się skończyło ! ! !
ZOBACZ jak to się skończyło ! ! !
DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
gasnica by duzo nie pomogla no chyba ze zrywalbys na sile i w pośpiechu plastikowe obudowy zeby sie dostac do okablowania... jak bylem maly to paliła nam się Syrena 105 to wiem jaki to strach ojciec z nerwów nie umiał uruchomić gaśnicy i gasiliśmy wodą wtedy byl dopiero strach
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
- VW krzychu
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Po pierwsze jak zaczyna palić się instalacja elektryczna, to odłączyć akumulator wtedy jest szansa że następne kable nie będą już się palić.
DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
Film daje duzo do myslenia. Uwazam ze zwykła gaśnicą to mozna sobie grila ugasić. Pod warunkiem ze zadziała bo z tym tez bywa róznie. Zazyczaj gasnica robi małe "psik" i koniec....
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
dokladnie ... a ja mam pytanie może głupie ... gdzie wy gaśnice trzymacie u mnei np. jest w bagażniku tam gdzie takie uchwytypo lewej stronie są... prógowałem ją włożyć do środka ale niestety nie znalazłem stosownego miejsca... przepisy chyba nei określają gdzie powinna być gaśnica. Z tego co pamiętam to w dostepnym miejscu...Atomic10 pisze:Zazyczaj gasnica robi małe "psik" i koniec....
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości