Panowie wiec sprawa wyglada tak wstawilismy silnik G60 do Golfa MK II GTI w kórym wcześniej siedział 1,8 8V PF i teraz wszystko chodzi ładnie ale...
1. ciezko zapala na zimnym silniku...(swiece platynowe od G60 sa nowe przewody kopułka i paluch takze)
2. jak schodzi z obrotów potrafi zgasnac lub poprostu widac ze sie dławi...
3. powyzej 5000 traci moc
i teraz sa dwie opcje:
pompa paliwa poniewaz pochodzi z PF-a
lub sonda lambda kóra takze pochodzi z PF-a
tylko te dwie rzeczy zostały z poprzedniego silnika
Moze ktos ma jakies inne podejżenia? albo potwierdzi nasze diagnozy?
G60 dziwnie sie zachowuje...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości